Witam serdecznie.
Wiele się czyta na temat SV i jej "brutalności" , w dodatku jeśli chodzić ma o świeżaka.
W czerwcu mam zamiar robić A2 i tak zastanawiam się nad SV.
Doświadczenie jakie posiadam, to coś około 10 tyś na skuterku 80/50 i obecnie Honda CBF 125 na niej będzie coś ponad 10 tyś.
I tu pytanie - bo na pierwszy motocykl każdy (kto ma w głowie ułożone) poleca klasę 500(CB,GS,ER), tylko kompletnie zadna z nich mi się nie podoba i są starsze technologicznie.
Bardzo spodobało mi się SV 650N(wtrysk) i jej charakter oraz dźwięk, ale to silnik V2, i mało kto poleca na początek. I myślałem tak - aby kupić SV 650 (wtrysk) i zablokować na dwa sezony blokadą do 25-34 kW. (na A2 i tak trzeba)
Pytanie do was-użytkowników- czy to rozsądny wybór? Chodzi mi tylko i wyłącznie o wersję zdławiona. Nie chcę zrobić sobie krzywdy, motocykl będzie zablokowany aż do pełnego A
Mam kupę czasu, ale chcę wszystko przemyśleć. Nada się
? Motocykla używam jako środku transportu, miasto rzadko, czasem jakas dalsza trasa. Jeśli Moto będzie zablokowane na module bądź na rolgazie, to blokada nie zniknie po dwóch tygodniach - "bo będzie brakować mocy".
? Nie kręci mnie zapierdzielanie, tylko spokojna jazda. Poza tym naked ogranicza przez opór wiatru, ale N'ki mi się podobają.
Doświadczenie - 10 tyś km na skuterze 80 , ponad 10 tyś na Hondzie CBF 125
#Wiek, waga, wzrost - 18 lat, 64 kg, 183 cm
#Do jakich celów chcesz używać motocykla - Jazda poza miastem, czasem dłuższa trasa, sporadycznie niewielkie miasto.
# Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - hmm 6-8 tyś km
#- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciucha - na Moto będzie jakieś 10 tyś , Kask i kurtkę mam, rękawice również, pozostaną buty do zakupu.
# Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezon - tyle ile będzie potrzeba
motocykl to.oczko w głowie;)