Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez GTTT » 10/5/2015, 10:13

A np. taka DRZ400 ? :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie


Postprzez henio12323 » 10/5/2015, 12:15

nie kupisz innego, a inne hdrauliczne mogÄ… byc nie odpowiednie, np do wspomagania. kup albo lhm+ albo oryginalny magura lub zamiennik motorexa i nie kombinuj.


GTTT - drz to drz spoko sprzęt ale nie jest to wyczynówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez fredi143022 » 10/5/2015, 14:18

Co może być przyczyną tego ze moto wydaje się słabsze kiedy osiągnie temp robocza?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez kris514 » 10/5/2015, 16:11

Ślizgające się sprzęgło, kończący się tłok, zła regulacja gaźnika, jeśli 4t to złe luzy zaworowe.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez fredi143022 » 10/5/2015, 18:12

Sprzęglo jest nowe, tłok z cylindrem tez wiec to raczej odpada. Co dokładnie w gaźniku podregulowac? To jest 2t
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 10/5/2015, 18:29

skłąd mieszanki :D a co chciałes regulować w gaźniku ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 11/5/2015, 07:03

Rozumiem ze skład mieszanki zwiększyć, czyli śrubke odkrecam? Wiem że dla was to są głupie pytania ale to moje pierwsze moto i to moje pierwsze kontakty z mechanika
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 11/5/2015, 07:16

w takim razie odpuść sobie regulacje gaźnika na początek, bo to chyba najtrudniejsza rzecz. śrubką ustawiasz skład... ale regulując nią góre mozesz rozregulować dół obrotowy. kazdy zakres obrotów mozna regulowac czyms innym. np dyszami, poziomem paliwa w komorze pływakowej, poziomem iglicy itp itd. poczytaj w necie o regulacji gaźników, bo nie da sie tego strescić w 2 słowach - to jezeli chcesz robić cos mimo wszystko sam

a najlepiej niech ci pomoże ktos kto ogarnia sprawe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 11/5/2015, 22:11

Dzięki
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez wawzon » 13/5/2015, 14:56

czy tłok od kxf'a 04-05 podejdzie do 08 mam okazje kupić w fajnej cenie a nie wiem czy mi podejdzie
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 13/5/2015, 16:01

porównaj sobie na sprawdzarkach produktów czy mają te same oznaczenia. partzilla.com np tutaj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 17/5/2015, 19:57

Jak przestawić zapinkę na iglicy w dt 125 ??
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 17/5/2015, 22:23

wyciągasz linke gazu( wciskająspręzynke i wypinajac linke z przepustnicy) potem wypychasz iglice - czasami ona siedzi na lekkim zabezpieczeniu to sobie zobacz. i masz rowki i zabezpieczenie - przepinasz zabezpieczenie jakimis sczypcami i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 18/5/2015, 13:52

Cześć. od jakiegoś czasu podczas poruszania kierownicą było słychać zgrzyt oraz następowało zacinanie się kierownicy. Teraz praktycznie zablokowała się na amen. Wszystko wskazuję na łożyska główki ramy. Motor to Yamaha DT 125 r, 92r. Polecicie mi coś żeby wyszło w miarę tanio? Mam tu na myśli może jakiś zamiennik ze sklepu z częściami rolniczymi czy np. od innego motoru ? :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 18/5/2015, 15:41

ja do swojego KTMa od zawsze pakowałem zamienniki na głowek ramy. w zasadzie to raz kupiłem i juz 5 sezonów i ani grama luzu. dorwij wymiar z neta, albo rozbierz i wyczysc stare łozysko bedzie albo wymiar napisany, albo w sklepie gosc sobie pomierzy co trzeba i na 99% da sie cos dobrać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 18/5/2015, 20:08

Mówimy właśnie o takim sklepie z częściami do maszyn ? :) Wszystko rozebrałem, łożyska praktycznie rozsypały się w mak. Górne wydaje się być ok, wystarczyłoby dosztukować kulki o tej samej wielkości i powinno działać (przeprowadziłem próbę na większości kulek, reszta pod dywanem). Muszę wymienić na pewno te dolne, które składa się już nie z kulek a z wałeczków. Nie jestem pewny czy poprawnie się wyrażę, chodzi chyba o "sztyc" znajduję się to w ramie, wyjąłem to w raz z ... właśnie jak się to nazywa, posiada gume, wydaje się że należy to wybić i na to nałożyć nowe łożysko jednak wyraziłbym się żartobliwie, że przymarzło i nie jestem pewien czy to mam również wybić i dostanę "nowe" w komplecie. Czytałem, że trzeba nagrzać i jednak ściągnąć, sądzę jednak, że otrzymam tutaj pewniejszą sugestię
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 19/5/2015, 07:50

dolne łozysko stożkowe trzeba sciągnąć jakims sciągaczem najlepiej. górne jak ma łozyska to dziwne ale widocznie masz jak w rowerze, sprawdź tylko czy nie sa przypadkiem wymienialne bieżnie, czyli elementy po których chodza te kulki. jak są wymienialne to szukaj takich bo sama zmiana kulek nic nie da jak bieżnie są wyrobione. ale juz na necie widze że są wymienialne. poczytaj sobie w necie wpisz łozyska główki ramy DT w google wyskoczy masa informacji, z tego co widze niektórzy wymieniają te kulkowe łozyska na stożkowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 19/5/2015, 14:29

Dzięki. Gdyby ktoś był zainteresowany tematem to dolne łożysko stożkowe kupiłem właśnie w sklepie z częściami do maszyn rolniczych, koszt 27zł. Stare ze sztycu wybił mi ładnie tokarz. Oddzielnie też trzeba wybić oring (o ile stary się nada do ponownego użycia) Po włożeniu kulek do górnego łożyska i nałożeniu górnej "pokrywki" wydawało się obracać jak należy, ale tak jak mówisz na pewno bedzie lepiej zastąpić je nowym. pozdrawiam :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez smolo18 » 19/5/2015, 17:17

Witam!
Mam gigantyczny problem, a dokladnie ze sprzezyna od startera. Zakladam ja tak jak jest pokazane w serwisowc, i jak chce przykrecic dekiel to nie dochodzi do konca, a jak juz dojdzie to kopka w ogole sie nie rusza (jest zablokowana).
https://www.google.pl/search?q=starter+ ... 1500%3B923

Powyzej jest link do obrazka z serwisowki ktorym sie wzorowalem
smolo18
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/5/2015, 12:20
Lokalizacja: OLKUSZ

Postprzez dawko00 » 19/5/2015, 18:14

Mam prośbe jak ktoś się orientuje w schematach ktm lub wie jaka to jest śrubka, mianowice od spustu oleju w skrzyni od strony hamulca nożnego, bo ja się nie łapie w tych schematach ktm'a
Chodzi mi o wymiar śruby, lub kod oryginalny.

http://ktmsklep.pl/schemat/11836/pokryw ... es_heading
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê