Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> KTM 390 Adventure powstanie!
NAS Analytics TAG

[Aktualności] KTM 390 Adventure powstanie!

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] KTM 390 Adventure powstanie!

Postprzez Åšcigacz » 18/6/2015, 11:25

Dyskusja na temat: KTM 390 Adventure powstanie!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 390 Adventure powstanie!
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 18/6/2015, 11:25

Co to znaczy "turystyczny dualsport" ? Turystyczny dualsport = adventure ? Jeśli to ma być turystyczne enduro to jakoś nie widzę tego. Za słaby silnik. Na co ludzie narzekają jak jeżdżą np. Kawasaki Versys 650 - na moc silnika ! A w przypadku KTM-a byłoby znacznie gorzej.<br><hr>Shiefo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/6/2015, 13:39

moim zdaniem to jest wspaniała wiadomość. Ciekawe tylko jakie będzie miał właściwości terenowe i czy wydadzą dwie wersje - podobnie jak Adventure. Wbrew pozorom to może być bardzo ciekawa maszynka dla MEGAamatorów "Dakaru". Taki NA PRAWDĘ wszechstronny motorek - dobry na miasto, przeciętny w terenie, przeciętny w trasie.
Oby się zmieścił w cenie do 25.000<br><hr>zulugula
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/6/2015, 21:36

Komentatorzy napisał(a):Co to znaczy "turystyczny dualsport" ? Turystyczny dualsport = adventure ? Jeśli to ma być turystyczne enduro to jakoś nie widzę tego. Za słaby silnik. Na co ludzie narzekają jak jeżdżą np. Kawasaki Versys 650 - na moc silnika ! A w przypadku KTM-a byłoby znacznie gorzej.<br><hr>Shiefo<br>
Widać, że nie znasz tematu, a się wypowiadasz. Komu brakuje w Versysie mocy to niech kupuje Multistradę lub Duka 1290 i niech nie narzeka... Dużo ludzi jeżdżących terenowo chce lekkiego turystyka. Pojawienie się CRF250L, CCM GP450, teraz plany tego to potwierdzają. Kupa ludzi co objeździła się krowami pokroju Trampka czy V-stroma rozumie że, podstawowym parametrem w terenie to jest MASA a nie moc. Załadowana krowa waży ćwierć tony - podniesienie tego zestawu samodzielnie w błocie czy na zboczu jest często niemożliwe. Dobra masa duala to 140kg zalanego. Plus prześwit odpowiedni i zawieszka głębsza i masz FUN z bagażem a nie mordęgę . Moc potrzebna to 30-40KM by utrzymać 100kmh (więcej nie trzeba) na szosie lub podjeżdżać stromo w górach. Można zawsze wziąć mniejszą zębatkę w góry i zmienić w 15min jak brakuje pary.
Ludzie objuczają stare XR400, DR350, DRZy400, WR250R, bo nie ma nic na rynku w tej kategorii. Jak jedziesz na łikend z namiotem pragnąc jak najrzadziej widzieć asfalt to takiej klasy szukasz ze względu na masę. Od mocy masz KTMy 690, czy 500, i takie też są przysposabiane do turystyki. Pragnąc przejechać na urlopie Karpaty zaczynając od połonin ukraińskich, kończąc na Transalpinie jako deserze, a nie celu, to dual poniżej 150kg jest idealny, a czy ma 30 czy 50KM to sprawa drugorzędna jak nie dalsza.
Nawet te SUVy asfaltowe stają się uciążliwe i dlatego Honda ugięła się to potrzeb rynku i wypuszcza nową Afrykę ponoć grubo poniżej 200kg. <br><hr>KKK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2015, 13:46

Komentatorzy napisał(a):Co to znaczy "turystyczny dualsport" ? Turystyczny dualsport = adventure ? Jeśli to ma być turystyczne enduro to jakoś nie widzę tego. Za słaby silnik. Na co ludzie narzekają jak jeżdżą np. Kawasaki Versys 650 - na moc silnika ! A w przypadku KTM-a byłoby znacznie gorzej.<br><hr>Shiefo<br>
Na co narzekajÄ… ? na:
- odkręcające się lusterka
- hamulce działające 0-1
- słaba ochronę przed wiatrem powyżej 90kmh
- pływające zawieszenie ...
<br><hr>karolus80
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/7/2015, 14:19

Komentatorzy napisał(a):Co to znaczy "turystyczny dualsport" ? Turystyczny dualsport = adventure ? Jeśli to ma być turystyczne enduro to jakoś nie widzę tego. Za słaby silnik. Na co ludzie narzekają jak jeżdżą np. Kawasaki Versys 650 - na moc silnika ! A w przypadku KTM-a byłoby znacznie gorzej.<br><hr>Shiefo<br>
Komentatorzy napisał(a):Widać, że nie znasz tematu, a się wypowiadasz. Komu brakuje w Versysie mocy to niech kupuje Multistradę lub Duka 1290 i niech nie narzeka... Dużo ludzi jeżdżących terenowo chce lekkiego turystyka. Pojawienie się CRF250L, CCM GP450, teraz plany tego to potwierdzają. Kupa ludzi co objeździła się krowami pokroju Trampka czy V-stroma rozumie że, podstawowym parametrem w terenie to jest MASA a nie moc. Załadowana krowa waży ćwierć tony - podniesienie tego zestawu samodzielnie w błocie czy na zboczu jest często niemożliwe. Dobra masa duala to 140kg zalanego. Plus prześwit odpowiedni i zawieszka głębsza i masz FUN z bagażem a nie mordęgę . Moc potrzebna to 30-40KM by utrzymać 100kmh (więcej nie trzeba) na szosie lub podjeżdżać stromo w górach. Można zawsze wziąć mniejszą zębatkę w góry i zmienić w 15min jak brakuje pary.
Ludzie objuczają stare XR400, DR350, DRZy400, WR250R, bo nie ma nic na rynku w tej kategorii. Jak jedziesz na łikend z namiotem pragnąc jak najrzadziej widzieć asfalt to takiej klasy szukasz ze względu na masę. Od mocy masz KTMy 690, czy 500, i takie też są przysposabiane do turystyki. Pragnąc przejechać na urlopie Karpaty zaczynając od połonin ukraińskich, kończąc na Transalpinie jako deserze, a nie celu, to dual poniżej 150kg jest idealny, a czy ma 30 czy 50KM to sprawa drugorzędna jak nie dalsza.
Nawet te SUVy asfaltowe stają się uciążliwe i dlatego Honda ugięła się to potrzeb rynku i wypuszcza nową Afrykę ponoć grubo poniżej 200kg. <br><hr>KKK<br>
Dokładnie! Ja mam DR 650 R i mocy mi wystarcza, ale kurde waga... Gdyby był choć trochę lżejszy! W zasadzie nie ma motocykla, który pojechałby te 120 po ulicy (bo więcej i tak się nie da - wiatr i 0 komfortu), a który fajnie dawałby w terenie. Są wyczynowe rowery, albo luksusowe krowy. A gdzie klasa średnia?<br><hr>Meski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê