Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez dawidsx » 17/6/2015, 07:20

rmz 250 przy ostrym dodaniu gazu potrafi zmulić na moment, podejrzewam gaźnik, co o tym sądzicie?

jeśli go szybko wkręcam jest okej, ale jak odrazu manetka do końca to takie buuu na dwie sekundy i znowu idzie
Ostatnio edytowano 17/6/2015, 07:23 przez dawidsx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez henio12323 » 17/6/2015, 10:26

zapewne probleem jak z kazdym starszym keihinem FCR - za duzo podaje paliwa na dotrysku, wpisz sobie w google "oring mod keihin FCR" zastosuj sie do tego i zobacz czy problem zniknie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez dawidsx » 17/6/2015, 12:17

ok sprawdzę to jak wrócę i dam znać czy jest inaczej
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez qben142 » 18/6/2015, 19:00

Co się stanie z silnikiem 4T w crossówce jak się przejechało 2 km bez filtra powietrza? bez kurzu niską prędkością?
qben142
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55

Postprzez dawidsx » 18/6/2015, 20:41

a co się miało stać, poszedł syf do środka to masz lipe, jeśli jeździ dalej tak jak wcześniej to zapewne nic.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 18/6/2015, 21:32

jak sie dostał to sie dostal. mogły poleciec pierscienie szybciej itp, generalnie wykręc swiece zobacz czy ewentualnie nie ma jakiegos syfu i jeździj dalej. teraz juz nic z tym nie zrobisz :D ale jak było czysto w airboxie, nie było pyłu/kurzu to pewnie nic złego sie nie stało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qben142 » 18/6/2015, 23:46

Dzień wcześniej airboxa wypucowałem, zostawiłem w garażu kanape obok maszyny i komuś się nie spodobała leżąca kanapa i ją dokręcił a zawsze jak filtra nie mam kładę kanapę obok : /
qben142
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55

Postprzez Pola1213 » 19/6/2015, 13:34

Witam. Ostatnio zakopalem się w bagnie swoim exc 520, po wyciągnięciu sprzęgło jakby przestało wysprzęglać, ciężko w miejscu zmienić bieg, znaleźć luz i do tego moto odjeżdża powoli jak wrzucę jedynkę... Co mam zrobić może odpowietrzyć tylko czy co??
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 19/6/2015, 13:43

a jak klamka sie zachowuje ? mozna spróbować odpowietrzyć to jedna z opcji. druga to taka że zarznąłeś sprzęgło i powyginało ci przekładki - objaw ten sam. raczej kosze sprzegłowe pancerne są wiec raczej sie nie porobiły ząbki, tym bardziej że to tylko jedna przygoda :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 19/6/2015, 15:09

Właśnie klamka zachowuje się normalnie tak jak wcześniej mi się wydaje... Właśnie o to chodzi że nie używałem aż tak sprzęgła żeby zjechać tarcze. :D Wszystko jest tak jak było tylko jak wrzucam bieg to powoli jedzie... A żeby odpowietrzyć to nowy olej i od dołu do góry przepychać nowym?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 19/6/2015, 15:26

mozesz wyciągnąc wysprzęglik, i ponaciskać tłoczek. odkręc od góry pokrywke, i wcinij tłoczek do konca ( staraj sie nie ukosować go ) i pusc aż sam wróci, jak jest zapowietrzony to bedą szły bąbelki górą. potem załóz i klasycznie jak hamulec odpowietrz kalamitką. raz - maksymalnei 2 X wystarczy wiec nie bedziesz musiał zmieniac płynu. chyba że jest stary to tak czy siak lepiej wymienić.
jak to nie pomoże no to nastepna sprawa to sprawdzenie kosza sprzegłowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 19/6/2015, 16:58

Da się ściągnąć pierścień segera bez specjalnych szczypcy?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez dawko00 » 19/6/2015, 17:59

Nadszedł czas na remont w moim exc 125. Mam pytanie czy macie jakiś zakład godny polecenia który przeprowadzi mi honowanie cylka? I pomiar cylka pod tłok robić po honowaniu? I też na co zwrócić uwagę oprócz korby, łozysk? Rozebrać może sprzęgło przy okazji?
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez henio12323 » 19/6/2015, 20:40

fredi - wszystko sie da ale nie zawsze jest sens sie bawić inną metodą. idź do marketu za 5 zł pewnie najtansze kupisz i po problemie

dawko - ktm w lublinie www.nmr.pl pewnie, bez dziwnie wysokiej ceny, i bez kombinacji. lepiej zrobić przed i po, przed da sie okreslic czy mozna tylko liznąć zeby naciąc rowki, czy trzeba głębiej wejśc żeby wyrównać np cylinder. jak juz rozbierasz to wszystko patrz po kolei, kazdy tryb kazde łozysko, zawór wydechowy itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 20/6/2015, 16:32

Jaki wysprzęglik wyciągnąć? Bo jak ten co masz przy klamce co wciska tloczek to ręcznie ciężko go nacisnąć... A I jak się kopie kopniakiem to ślizga się trochę...
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez WaxEater » 20/6/2015, 20:21

Co sądzicie o stosowaniu masy uszczelniającej Dirko zamiast zwykłych uszczelek? Jak takie rzeczy sprawdzają sie w enduro? Potrzebuje odpowiedzi, bo zwykła uszczelka podnosi mi za bardzo górę silnika, przez co mam za mocno naciągnięty łańcuch rozrządu.
Avatar użytkownika
WaxEater
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
Lokalizacja: kraków

Postprzez henio12323 » 20/6/2015, 22:06

pola - wysprzeglik masz na 3 srubach. odkręcasz i wyciągasz. no ręcznie ciezko nacisnąć, ale poluzuj sobie na klamce bo pewnie masz wcisniety tłoczek w pompie, i płynu wtedy nie nabijesz od spodu. no to moze sprzegło juz sie konczyć. jak mówiłem zrób jedno. potem zobaczysz co bedzie dalej


wax- uszczelki mają swoją grubośc nieprzypadkową. są czesto jako dystans. nie wszędzie mozesz dirko uzyć. mozna pod jakas mniej wazną pokrywke, dekielek itp. ale miedyz kartery, głowice, cylinder czy miejsca gdzie jest przejscie wody/oleju lepij nie stosować. nie mozliwe że uszczelka za bardzo podnosi - to jak niby fabrycznie takie cos mogło wyjść. szukaj przyczyny problemu gdzie indziej a nie staraj sie patentem to rozwiązać. a jak juz to lepiej było by dorobic cienszą uszczelke z odpowiedniego materiału
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 21/6/2015, 09:36

A takie sprzęgła nie mają żadnej regulacji..? :pp ;D Idę sprawdzać a jak nie to zamawiam te tarcze itp.. na jakiej stronie najlepiej i jakiej firmy?? Możesz mi polecić oleje do wszystkiego silnika itp?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 21/6/2015, 16:31

mają srubką przy klamce. ja kupiłem nhc w miare dają rade, chociaz oryginalne mają lepszą dozowalność. akurat w ciemno tarcz bym nie zmieniał bo mogą byc dobre. prędzej padł ysame przekłądki i na dodatek nie musiały paść wszystkie. olej do sprzęgła oryginał albo lhm+, do silnika dowolny syntetyk motocyklowy. do chłodnicy też w zasadzie cokolwiek. tyle.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qben142 » 21/6/2015, 20:33

Co ile trzeba sprawdzać luzy zaworowe, jak to się robi, jakie sa objawy, ze należy ja sprawdzić, co ile nalezy je wymieniać jestem laikiem w tej kwestii mógłby mi to ktoś wytłumaczyć albo podesłać jakiś poradnik, artykuł?
qben142
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości




na górê