Komentatorzy napisał(a):witam
nie widziałem innych komentarzy, natomiast mój będzie niestety negatywny w prawie 100%, dlaczego. Otóż w zeszłym roku zakupiłem w tym salonie pojazd - skuter. Do bieżącego miesiąca stał w garażu praktycznie nieużywany - jak zacząłem jeździć skuter zaczął się dławić, przyjechali po niego zabrali na serwis, za dwa dni miał być do odbioru. Pojechałem tego dnia do salonu, czekałem 3 godziny p czym oświadczono mi że dziś go nie odbiorę - szok. Straciłem pół dnia, nic nie załatwiając - umowa była inna - miałem pojechać tylko po odbiór skutera. Efekt - straciłem kilka godzin, kilkadziesiąt złotych na taksówki bo tam komunikacja miejska nie dojeżdża i co dalej. Pracownik powiedział że będzie najwcześniej za kilka dni. Snując się 3 godziny po salonie nikt mnie nie spytał czy może np kawy się napiję, a co tam klient który już kupił to mamy go w d...e. A może taki klient jak ja który kupił skuter za 5 tysięcy nie jest już takim klientem który kupi/kupił moto za 35 tys. Zostawiam to pod waszą rozwagę zanim cokolwiek tam kupicie - ja stwierdzam że tam na pewno nie zakupię kolejnego motocykla/skutera.<br><hr>snake<br>
Witam,
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadamy, internet jest za duży żeby czytać wszystko na bieżąco...
Bardzo mi przykro, że zaistniała sytuacja z powodu której jesteś niezadowolony.
Szczególnie boleję nad faktem, że długo czekałeś na obsłużenie, niestety obowiązuje zasada FIFO, pierwszy przyszedł, pierwszy jest obsługiwany, a w sezonie czasem przyjeżdża kilka osób w krótkim odstępie czasu. Przykro nam,ale postarajcie sobie wyobrazić kolejkę w piekarni do której nagle przychodzi i dzwoni 5 razy tyle klientów co zwykle...
Inna sprawa to naprawa gwarancyjna Twojego skutera Benelli (Keeway), w szczycie sezonu wzieliśmy go na warsztat od ręki i w ciągu dwóch dni zweryfikowaliśmy uszkodzoną pompę paliwa. Musisz nam wybaczyć, ale współpraca z Importerami chińskich maszyn nie odbywa się zbyt sprawnie, nie akceptują gwarancji od ręki i nie wysyłają części w jeden dzień. Ja ze swojej strony - szefa Tomka, podziękowałem mu, że następnego dnia w swoim prywatnym czasie i prywatnym samochodem pojechał specjalnie do Importera specjalnie po część dla Ciebie. Jeżeli możemy nigdy narażamy klienta na czakenie np. 14 dni na naprawę gwarancyjną. Mam nadzieję, że po naprawie skuter jeździ dobrze i nie chowasz do nas urazy z tego powodu.
Pozdrawiam
Przemek Budnicki
Motorista
(P.S. na przeciwko nas jest główna pętla autobusowa w okolicy Broodno Podgrodzie, zapraszamy również tą drogą, szczególnie na Piwo, bo bar już działa
<br><hr>Przemysław Budnicki Motorista