Dzięki wielkie na pewno z tej strony skorzystam. A Także dzięki za podsunięcie kosztów, jeżeli chodzi o wymianę ? Raczej robił bym to w sowim zakresie ze znajomym czy coś. Może bardzo doświadczony w tym nie jestem aczkolwiek ze znajomym damy radę. Poza tym, każdy potrafi wyłożyć kaske u mechanika za robotę ^.^
Zwrócę szczególną uwagę na moto które podałeś na stronce, chociaż wciąż interesuje mnie wasze zdanie na temat zdławienia moto na kat. A2 żeby w papierach było wszystko " legalnie " a potem znieść zabezpieczenia ze sprzętu.
Tzn, W papierach przykładowo taka R6 miała owe 35kW itd.( legal na A2 ) a żeby moto miało pełną moc.
Czy gra jest wgl warta świeczki.
Od znajomego mechanika dowiedziałem się że jest to możliwe lecz nie wiem czy warto, tak jak kolega wyżej napisał...
Policja nie powinna się czepiać (chyba że będziesz zasuwać +200kmh i cię złapią to na ich miejscu zainteresowałbym się czy aby na pewno motocykl ma tylko 35KW). Prędzej ubezpieczyciel podczas wypadku się tym zainteresuje i będzie kicha z odszkodowaniem Smile
Więc czy warto ryzykować, ubezpieczeniem itd. W ramach niezgodności motocykla z papierami ?
@Edit.
Jeszcze jedno pytanko mnie naszło, otóż. Jakie konsekwencje ponoszę gdy jadę 600'tką na kat. A2 ?
( Nie mogłem nigdzie odszukać )
Btw, Bardzo mi pomogliście.
Wielkie dzięki.
Pozdrawiam, LwG.