Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
rmz 250 przy ostrym dodaniu gazu potrafi zmulić na moment, podejrzewam gaźnik, co o tym sądzicie?
jeśli go szybko wkręcam jest okej, ale jak odrazu manetka do końca to takie buuu na dwie sekundy i znowu idzie
jeśli go szybko wkręcam jest okej, ale jak odrazu manetka do końca to takie buuu na dwie sekundy i znowu idzie
Ostatnio edytowano 17/6/2015, 07:23 przez dawidsx, łącznie edytowano 1 raz
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
zapewne probleem jak z kazdym starszym keihinem FCR - za duzo podaje paliwa na dotrysku, wpisz sobie w google "oring mod keihin FCR" zastosuj sie do tego i zobacz czy problem zniknie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak sie dostał to sie dostal. mogły poleciec pierscienie szybciej itp, generalnie wykręc swiece zobacz czy ewentualnie nie ma jakiegos syfu i jeździj dalej. teraz juz nic z tym nie zrobisz
ale jak było czysto w airboxie, nie było pyłu/kurzu to pewnie nic złego sie nie stało

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam. Ostatnio zakopalem się w bagnie swoim exc 520, po wyciągnięciu sprzęgło jakby przestało wysprzęglać, ciężko w miejscu zmienić bieg, znaleźć luz i do tego moto odjeżdża powoli jak wrzucę jedynkę... Co mam zrobić może odpowietrzyć tylko czy co??
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
a jak klamka sie zachowuje ? mozna spróbować odpowietrzyć to jedna z opcji. druga to taka że zarznąłeś sprzęgło i powyginało ci przekładki - objaw ten sam. raczej kosze sprzegłowe pancerne są wiec raczej sie nie porobiły ząbki, tym bardziej że to tylko jedna przygoda 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Właśnie klamka zachowuje się normalnie tak jak wcześniej mi się wydaje... Właśnie o to chodzi że nie używałem aż tak sprzęgła żeby zjechać tarcze.
Wszystko jest tak jak było tylko jak wrzucam bieg to powoli jedzie... A żeby odpowietrzyć to nowy olej i od dołu do góry przepychać nowym?

- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
mozesz wyciągnąc wysprzęglik, i ponaciskać tłoczek. odkręc od góry pokrywke, i wcinij tłoczek do konca ( staraj sie nie ukosować go ) i pusc aż sam wróci, jak jest zapowietrzony to bedą szły bąbelki górą. potem załóz i klasycznie jak hamulec odpowietrz kalamitką. raz - maksymalnei 2 X wystarczy wiec nie bedziesz musiał zmieniac płynu. chyba że jest stary to tak czy siak lepiej wymienić.
jak to nie pomoże no to nastepna sprawa to sprawdzenie kosza sprzegłowego
jak to nie pomoże no to nastepna sprawa to sprawdzenie kosza sprzegłowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Nadszedł czas na remont w moim exc 125. Mam pytanie czy macie jakiś zakład godny polecenia który przeprowadzi mi honowanie cylka? I pomiar cylka pod tłok robić po honowaniu? I też na co zwrócić uwagę oprócz korby, łozysk? Rozebrać może sprzęgło przy okazji?
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
fredi - wszystko sie da ale nie zawsze jest sens sie bawić inną metodą. idź do marketu za 5 zł pewnie najtansze kupisz i po problemie
dawko - ktm w lublinie www.nmr.pl pewnie, bez dziwnie wysokiej ceny, i bez kombinacji. lepiej zrobić przed i po, przed da sie okreslic czy mozna tylko liznąć zeby naciąc rowki, czy trzeba głębiej wejśc żeby wyrównać np cylinder. jak juz rozbierasz to wszystko patrz po kolei, kazdy tryb kazde łozysko, zawór wydechowy itp itd
dawko - ktm w lublinie www.nmr.pl pewnie, bez dziwnie wysokiej ceny, i bez kombinacji. lepiej zrobić przed i po, przed da sie okreslic czy mozna tylko liznąć zeby naciąc rowki, czy trzeba głębiej wejśc żeby wyrównać np cylinder. jak juz rozbierasz to wszystko patrz po kolei, kazdy tryb kazde łozysko, zawór wydechowy itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co sądzicie o stosowaniu masy uszczelniającej Dirko zamiast zwykłych uszczelek? Jak takie rzeczy sprawdzają sie w enduro? Potrzebuje odpowiedzi, bo zwykła uszczelka podnosi mi za bardzo górę silnika, przez co mam za mocno naciągnięty łańcuch rozrządu.
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
pola - wysprzeglik masz na 3 srubach. odkręcasz i wyciągasz. no ręcznie ciezko nacisnąć, ale poluzuj sobie na klamce bo pewnie masz wcisniety tłoczek w pompie, i płynu wtedy nie nabijesz od spodu. no to moze sprzegło juz sie konczyć. jak mówiłem zrób jedno. potem zobaczysz co bedzie dalej
wax- uszczelki mają swoją grubośc nieprzypadkową. są czesto jako dystans. nie wszędzie mozesz dirko uzyć. mozna pod jakas mniej wazną pokrywke, dekielek itp. ale miedyz kartery, głowice, cylinder czy miejsca gdzie jest przejscie wody/oleju lepij nie stosować. nie mozliwe że uszczelka za bardzo podnosi - to jak niby fabrycznie takie cos mogło wyjść. szukaj przyczyny problemu gdzie indziej a nie staraj sie patentem to rozwiązać. a jak juz to lepiej było by dorobic cienszą uszczelke z odpowiedniego materiału
wax- uszczelki mają swoją grubośc nieprzypadkową. są czesto jako dystans. nie wszędzie mozesz dirko uzyć. mozna pod jakas mniej wazną pokrywke, dekielek itp. ale miedyz kartery, głowice, cylinder czy miejsca gdzie jest przejscie wody/oleju lepij nie stosować. nie mozliwe że uszczelka za bardzo podnosi - to jak niby fabrycznie takie cos mogło wyjść. szukaj przyczyny problemu gdzie indziej a nie staraj sie patentem to rozwiązać. a jak juz to lepiej było by dorobic cienszą uszczelke z odpowiedniego materiału
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mają srubką przy klamce. ja kupiłem nhc w miare dają rade, chociaz oryginalne mają lepszą dozowalność. akurat w ciemno tarcz bym nie zmieniał bo mogą byc dobre. prędzej padł ysame przekłądki i na dodatek nie musiały paść wszystkie. olej do sprzęgła oryginał albo lhm+, do silnika dowolny syntetyk motocyklowy. do chłodnicy też w zasadzie cokolwiek. tyle.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co ile trzeba sprawdzać luzy zaworowe, jak to się robi, jakie sa objawy, ze należy ja sprawdzić, co ile nalezy je wymieniać jestem laikiem w tej kwestii mógłby mi to ktoś wytłumaczyć albo podesłać jakiś poradnik, artykuł?
- qben142
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości