Problem z Hornetem. POMOCY
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z Hornetem. POMOCY
Witam, potrzebuję pomocy.
Od niedawna jestem posiadaczem Hondy CB600F Hornet 1998 rocznik, przebieg 85000km. Po przejechaniu na nim ok. 300km zaczął wydobywac się z okolic silnika dziwny dźwięk, który będzie słychać na filmiku (link poniżej). Dzwięk ten pojawił sie po raz pierwszy podczas spokojnej jazdy po miescie. Motocykl nie stracił na mocy i pali normalnie. Dzwięk pojawia sie dopiero w momencie kiedy silnik jest juz rozgrzany.
Bardzo prosze o pomoc.
https://www.youtube.com/watch?v=pFP36gr ... e=youtu.be[/code]
Od niedawna jestem posiadaczem Hondy CB600F Hornet 1998 rocznik, przebieg 85000km. Po przejechaniu na nim ok. 300km zaczął wydobywac się z okolic silnika dziwny dźwięk, który będzie słychać na filmiku (link poniżej). Dzwięk ten pojawił sie po raz pierwszy podczas spokojnej jazdy po miescie. Motocykl nie stracił na mocy i pali normalnie. Dzwięk pojawia sie dopiero w momencie kiedy silnik jest juz rozgrzany.
Bardzo prosze o pomoc.
https://www.youtube.com/watch?v=pFP36gr ... e=youtu.be[/code]
- Proton
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 28/4/2015, 08:42
- Lokalizacja: Łuków
Chodzi o ten pisk? Jak dla mnie nawet nie próbuj go odpalać, tylko zrzucaj bak i pokrywę zaworów. Dzwięk jakby metal tarł o metal. Możliwe że coś się zaciera. Kontrolka od oleju nie świeci? Zawory dawno robione?
komar 2 biegi ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Własnie problem w tym ze nie wiele wiem na temat poprzednich wymian bo moto było sciagniete ze Szwajcarii, jestem pierwszym włascicielem w kraju... tak ten pisk, dziwne jest to ze pojawia sie dopiero po rozgrzaniu:/ zadna kontrolka sie nie swieci, niby wszystko jest ok ale jednak...
- Proton
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 28/4/2015, 08:42
- Lokalizacja: Łuków
Nie ma co gdybać, kontrolnie zdejmij pokrywę i zajrzyj na górę silnika. Akurat nie z motocykla, ale z auta pamiętam przypadek, gdy na zimnym silniku wszystko było ok, natomiast na ciepłym słychać było stuki, piski i zapalała się kontrolka oleju. Powodem była zatarta panewka, a zimny olej jakoś spełniał swoje zadanie.
komar 2 biegi ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości