Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 16/4/2015, 17:50

najlepiej kupic jakas koncówke z crossówki podobnej. wybebeszanie to nie zawsze ma sens
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Lanori » 18/4/2015, 23:52

A za końcówką o czego proponowałbyś się rozglądać ? Ciężko coś znaleźć w miarę sensownego, bo mógłbym wsadzić komin z DR 650, ale to chyba nie miało by większego sensu...
Lanori
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 17/9/2014, 14:09


Postprzez henio12323 » 19/4/2015, 08:08

od crossówki, DR to nie crossówka, i szukaj czegos o podobnej pojemnosci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 19/4/2015, 17:26

Pisałem ostatnio o grzaniu się DT, woda w chłodnicy bulgocze itp, korek ze zbiorniczka wyrównawczego wyskoczył. Wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą a czy może się okazać że przyczyną jest np. termostat ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez Musicman1997 » 19/4/2015, 18:26

GTTT http://yamahadt.net/topic15.html
Może nie dostanę bana "za reklamę forum" :p
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez fredi143022 » 21/4/2015, 18:42

Witam.Po ostatniej wywrotce zauważyłem podczas jazdy jakby kiera była krzywa, ale później się przyjrzałem dokładnie ja zobaczyłem ze półki za jakby minimalnie pod skosem,ale nie są wygięte. I teraz pytanie da się to jakoś wyrównać?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez kris514 » 21/4/2015, 20:33

koło między nogi i udawaj że skręcasz :D Lagi ci się przestawiły w pułkach (nic wielkiego się nie stało)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez AbcxyZ » 21/4/2015, 21:28

Witam,
Mam pytanie, a mianowicie muszę złożyć silnik od ktm'a 250 2t i czy trzeba stosować jakieś preparaty przy składaniu, nwm jakieś kleje smary czy coś w tym stylu? Czy wystarczy tylko na nowych uszczelkach poskładać?
AbcxyZ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20

Postprzez henio12323 » 22/4/2015, 06:18

w niektórych miejscach jest wymagany klej do gwintów, w niektórych odpowiednie pasty montażowe, w przypadku 2T nie przypominam sobie akurat żeby taka pasta była potrzebna. klej na pewno. do 2T jedynie serwis zaleca wymiane podkładek miedzianych za kazdym razem.

jak sie silnik składa newralgiczne miejsca mozna kapnąć odrobiną oleju - takiego w jakim potem bedzie moto pracowało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 22/4/2015, 16:36

Cześć. Gdzie dostanę termostat do Yamaha DT za rozsądną cenę? Na allegro znalazłem może 3 aukcje, cena koło 50zł. Do auta chodzą taniej stąd mnie zastanawia czy do takiego motorku 50zł to normalna cena. Nie mówię o oryginalnym po 280zł. Aha, to moze spytam od razu dlaczego full crossy nie posiadają termostatu a jazda przykładowo DTką bez niego nie jest zalecana
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 22/4/2015, 19:12

taniej moze nie byc, do auta taniej ale sie dosyc czesto zmienia, do moto rzadko.

fulle nie posiadają zeby poprawić przepływ cieczy, enduro lepiej żeby miały, bo np w zimne dni crossem nie mozesz pojechac w trase bo silnik sie wychłodzi i nie bedzie miał temperatury roboczej. a w enduro mozesz przy -20 jechac 100 km/h a w cylindrze bedziesz miał odpowiednią temperature
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 22/4/2015, 21:24

Powinieneś Henio wykładać w Krakowie na motoroznastwie. Liczę, że Ci płacą za te odpowiedzi :p
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 22/4/2015, 22:35

hehe do wykładania mi jeszcze daleeeeeeeeeeeeeeko ;P gdyby mi płacili to zamiast siedzieć i pisać miałbym na wahe i bym z moto nie schodził ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 26/4/2015, 13:59

Jeżeli na zebatkach 11/63 v max wynosi 65 to jaka zebatke dać na przód żeby jechał ok 90 - 95?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez kris514 » 26/4/2015, 15:29

Na 12 jakieś 70 powinno być na 13 75 na 14 80 na 15 86 na 16 ponad 90
Oczywiście tutaj jest to przeliczenie czysto teoretyczne na większej zębatce motocykl będzie słabszy i może nie móc się tak kręcić jak na 11 przez co możesz np. nie osiągnąć wymaganych 90.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Smerfetek » 26/4/2015, 17:20

Panowie, czy ktoś wie o co może chodzić. Dr 125 wrzucam bieg, gaśnie. Jak wrzucę go z gazem to jest ok. O co może chodzić ?
Smerfetek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25

Postprzez kris514 » 26/4/2015, 18:09

Pewnie wybity kosz sprzęgłowy lub zły olej. Zmień olej a jak nie poprawi się to musisz dostać się do sprzęgła i obejrzeć stan kosza w miejscu gdzie uderzają o niego tarcze (ma być równo bez ząbków)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez AbcxyZ » 28/4/2015, 17:38

Muszę zakupić tłok i korbowód do 250 w 2t. Zastanawiam się nad takimi firmami jak: Wossner, prox, Vertex czy hot rods. Którą wybrać?
I jeszcze jedno pytanie, w jakim zakładzie dobrze przebijają korbowód?
AbcxyZ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20

Postprzez kris514 » 28/4/2015, 19:58

Kierował bym się ceną tych firm :D a jeśli chodzi o przebicie to najbardziej popularny jest motor tech
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez AbcxyZ » 28/4/2015, 20:11

Ale czy różnią się jakością wykonania?
AbcxyZ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na górê