Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez AbcxyZ » 11/7/2015, 22:14

Czym najlepiej zmyć stary, zaschnięty klej spod okleiny? chodzi konkretnie o lagi. Próbowałem benzyną ekstrakcyjną ale nie widać żadnych efektów. Nie chce przy okazji zmyć lakieru z lag. Proszę o radę.

Pozdrawiam
AbcxyZ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20


Postprzez lagiboy » 12/7/2015, 00:55

są fajne środki do usuwania naklejek, ja używam w pracy LRM Label Remover ale wątpię żebyś go w Polsce dostał. każdy płyn do usuwania nalepek i kleju, pamiętaj tylko żeby go nie zostawiać zbyt długo, lepiej go nanieść 3 razy i zetrzeć niż zostawić na dłużej niż 2 minuty. po wszystkim wycierasz do sucha i myjesz. A WD-40 próbowałeś? czasami daje rade.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez AbcxyZ » 12/7/2015, 10:36

O WD-40 nie pomyślałem, spróbuje. A jak nie zadziała to popatrzę za tym płynem do usuwania naklejek. Myślałem jeszcze o jakimś acetonie albo Nitrze,ale w sklepie nie radzili. co o tym sądzisz?
AbcxyZ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20

Postprzez lagiboy » 12/7/2015, 11:26

Nitro nie, zniszczy lakier, używam go w pracy do czyszczenia metalu i nawet pomalowane proszkowo elementy tracą kolor i połysk. Aveton nie mam pojęcia. Płyn do usuwania nalepek będzie najlepszy ale spróbuj WD-40.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez AbcxyZ » 12/7/2015, 12:01

Dzięki wielkie za radę.

pozdrawiam
AbcxyZ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20

Postprzez dawidsx » 12/7/2015, 15:29

Czym można skleic dzwigienke ssania ciepłego?
Pękła mi i nigdzie nie mogę znaleźć....
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 12/7/2015, 16:09

Chodzi Ci o numer 21? http://ktmsklep.pl/schemat/63760/handle ... es_heading
Najlepiej było by to wymienić na nowe, spróbuj klejem do twardego plastiku.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez dawidsx » 12/7/2015, 16:23

Tak, właśnie ta dźwieignka.
Pękła w połowie i mogę od biedy włączyć ssanie ale jednak wolałbym miec całe a nie mogę znaleźć.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 12/7/2015, 16:24

W tym sklepie powinieneś ją dostać :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez dawidsx » 12/7/2015, 16:56

Mój błąd, zapomniałem dodać że to do 08 rmz 250 a nie ktm :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kosa1231 » 12/7/2015, 19:34

Witam , co ile regulować zawory w ktm lc4 600 ?
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez Pola1213 » 13/7/2015, 17:10

Ukręciłem śrubę docisku sprzęgła przy exc 520 i jest taki problem ze nie mogę dostać nigdzie takiej samej i o to jest pytanie czy mogę zastąpić ją zwykła srubką na klucz oczkowy?? A I czym myć te filterki oleju które są pod zębatką? :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez kris514 » 13/7/2015, 18:38

Te filterki są ze stalowej siatki? Jeśli tak to w benzynie. Chodzi Ci o śrubę która trzyma sprężyny? Jeśli tak to spokojnie można zastąpić zwykłą, lecz o tych samych wymiarach.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 13/7/2015, 19:39

pola - polecam serisowac moto kupujac oem czesci z serwisow
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 13/7/2015, 23:57

Tak z siatki więc wyczyszczę benzyną :) A co do tych śrubek to są właśnie te trzymające sprężyny. Henio tez tak sądzę że lepiej zamówić ale czy dostanę takie śruby na stronie ktm? Bo jak tak to zamówię ale będzie trzeba czekać, więc chyba narazie jak mam zwykłe to mogę je przekręcić do następnej wymiany oleju? A I czy oprócz uszczelki dać trochę silikonu na pokrywę sprzęgła??
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 15/7/2015, 21:21

dostaniesz u kazdego dealera ktma, mozesz a czy bedzie dobrze to czas pokaze. mozesz probowac ale zwykle silikon sie kiepsko tam spisuje, oczywiscie musisz ostroznie podejsc do miejsca z olejem, bo tam masz przejscie oleju przez pokrywe - smarowanie walu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 16/7/2015, 16:27

Cześć.
Okazuję się, że mój wydech w DT 125 był przymocowany na sztywno do ramy przez co urwały się mocowania i odpadł. Moje pytanie teraz, mogę gdzieś kupić specjalne tulejki, którymi zaślepiłbym otwór na śrubę? Nie widziałem nigdy jak powinno to oryginalnie wyglądać, póki co założyłem sztywny wężyk na śrubę z mniejszym FI niż otwór, ale jeszcze nie byłem w garażu, wydaję mi się jednak, że ten wąż będzie za sztywny i za cienki.
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 16/7/2015, 19:00

popatrz fotki w necie, ryginalnie to chyba idziie gumowany element
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 17/7/2015, 14:17

Patrzyłem, wpisywałem pod różnymi hasłami i nie udało mi się ustalić odpowiedniego nazewnictwa żebym wiedział pod jaką nazwą szukać i kupić. Na innym forum (bez obrazy) napisano, że tłumik ma być na sztywno z ramą, ale w to nie uwierze. Na razie zostanie na moim patencie, wydaję mi się, że motorem już mniej trzęsie, wcześniej dostawał ogromnych drgawek na kierownicy jakby ktoś raził prądem
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 17/7/2015, 15:20

W crossach leci to tak że jest śruba na nią stalowa podkładka potem tulejka gumowa (taka przejściówka) przez tłumik potem kolejna podkładka (w gumie jest stalowa tulejka) i to się do ramy przykręca. Więc jeśli ten Twój patent będzie wyglądał tak że dasz dużą podkładkę potem dorobisz podkładkę z gumy potem tłumik i potem znowu podkładka z gumy i stalowa to ma to prawo bycia. Dodatkowo w te podkładki gumowe dopasował bym jakąś tulejkę stalową i na nią tego Twojego węża.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê