problem ze zmianą biegów
Posty: 12
• Strona 1 z 1
problem ze zmianą biegów
Cześć, mam do was takie jedno pytanie. I proszę się nie śmiac jeśli jest głupie Po zmianie biegu w górę często mam sytuację że muszę trochę powachlować dźwignią w górę i w dół żeby znaleźć następny bieg. Strasznie mnie to irytuje, zwłaszcza gdy akurat nie mogę wrzucić kolejnego biegu podczas wyprzedzania. Jeżdżę Kawasaki Er-6f, nowe z salonu, więc nie w motocyklu tkwi problem. Czy ja coś źle robię, mam jakąś złą technikę czy to jest po prostu normalne?
//przepraszam z góry za zły dział, niedopatrzenie
//przepraszam z góry za zły dział, niedopatrzenie
- aeswing
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 17/9/2013, 00:26
Nie pytaj sie na Forum tylko zaprowadz do salonu i niech chlopaki robia !
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Rozumiem że można szukać biegu w aucie, gdzie np. z jedynki można zmienić bezpośrednio na 5 różnych przełożeń, ale szukanie go w motocyklu? Jeżeli wbijając mocno bieg on nie wchodzi, to problem jest z motocyklem i jedź czym prędzej na serwis, bo jak Ci wyskoczy bieg w nieodpowiednim momencie to możesz narobić sobie dziadostwa i żadna gwarancja wtedy wiele nie pomoże.
Swoją drogą jak Ty robiłeś kurs kat.A jeśli nie jesteś pewien czy umiesz zmieniać biegi w motocyklu?
Swoją drogą jak Ty robiłeś kurs kat.A jeśli nie jesteś pewien czy umiesz zmieniać biegi w motocyklu?
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
SlowMotion napisał(a):Rozumiem że można szukać biegu w aucie, gdzie np.
Nie koniecznie, wczoraj mialem kursanta ( pierwsza lekcja jazdy ) ktory faktycznie szukal tego biegu. Tyle, ze po 10 min juz nie mial z tym problemu.
Smiem wiec twierdzic, ze Autor potrafi a faktycznie cos ze sprzetem.
Nie czekalbym na 1000 km inspekcje tylko reklamowal i zadal nowego sprzetu bez naprawy gwarancyjnej.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
Przez pierwszy 1000km na dotarciu linki często trzeba regulować (mają tendencje bodaj do wyciągania się, poprawcie mnie jeśli się mylę- nie jestem mocno techniczny).
Zacznij od podregulowania linki sprzęgła i oczywiście zgłoś problem przy okazji serwisu po 1000 km.
Zacznij od podregulowania linki sprzęgła i oczywiście zgłoś problem przy okazji serwisu po 1000 km.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Wydaje mi się że nawet na rozregulowanym sprzęgle bieg powinien mu wejść, co najwyżej ciężko i z ewentualnym szarpnięciem. Poza tym nie sądzę, żeby przez niecałe 1000km mu się linka aż tak wyciągnęła.
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
W er6 ten problem jest znany. Zazwyczaj znika po pierwszej inspekcji (1000 km). Warsztaty tlumacza sie "innym" olejem podczas docierania i niedotarta skrzynia biega. W mojej Er6 bylo dokladnie to samo, regulacja linki nie pomogla, po pierwszej inspekcji problem znikl.
Podregulowac linke mozna samemu, mozna tez sprawdzic, czy problem zniknie przy zmianie biegow bez sprzegla.
Podregulowac linke mozna samemu, mozna tez sprawdzic, czy problem zniknie przy zmianie biegow bez sprzegla.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości