[Aktualności] BMW S1000RR pożera Kawasaki H2
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] BMW S1000RR pożera Kawasaki H2
Dyskusja na temat: BMW S1000RR pożera Kawasaki H2
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR pożera Kawasaki H2
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR pożera Kawasaki H2
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Moim zdaniem to spore znaczenie ma też poziom umiejętności obydwu motocyklistów, bo nawet jeśli mieli ten sam poziom, a ten dalej śmiga na swojej BMW a tamten kupił nowe moto, z którym jeszcze do końca się nie oswoił
Nie mniej jednak ważne jest to że BMW faktycznie pokonało Kawasaki H2 Ale z słynnym Kawasaki H2R nie miała by szans
<br><hr>Przemek0227


<br><hr>Przemek0227
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A moim zdaniem Bmw s1000rr moc 198 KM waga 204 kg. Kawasaki H2 moc 200 KM waga 238 kg. Co do umiejętności to o czym my mówimy, autostrada . O umiejętnościach to możemy porozmawiać gdyby ten film był z toru ale i tam kawa dostała by baty, masa, masa i jeszcze raz masa. A dla zauroczonych super sprzętem H2R. Opis producenta „na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika ( czyli wał korbowy, tłoki i takie ) wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności”. Motocykl jest sprzedawany bez gwarancji, a właściciel przyjmuje do wiadomości, że wszelkie naprawy są wyłącznie jego kosztem.<br><hr>BobiKomentatorzy napisał(a):Moim zdaniem to spore znaczenie ma też poziom umiejętności obydwu motocyklistów, bo nawet jeśli mieli ten sam poziom, a ten dalej śmiga na swojej BMW a tamten kupił nowe moto, z którym jeszcze do końca się nie oswoiłNie mniej jednak ważne jest to że BMW faktycznie pokonało Kawasaki H2 Ale z słynnym Kawasaki H2R nie miała by szans
<br><hr>Przemek0227<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tam też ludzie się bawią - obejrzyjcie poniższy filmik do końca :
<a href="http://www.motorcyclistonline.com/2015-superbike-test-comparison-shootout-drag-race-bmw-s1000rr-vs-ducati-1299-panigale-s-vs-yamaha" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclistonline.com/2015-superbike-test-comparison-shootout-drag-race-bmw-s1000rr-vs-ducati-1299-panigale-s-vs-yamaha</a><br><hr>rami
<a href="http://www.motorcyclistonline.com/2015-superbike-test-comparison-shootout-drag-race-bmw-s1000rr-vs-ducati-1299-panigale-s-vs-yamaha" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclistonline.com/2015-superbike-test-comparison-shootout-drag-race-bmw-s1000rr-vs-ducati-1299-panigale-s-vs-yamaha</a><br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ostatni wyścig rozpoczyna się od bodaj 2-giego biegu, różnica w odejściu beemki jest większa niż w widzianych na Y.T. wyścigach z ZX10R, czyli wniosek, że kompresor tylko przeszkadza? byzydura! chwila, może ŚCIGACZ.PL zacznie publikować jakieś swoje testy, bo oglądanie goowna znalezionego w internecie zaczyna mi się przejadać <br><hr>j.k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten kompresor w H2 jest pomyślany dla "leszczy barowych" do latania po prostej. Kawa powinna jeszcze mieć w opcji do H2 automatyczną skrzynię biegów, a "leszcze barowe" byłyby przeszczęśliwe.<br><hr>leszekKomentatorzy napisał(a):ostatni wyścig rozpoczyna się od bodaj 2-giego biegu, różnica w odejściu beemki jest większa niż w widzianych na Y.T. wyścigach z ZX10R, czyli wniosek, że kompresor tylko przeszkadza? byzydura! chwila, może ŚCIGACZ.PL zacznie publikować jakieś swoje testy, bo oglądanie goowna znalezionego w internecie zaczyna mi się przejadać <br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Słuchaj fakt jest taki, że Kawa H2 ma tylko 7KM więcej co nie czyni jej od razu w sumie szybszą od BMW 1000RR, kluczowa jest masa której różnica wynosi AŻ 60kg pomiędzy Kawą a BM'ką gdzie BMW jest oczywiście lżejsza, a to, że Kawa ma 7KM i ~20Nm więcej nic nie znaczy przy tak dużej różnicy masy...Komentatorzy napisał(a):ostatni wyścig rozpoczyna się od bodaj 2-giego biegu, różnica w odejściu beemki jest większa niż w widzianych na Y.T. wyścigach z ZX10R, czyli wniosek, że kompresor tylko przeszkadza? byzydura! chwila, może ŚCIGACZ.PL zacznie publikować jakieś swoje testy, bo oglądanie goowna znalezionego w internecie zaczyna mi się przejadać <br><hr>j.k<br>
Jak by postawili obok siebie BMW1000RR vs Kawasaki Ninja H2R no to tutaj bym się mocno zdziwił jakby BMW ją pożarło

I w sumie nie wiem z czego robią sensację... Chyba dlatego, że każdy tak zachwalał sobie nową Kawę i nie każdy chyba wie, że H2, a H2R to kolosalna różnica silników, koni pod jajcami i niutonometrów, które wyrywają 220kg spod Nas zostawiając nasz zaskoczony mózg daleko za Nami


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
H2R jest bardzo wysilony wiec nic dziwnego. Ja tam polecam od kompresora Turbine. Uzytkuje Suzuki GSX-R 1000 Turbo+Nitro i jestem zadowolonyKomentatorzy napisał(a):Moim zdaniem to spore znaczenie ma też poziom umiejętności obydwu motocyklistów, bo nawet jeśli mieli ten sam poziom, a ten dalej śmiga na swojej BMW a tamten kupił nowe moto, z którym jeszcze do końca się nie oswoiłNie mniej jednak ważne jest to że BMW faktycznie pokonało Kawasaki H2 Ale z słynnym Kawasaki H2R nie miała by szans
<br><hr>Przemek0227<br>Komentatorzy napisał(a):A moim zdaniem Bmw s1000rr moc 198 KM waga 204 kg. Kawasaki H2 moc 200 KM waga 238 kg. Co do umiejętności to o czym my mówimy, autostrada . O umiejętnościach to możemy porozmawiać gdyby ten film był z toru ale i tam kawa dostała by baty, masa, masa i jeszcze raz masa. A dla zauroczonych super sprzętem H2R. Opis producenta „na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika ( czyli wał korbowy, tłoki i takie ) wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności”. Motocykl jest sprzedawany bez gwarancji, a właściciel przyjmuje do wiadomości, że wszelkie naprawy są wyłącznie jego kosztem.<br><hr>Bobi<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli producenci motocykli walczą o każdy kilogram który na torze przyspiesza okrążenia . To test na drodze z grubasem na kawie raczej nie ma sensu. Człowiek wagi 100 kg. mierzy się z kimś kto nie wiadomo ile waży załóżmy 80kg.
20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice
Pozdro<br><hr>Arturo
20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice

Pozdro<br><hr>Arturo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli producenci motocykli walczą o każdy kilogram który na torze przyspiesza okrążenia . To test na drodze z grubasem na kawie raczej nie ma sensu. Człowiek wagi 100 kg. mierzy się z kimś kto nie wiadomo ile waży załóżmy 80kg.
20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice
Pozdro<br><hr>Arturo
20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice

Pozdro<br><hr>Arturo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
E tam , Turbo+Nitro.... Polataj sobie z S1000RR wyposażoną w akcesoryjny zestaw Turbo f-my Hole Shot Racing, a się zdziwisz. Poza tym w świecie Turbo+Nitro rządzi HajkaKomentatorzy napisał(a):Moim zdaniem to spore znaczenie ma też poziom umiejętności obydwu motocyklistów, bo nawet jeśli mieli ten sam poziom, a ten dalej śmiga na swojej BMW a tamten kupił nowe moto, z którym jeszcze do końca się nie oswoiłNie mniej jednak ważne jest to że BMW faktycznie pokonało Kawasaki H2 Ale z słynnym Kawasaki H2R nie miała by szans
<br><hr>Przemek0227<br>Komentatorzy napisał(a):A moim zdaniem Bmw s1000rr moc 198 KM waga 204 kg. Kawasaki H2 moc 200 KM waga 238 kg. Co do umiejętności to o czym my mówimy, autostrada . O umiejętnościach to możemy porozmawiać gdyby ten film był z toru ale i tam kawa dostała by baty, masa, masa i jeszcze raz masa. A dla zauroczonych super sprzętem H2R. Opis producenta „na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika ( czyli wał korbowy, tłoki i takie ) wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności”. Motocykl jest sprzedawany bez gwarancji, a właściciel przyjmuje do wiadomości, że wszelkie naprawy są wyłącznie jego kosztem.<br><hr>Bobi<br>Komentatorzy napisał(a):H2R jest bardzo wysilony wiec nic dziwnego. Ja tam polecam od kompresora Turbine. Uzytkuje Suzuki GSX-R 1000 Turbo+Nitro i jestem zadowolonyciezej w zakretach jest niz przed przerobka ale S1000RR po modach lajtowo wciaga, a kolega niema seryjnej S'ki<br><hr>DarkTiger<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?<br><hr>sad
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?<br><hr>sad
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie tak jak mówisz !<br><hr>FoxxKomentatorzy napisał(a):jeśli producenci motocykli walczą o każdy kilogram który na torze przyspiesza okrążenia . To test na drodze z grubasem na kawie raczej nie ma sensu. Człowiek wagi 100 kg. mierzy się z kimś kto nie wiadomo ile waży załóżmy 80kg.
20 kilo różnicy na takie małe tłoczki może zrobić taką różnice![]()
Pozdro<br><hr>Arturo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kurcze kolego nie sądzę, aby próbowali ściągnąć publikę skądkolwiek, jestem takim prostym człeniem, który raz na jakiś czas zagląda na ten portal dzięki Facebookowi i to, że w gruncie rzeczy sami robią mało testów nie znaczy, że kogoś chcą złapać na cokolwiekKomentatorzy napisał(a):Moze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?<br><hr>sad<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NIE PRZYSZŁO WAM DO GŁOWY ZE TE WYSCIGI SA USTAWIONE !!!!! TAK JAK KAZDY TEST POROWNAWCZY NIEMIECKIEJ MOTORYZACJI ,,POCZYTAJ O PRZEKRETACH ADAC JAK ROBIŁO TESTY JAK INZNIEROWIE ADAC PSULI KOŁA W INNYCH AUTAH BY W TESCIE POKAZAC ZE JEST GORSZE ,, POTEM WYSZŁO NA JAW ,, I WIELE PRZEKRETOW ,<br><hr>FDDKomentatorzy napisał(a):Moze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?<br><hr>sad<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NAIWNIACY ,, POCZYTAJ ANALFABETO JAK FIRMA BMW CHCĄ WYPROMOWAC 1000RR BMW , PRACOWAŁO NAD REKLAMAMI PODPROGOWYMI ,,, wyszło to na jaw i i była afera niemcy słyną z oszustw , interesuje sie autami i jak widze testy porownawcze przygotowane przez niemcow to krew mnie zalewa ,, skoda wg nich jest lepsza od lexusa ,, zobacz jakie są fotografie np.japonskich aut a niemieckich ,, niemieckie sa lepszej jakosc w kolorowym otoczeniu jasne i dobrej jakosci a auta konkurencji , sa ciemne robione w lesie , kiepskie ujecia ,poczytaj jak ADAC ustawiało testy golfa jako auta roku jak uszkodzili koła w Daci bo sie dobrze w niemczech sprzedawała !<br><hr>iwanKomentatorzy napisał(a):Moze bardziej sie postaracie i ogarniecie jakis swoj test zamiast szukac syfu na yt co kazdy robi wieczorami. Staracie sie zebrac publike z gimnazjum ktorzy jaraja sie predkoscia jak patrza na licznik?<br><hr>sad<br>Komentatorzy napisał(a):NIE PRZYSZŁO WAM DO GŁOWY ZE TE WYSCIGI SA USTAWIONE !!!!! TAK JAK KAZDY TEST POROWNAWCZY NIEMIECKIEJ MOTORYZACJI ,,POCZYTAJ O PRZEKRETACH ADAC JAK ROBIŁO TESTY JAK INZNIEROWIE ADAC PSULI KOŁA W INNYCH AUTAH BY W TESCIE POKAZAC ZE JEST GORSZE ,, POTEM WYSZŁO NA JAW ,, I WIELE PRZEKRETOW ,<br><hr>FDD<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dobre .. odrazu widać ,ze test USTAWIONY niemcy słyną z oszustw motoryzacyjnych jako mechanik wiem cos o tym , niemcy zamiast w technike inwestują w marketing i to jest jawne .Syszałem o szustwach bmw <br><hr>zbychu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 122 gości