Zobacz wÄ…tek - kawasaki klr 650 proszÄ™ o czas
NAS Analytics TAG

kawasaki klr 650 proszÄ™ o czas

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

kawasaki klr 650 proszÄ™ o czas

Postprzez adilee » 12/5/2015, 01:18

Witam. Jestem nowym forumowicze i chciał bym zakupić enduro znalazłem kawasaki klr tak w moje koszta tylko żeby nie okazało się ze będę musiał wkładać dwa razy tyle. Tutaj link http://allegro.pl/kawasaki-klr-650-2004 ... 40293.html proszę ocenić. Nie za duży przebieg jak na ten rocznik?
adilee
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2015, 01:13


Postprzez adilee » 12/5/2015, 06:13

Laser znasz się na enduro? Dogadali byśmy się.
adilee
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2015, 01:13


Postprzez Artur_ » 12/5/2015, 08:26

35tys.km na 11 letni motocykl typu dual-sport to dużo? Ja jeżdżę stosunkowo mało, a tyle zrobiłem w 3 sezony.
Jeśli chodzi o KLR:
1 Bardzo niedoceniany w Europie
2 Bardzo popularny za oceanem
3 Ponieważ pkt.1, to w EU marnie z akcesoriami, większość trzeba ciągnąć z USA - nie piszę tutaj o eksploatacji, czy częściach, a doposażeniu.
4 Jest problem z czymÅ› dot. rozrzÄ…du, w USA sÄ… kity poprawiajÄ…ce fabrykÄ™.
5 Bardzo wytrzymały silnik, niewiele pali, bez remontów góry wytrzymuje nawet 100tys.km (w singlu na żeliwnej tulei to na prawdę sporo).
6 Nie nadaje się do krzaczenia, bo to dual, a nie enduro. Zawias to guma z majtek, idealny do podróży, ale w trochę bardziej wymagającym offie szybko dobija, a moto niema trakcji.

Ten z ogłoszenia wygląda na ładny, ale od handlarza, więc na 100% wyplakowany i niewiele dowiesz się o jego historii. Jeśli faktycznie ma tylko 35tys.km, to powinien wyglądać jak salonówka, a silnik powinien chodzić jak zegarek.

Poszukaj jeszcze DR650SE (koniecznie SE 96 wzwyż, bo poprzednie DRy to kupa problemów), XT600, czy TT600. Najłatwiej kupić XT600 i jest do nich najwięcej części, wersja E była trzepana od '90r. do '03, ale silnik prawie bez zmian był od 87' - poprzednie miały inaczej zestopniowaną skrzynię, inny wałek zdawczy, inny rozstaw szpilek, a pierwsze nawet inną średnicę główki korby. Najtrudniej trafić na zadbaną TT600E (ten sam silnik co w XT600E), ostatnio ludziom się w du..ach poprzewracało i za szrot do remontu potrafią wołać 8kPLN. Suzuki DR650SE jest już na nikasilu, a że w PL nadal wszystko z wysokim błotnikiem jest wg młodziaków CROSSem, to można wdepnąć w niezłą minę. Ma jednak najlepszy zawias ze wspomnianych - przód w pełni regulowany (odbicie/dobicie), tył z regulacją odbicia, który najlepiej od razu wymienić na ohlinsa z TT600S.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez adilee » 12/5/2015, 17:06

dzieki za odpowiedz. bede szukal tak jak mowisz za xt600 i DR650SE. xt jezdzilem i jest przyjemnosc z jazdy nie powiem ze nie. dobra dzieki jeszcze raz.
adilee
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2015, 01:13

Postprzez adilee » 12/5/2015, 17:45

a tak jak mozna w tym temacie jestescie w stanie ocenic xt600 DR 650 SE i klr który byl by najlepszy bo z tego co czytalem to w xt brakuje troche mocy, w klr slabe zawieszenie a dr podobno sie psuje ale to moim zdaniem zalezy od dbania o moto bo sam sie nie rozleci.
doszukalem
http://olx.pl/oferta/yamaha-xt-600-e-za ... dffacc471a
http://olx.pl/oferta/suzuki-dr-650-se-1 ... 1;promoted
i powyzszy klr
adilee
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2015, 01:13



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê