Nowy napęd. -1 czy +3 ?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Nowy napęd. -1 czy +3 ?
Siema!
Niebawem czeka mnie wymiana napędu w mojej CBR F4 PC35. Oryginalnie napęd ma zębatki 16/44, a ja zastanawiam się nad zmianą na 16/47 (+3 z tyłu). Na v-max mi nie zależy, ale fajnie jakby trochę żwawiej się zbierała, bo głównie po mieście latam. No i tutaj pytanie do was: lepiej dać +3 z tyłu czy -1 z przodu? Słyszałem, że lepiej tę pierwszą opcję, bo łańcuch wolniej się zużywa. No i jak kwestia przyspieszenia; faktycznie +3 będzie odczuwalne? Może wystarczy mniej? Spalanie nie wzrośnie jakoś kosmicznie?
Znajomy w sklepie motocyklowym doradza mi z tych dwóch bardziej -1 przód. Spalanie ponoć nieznacznie wzrośnie, napęd jakoś wyjątkowo szybciej się nie zużyje... Ech sam nie wiem.
Niebawem czeka mnie wymiana napędu w mojej CBR F4 PC35. Oryginalnie napęd ma zębatki 16/44, a ja zastanawiam się nad zmianą na 16/47 (+3 z tyłu). Na v-max mi nie zależy, ale fajnie jakby trochę żwawiej się zbierała, bo głównie po mieście latam. No i tutaj pytanie do was: lepiej dać +3 z tyłu czy -1 z przodu? Słyszałem, że lepiej tę pierwszą opcję, bo łańcuch wolniej się zużywa. No i jak kwestia przyspieszenia; faktycznie +3 będzie odczuwalne? Może wystarczy mniej? Spalanie nie wzrośnie jakoś kosmicznie?
Znajomy w sklepie motocyklowym doradza mi z tych dwóch bardziej -1 przód. Spalanie ponoć nieznacznie wzrośnie, napęd jakoś wyjątkowo szybciej się nie zużyje... Ech sam nie wiem.
- rogigor
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 9/9/2012, 16:59
- Lokalizacja: Wrocław
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości