crf 250x problem
Posty: 17
• Strona 1 z 1
crf 250x problem
Witam. Mam problem z crf kopka się blokuje, ale jak popchnę na biegu do tyłu to się odblokowuje i można kopnąć raz albo 2, po czym znowu jest zablokowana. Jak ściągnąłem głowice to po kilku obrotach silnika kopka i starter działały normalnie więc postanowiłem odpalić i sprawdzić czy już jest ok, i po odpaleniu dosłownie po 1 może 2 sekundach wyłączył się i kopka dalej była zablokowana. Myślę że to rozrząd i podejrzewam że te kreski co są na zębatce rozrządu się przestawiły. Ale nie jestem pewny więc wolę spytać was. Nie chcę oddawać do mechanika bo myślę że to nie jest taka wielka usterka a mechanik mnie skasuję z 700 zł.
http://www.youtube.com/watch?v=RU2w3o-wwK0
http://www.youtube.com/watch?v=RU2w3o-wwK0
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
A masz jakiś problem by sprawdzić ten rozrząd? Jeśli tłok spotkał się z zaworami to nie wróżę tu małych kosztów, łańcuszek kiedy zmieniany? http://www.youtube.com/watch?v=Jcgdfk1pkbY z podpowiedzi do twojego filmiku
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Coś mi się wydaję, że prędzej sam siebie skasujesz na sporo większa sumę.
Skoro blokuje się kopnik to czemu nie szukasz przyczyny w jego układzie?
Poza tym jak już zdejmujesz pokrywkę zaworów to weź chodź umyj moto.
Skoro blokuje się kopnik to czemu nie szukasz przyczyny w jego układzie?
Poza tym jak już zdejmujesz pokrywkę zaworów to weź chodź umyj moto.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Witam
3 dni temu rozebrałem pokrywę zaworową i cylinder, aby zobaczyć co jest przyczyną że kopka w którymś momencie się blokuje, i ruszając tłokiem bez tego cylindra i pokrywy dalej się blokuje w pewnym momencie. Więc myślę że przyczyna leży niżej i zabieram się do wyciągnięcia silnika z ramy.Podejrzewam że może być lekko skrzywiony wał i dlatego sie blokuje co myślicie ?
I jeszcze wcześniej ustawiłem rozrząd poprawnie równo ze znakami itd. ale nie chodziło więc zacząłem rozbierać.
3 dni temu rozebrałem pokrywę zaworową i cylinder, aby zobaczyć co jest przyczyną że kopka w którymś momencie się blokuje, i ruszając tłokiem bez tego cylindra i pokrywy dalej się blokuje w pewnym momencie. Więc myślę że przyczyna leży niżej i zabieram się do wyciągnięcia silnika z ramy.Podejrzewam że może być lekko skrzywiony wał i dlatego sie blokuje co myślicie ?
I jeszcze wcześniej ustawiłem rozrząd poprawnie równo ze znakami itd. ale nie chodziło więc zacząłem rozbierać.
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
kontroluj po kolei. krzywy wał ? od czego by sie mógł skrzywić ? ;P zdejmij wałki rozrządu, i wtedy pokręc jak sie blokuje to na pewno cos na dole
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam.
Zabrałem się za dalsze rozbieranie i sytuacja wygląda następująco.
Rozebrałem dwie boczne pokrywy silnika i kręcąc kopką zauważyłem że blokuję się tylko wtedy gdy korba schodzi na dół.Ale kręcąc tą zębatką widoczną na zdjęciu, korba dalej się kręci i cykl znowu się powtarza kopką zakręcę do tego momentu jak korba idzie w dół. Panewki odrzuciłem bo wtedy cały czas by była zblokowana, łożyska raczej też. Macie jakieś pomysły ?.
Zdjęcie:
http://zapodaj.net/548afb5a17ae5.jpg.html
Zabrałem się za dalsze rozbieranie i sytuacja wygląda następująco.
Rozebrałem dwie boczne pokrywy silnika i kręcąc kopką zauważyłem że blokuję się tylko wtedy gdy korba schodzi na dół.Ale kręcąc tą zębatką widoczną na zdjęciu, korba dalej się kręci i cykl znowu się powtarza kopką zakręcę do tego momentu jak korba idzie w dół. Panewki odrzuciłem bo wtedy cały czas by była zblokowana, łożyska raczej też. Macie jakieś pomysły ?.
Zdjęcie:
http://zapodaj.net/548afb5a17ae5.jpg.html
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
moze jakies zęby sie uszkodziły które sie zazebiają np ta zebatka co zaznaczyłes i jakies zęby na koszu sprzęgłowym albo innym czyms. rozbioeraj dalej i diagnozuj wszystko po kolei
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ten silnik nie jest z Xa.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Kolejne wieści.
magnesem spod korbowodu wyciągnąłem pocięte blaszki (zdj. niżej), nie wiem co to może być może wam coś na myśl przyjdzie. Jutro ściągam Magneto i patrze co tam się dzieje.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... a561f275ea
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... a4560829d8
magnesem spod korbowodu wyciągnąłem pocięte blaszki (zdj. niżej), nie wiem co to może być może wam coś na myśl przyjdzie. Jutro ściągam Magneto i patrze co tam się dzieje.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... a561f275ea
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... a4560829d8
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
Może to są podkładki dystansujące korbowód
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ładnie mozesz na złom sprzedac opiłki i ci pół remotnu wyjdzie za free
rozbieraj i oceniaj ogólnie to ładnie silnik zarznąłeś
rozbieraj i oceniaj ogólnie to ładnie silnik zarznąłeś
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Bardziej wygląda to na koszyk łożyska.
Trzeba się postarać, żeby do takiego stanu silnik doprowadzić.
Trzeba się postarać, żeby do takiego stanu silnik doprowadzić.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Witam. Odświeże temat.
Przyda się może innym na przyszłość.
Powodem zablokowania kopniaka było łożysko na wale, mimo że było wymieniane 70 mth temu. Posypało się prawę, wał się osunął w dół i rozrząd juz dostał luzu i się blokował. Teraz juz wszystko zrobiłem wymieniłem karterty, łożyska łańcuszek, korba tłok zawory w stanie dobrym więc ich nie wymieniałem. Po złożeniu silnika, miałem problem z instalacja elektryczną, może ktoś z was bd miał jakiś schemat, bo ten w serwisówce mi nie pomógł zbytnio. A co do silnika to ciężko pali, strzela z wydechu, po 10 minutach kopania odpalił, pochodził z minutę zgasiłem go i znowu ciężko było odpalić więc zostawilem bo nie ma co kopać na siłę. Podejrzewam że może są luzy na zaworach, lub problem z zapłonem ale go nie ruszałem, myślę że w takich moto się nie powinno ruszać za bardzo zapłonu. Może wy ppdejrzewacie co może być tego przyczyną ?.
Przyda się może innym na przyszłość.
Powodem zablokowania kopniaka było łożysko na wale, mimo że było wymieniane 70 mth temu. Posypało się prawę, wał się osunął w dół i rozrząd juz dostał luzu i się blokował. Teraz juz wszystko zrobiłem wymieniłem karterty, łożyska łańcuszek, korba tłok zawory w stanie dobrym więc ich nie wymieniałem. Po złożeniu silnika, miałem problem z instalacja elektryczną, może ktoś z was bd miał jakiś schemat, bo ten w serwisówce mi nie pomógł zbytnio. A co do silnika to ciężko pali, strzela z wydechu, po 10 minutach kopania odpalił, pochodził z minutę zgasiłem go i znowu ciężko było odpalić więc zostawilem bo nie ma co kopać na siłę. Podejrzewam że może są luzy na zaworach, lub problem z zapłonem ale go nie ruszałem, myślę że w takich moto się nie powinno ruszać za bardzo zapłonu. Może wy ppdejrzewacie co może być tego przyczyną ?.
- maka20
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/4/2011, 12:39
- Lokalizacja: Łeba
rózne moga byc przycyzny ale jak wczesniej zapłon byłspoko to teraz też powinno byc ok. moze rozrząd źle ustawiony
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości