Zobacz wątek - "+" i "-" Waszych motocykli
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Sroka94 » 18/11/2012, 18:13

Witam posiadam motocykl jakim jest Woschod 3M :)

175ccm jeden gar 2 wydechy, ok 14KM, 16nm, gaźnik taki jak Jawie 350TS, v-max ok 120-130km/h zapłon elektroniczny 12V, spalanie ok 5l/100km

Mocne Strony:
- dobra zwrotność
- wygodna pozycja za kierownicą
- taki mały wszędołaz w miarę radzi sobie w lasach, na plaży i w polnym błocie :P
- przeważa trwałością, zrywnością, prostotą nad wsk-ami, mz-tkami itp. (Wiem z własnego doświadczenia)

Słabe Strony: :(
- rdzewiejący układ wydechowy
- zdarzyło się parę razy że urwała się linka od sprzęgła (można to zwalić na jej wykonanie, ale sam się zastanawiam po której stronie więcej winy moto czy wykonania linki, nowe wstawiam od wsk175 )
- słabe oświetlenie
- słaba dostępność części, praktycznie zerowa. W poszukiwaniu tego samego moto zdarza mi się znaleźć jeden okaz raz na 2 miesiące nawet nie np na allegro lub innej tego typu stronie. Wiele osób nie zna tej marki szuka info o niej a posiadacze maja problemy z częściami zauważyłem to na każdym przeglądanym forum o Woschocie.

Mimo wszystko motorek sprawuje się świetnie przez 3 lata użytkowania wymieniałem tylko olej w skrzyni, przednich lagach, zerwane linki od sprzęgła, raz sprzęgło było regulowane i gaźnik. Weekendami wybieram się nim na przejażdżki po okolicy :) lasy, plaża i pędzenie po piachu w stronę zachodzącego słońca coś fajnego :) motorek trochę malutki i czasami jak zjawiacie się Wy odwiedzający Stegnę na swoich potworach czasami wole zjechać gdzieś na bok hehe :P

W zimę czeka go wyzwanie podróżowania w poszukiwaniu bursztynu mam nadzieję ze sprosta temu zadaniu :D pierwszy raz poddam go zimowej próbie :D

Osoby zainteresowane obejrzeniem tego motocykla przejechaniem się po okolicy i pogaduszkami o sprzętach zapraszam do Stegny
:)
Avatar użytkownika
Sroka94
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/10/2012, 16:15
Lokalizacja: Stegna


Suzuki SV 650 N 2000rok

Postprzez kajetanK » 3/12/2012, 09:48

Miałem okazję użytkować przez ostatni cały sezon suzuki Sv 650 w wersji bez owiewki:

1. Mocne strony:
Na pewno wszyscy wiedzą że sv-ki są motorami solidnnymi z bezawaryjnym silnikiem o pięknym brzmieniu. Tak jest to zdecydowana prawda z motorem nic się nie działo nawet podczas dluższych wypraw. Spalanie na poziomi 4.7-5.0l/100km też jest wynikiem mysle że na pewno zadowalającym. Kolajną rzecza jest pozycja jezdzca. Wygodna, bardziej turystyczna niż sportowa idealnie sprawdzająca się w mieście, wygodna nie sprawiająca problemów w dłuższych wyjazdach. Ciężar motocykla to ok 200kg razem z płynami także motocykl robi dokładnie to co chcemy idealnie się prowadzi nawet podczas szybszej jazdy na krętej drodze. Silnik jest bardzo dynamiczny pracuje tutaj silnik V-2 o mocy 72KM, fajnie ciągnie od dołu i ten dzwięk :D Łatwo dostępne częsci zamienne za dobrą cenę.

2.Słabe strony:
Spróbuje nie kierować się sercem a rozumem w całym tym "teście" aby moje sprawozdanie było jak najbardziej obiektywne. SV-ka jak każda maszyna ma swoje słabe, a raczej skusiłbym się tutaj o inne wyrażenie "słabsze" strony. Mianowicie dostawałem czasami spazmy podczas wachlowania biegami w mieście ponieważ motocykl lubi się dławić podczas gdy mamy za małe obroty w stosunku do wrzuconego biegu. Sv-ka ze względu na swoje małe gabaryty była raczej średnim motocyklem na wyjazdy we dwoje. Czuć było ogromną różnicę jadąc nawet z filigranową dziewczyna o wadze około 50 kg. Ze względu na duży zasób mocy szybciej zużywają się elementy napędu: łańcuch, zębatki, opona tyla, myśle że nie jest to jakaś słaba strona ponieważ coś za coś a zużycie nie jest jakieś bardzo duże.

3. Ciekawostki, czyli co możesz się dodatkowo dowiedzieć:)
Motocykl z pewnością zadowoli i tego który cieszy się od niedawna plastikiem w kieszeni ale też takiego kierowcę który na nie jednej drodze już jedził. Motocykl wybacza błędy ale trzeba się przyzwyczaić do charakterystyki silnika V2. Można się czasami wpakować w kłopoty kupując używkę ponieważ zbyt częsta i długa jazda na kole sprawia że motocykl a raczej silnik nie ma smarowania. Cena za modele kilku letnie też są przystępne i myślę że dostaje się wszystko za co się płaci: moc, frajda z jazdy :D
kajetanK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/11/2012, 18:07
Lokalizacja: Poznań


Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez southco1983 » 2/2/2013, 17:59

Nie ten temat! Pytaj w dziale "mechanika"

Black-Ghost
southco1983
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2/2/2013, 17:56
Lokalizacja: krakow

Postprzez Leser » 11/2/2013, 11:43

Honda NSR 125 (JC20) 91r.


1. Mocne strony waszych motocykli.
Silnik pali na dotyk.Oraz jest jak na 125 agresywna ciągnie no i osiągi nawet dobre 150km :)

2. Słabe strony.
Zmulenie przy wkręcaniu na obroty pomiędzy 6-7k oraz brak wskaźnika paliwa
Zbyt lekka jest jak na te prędkości :)

3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)
Przyjemność z jazdy i pielęgnowanie swojej maszyny dopieszczanie aby była najśliczniejsza ;)

4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).
Honda NSR 125 jest to motocykl 2T o pojemności skokowej 124,9ccm o mocy "30km" jest czym przycisnąć jak jest odblokowana jak jest lock to jest zbiór tyle ze słabszy .
DLA WAS MOTOCYKLIŚCI LEWA ORAZ SZEROKOŚCI !
Avatar użytkownika
Leser
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/12/2012, 16:19
Lokalizacja: Połaniec

Postprzez Suzuki gsx 750 f » 3/3/2013, 15:30

SUZUKI GSX 750 F 1992 R

Motocykl nabyłem w maju 2012r ,dodam że jest to pierwsza maszyna po zdaniu prawka i od ponad 15 lat nie siedziałem na żadnym jednośladzie,Więc z obawą zakupiłem tak duży motocykl,ale teraz nie żałuję.
Przejechałem nim ok 9 tyś km A sezon skończyłem 1 grudnia 2012 roku :) Mój sprzęt ma na liczniku 29 tyś mil
olej wymieniłem od razu po zakupie i jak mi ubyło 100 gram to chyba wszystko nie wiem czemu innym użytkownikom sporo pobiera. A czasami pozwalam sobie odkręcić manetkę jak jest gdzie,ale robię to z głową jako na brak doświadczenia
Co do wagi mi wcale nie przeszkadza,a nie jestem gigantem bo 170 cm i 69 kg i spokojnie nim śmigam po Warszawie

Więc wypowiem się jako zielony Motocyklista dal innych zielonych uczestników :)

PLUSY

-- Nie zawodna maszyna
--super przyspiesza jak dla mnie
--prowadzi się jak grzeczne dziecko
--wygodna pozycja
--chłodzenie olejem
--nie da się nie kontrolowanie postawić na koło


MINUSY

--- WIEK
--- Wygląd leciwej maszyny :)
-- Po 150 km trzeba rozprostować nogi i zapalić szluga
Suzuki gsx 750 f
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/8/2012, 17:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pikus666 » 3/3/2013, 21:00

Jawa 50 Mustang 79r


Plusy

-Tani
-Bardzo zrywny jak na 50ccm
-Tani w eksploatacji
-Niskie spalanie (3-3.5l/100km)
-To nie motór to szatan (v-max 75km/h)
-Mało awaryjna
-Tańsza od Skuterów a bardziej wytrzymała :)

minusy

-Po jeździe 40km zaczynała bolec dupa xD
-Mieszanie Mixolu z waha ( nie za malo bo sie zatrze nei za dużo bo będzie kopciła)
-Troche siedzi sie przy naprawie
-Nie ma niektórych częsci w sklepach


Ciekawostka:
-Jawa mustang była blokowana gdy sprowadzana została do polski czyli wydłużane kolanka blokowana rura od środka i blokowany krucieć
-
pikus666
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5/8/2012, 21:39
Lokalizacja: Gorlice

yamaha xj600s diversion 1998r

Postprzez chomik11 » 5/3/2013, 13:29

Moje pierwszy moto yamaha xj600s 98' ;
ujeżdżam go od 3 miesiące dopiero . sezon zakończony 2 grudnia 2012 .

Plusy : +wygodna kanapa
+ owiewka dobrze chroni przed wiatrem ( mam 191cm)
+ zrywny po mieście
+ mało pali przy pałowaniu 6,5l max, min 4,5l na trasie
+ ladny wygląd , zwłaszcza 2 wydechy nierdzewne
+ łatwy do jazdy dla początkujągo jak na 600ccm , wcześniej jedziłem okazjonalnie tylko komarem , a na kursie honda vtr 250.
+ wbrew temu co piszą w testach że ciężki , to bardzo szybko sie człowiek przyzwyczaja , jestem chucherko waże 68kg , wydaje sie mi lekki.


Minusy :

słaba elastycznosc na trase
- moglby miec lepsze przyspieszenie ( ma 5s do 100.)
- może troche większy moglby byc , ze wzgledu na długie moje nogi :)
- od 60km/h wydaje mi sie że nie ma powera , nawet po redukcji - -ale sam nie wiem bo nie mam porównania z innymi moto klasy 600ccm
chomik11
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:07

Postprzez qufello » 7/3/2013, 13:15

Suzuki GSX 750F 2002rok - klasyk

Minusy:

- Duże spalanie
- Ciężki
- rzecz gustu - niezbyt piękny :)
- lubi podjadać olej

Plusy:

- Tani w zakupie i eksploatacji
- Wybacza błędy poczatkującym
- Hamulce są bardzo mocne
- Łatwe serwisowanie
- Wygodna pozycja kierowcy i pasażera
- Płynne przyspieszanie
qufello
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/12/2012, 10:03
Lokalizacja: ZST

Postprzez TheKonradX » 2/4/2013, 13:09

BMW S1000RR HP4 nie miałem okazji za dużo pojeździć bo zima, ale rundkę zrobiłem i to co zauważyłem:


Plusy:
Bardzo dobry ABS.
Dynamiczna kontrola trakcji.
Piekielnie mocny silnik.
Dobre przyśpieszenie.
Wygodny.
Dobre Hamulce.
Jak na taki motocykl jest lekki.
Łatwy do prowadzenia(dla osoby która mała styczność z litrem)

Minusy:
Nie wybacza błędów.
TheKonradX
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/3/2013, 18:31
Lokalizacja: Kuźnica

Postprzez Trolik » 5/4/2013, 08:56

Yamaha Virago 250 '92

+wygoda jazdy - kanapa
+niskie spalanie ok 3/100
+moc od najniższych obrotów
+klang silnika V2 - z wybebeszonymi rurami
+wygląd + klasa jazdy
+łatwy dostęp do części
+mały ubytek wartości

-ryzykowna jazda na śliskim - nie lubi tego zdecydowanie
-chu...raganowe umiejscowienie stacyjki - przy wywrotce łatwo ją połamać razem z kluczykiem (przerabiałem to na rajdzie zimowym w Porzeczu)
-brak wskaźnika paliwa, ale to nie problem

Romet Division 249 2012
+atrakcyjny wygląd - jak wcześniej kolega od 150-tki napisał, można się pomylić
+niskie spalanie
+dostępność i taniość części i przeglądów
+łatwość prowadzenia i zwrotność - idealny do miasta
+niska cena zakupu, a co za tym idzie nie ma stresa jak się wywalę
+wskaźnik biegów i paliwa
+dobry do modyfikacji - właśnie robię z niego małego turystyka
+w miarę dobry komfort jazdy

-wskaźnik paliwa - jest ale przy pełnym baku pokazuje tylko 3 kreski - wszystkie, którymi jeździłem tak miały
-wibracje przy większych prędkościach
-wkur... komentarze niektórych matołów na japońcach "ale siara, to chinol", "jak na chinolu to nie jest prawdziwy motocyklista" ( a jaki ?) etc
-łańcuch z gumy
-częste przeglądy, choć te są tanie
-brak akcesoriów fabrycznych
-w zimnym słabiej odpala - trzeba się trochę pobawić ssaniem
-za krótkie lusterka - większe osoby widzą zamiast ulicy swoje ramiona
-twarde zawieszenie
XV 250, Division 249, TL1000S
Trolik
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/2/2013, 21:43
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez saint » 15/4/2013, 22:19

suzuki gsx-r 750 k1.
+ upside down
+ niesamowite osiągi(motocykl bardzo agresywny, prowokujący do ostrej jazdy)
+ niewielkie jak na sporta spalanie - w trasie idzie zejść do 5l
+ odpala "na dotyk"
+ czytelny zestaw wskaźników składających się z cyfrowego licznika i obrotomierza ze strzałeczką;p
+ bardzo dobra jakość malowania, oraz jakość plastyków
+ prowadzenie, oraz heble - zatrzymają tira
+ kontrolka rezerwy
+ rasowa sportowa pozycja - u mnie na plus
+ wtrysk

- ręczne ssanie
- brak wskaźnika poziomu paliwa
- mały promień skrętu- no ale to sport

podsumowanie.
motocykl dla ludzi pragnących wyszaleć się w wekkend niekoniecznie zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
na pewno nie jest to motocykl dla nowicjuszów.
mocnym atutem są głównie hamulce, prowadzenie, oraz upside down.
na motocyklu siedzi się jak na rasowej wyścigówce bo nią właśnie jest, także pozycja typowo sportowa.
dla jednych ( w tym i mnie - super), dla innych nie do przyjęcia
suzuki gsx-r 750 k1
strony interentowe: chętni pisać
Avatar użytkownika
saint
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13/10/2007, 08:20
Lokalizacja: Chełminko (45km od Poznania)

Postprzez Invi » 15/4/2013, 22:38

Przeczytaj proszę raz jeszcze co pisze na pierwszej stronie. Dla przypomnienia: "ale tylko opisy moto, bez pogduszek i slownych przepychanek

gumis


Black-Ghost

Eee... a po cholerę bg się tutaj dopisał? Jeden mod to już za mało żeby sklecić dwa zdania? Zresztą, rzeczowo odniosłem się do poprzedniego postu, żadnych przepychanek i pogaduszek tam nie było.
Ostatnio edytowano 7/7/2013, 11:35 przez Invi, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez qadrat » 30/4/2013, 15:07

Suzuki RF900R, 1997r.

Plusy:
- wygodny
- nie czuć, że z tyłu siedzi pasażer
- po bokach znajdują się wyloty ciepłego powietrza, w chłodniejsze dni nie marzną nogi
- konkretna moc
- mimo 260kg wagi, super prowadzenie
- regulowane zawieszenie
- w dolnym zakresie obrotów również daje radę

Minusy:
- spalanie, w mieście przy ostrej jeździe 10l bez problemu, w trasie daje radę zejść do 5l
- kultura pracy silnika, jak to Suzuki z tamtych lat
- skrzynia 5 biegowa, po kilku sezonach na 6 biegowcach jednak szuka się tej "szóstki"
- brak wskaźnika paliwa, jest jedynie kontrolka rezerwy
- gdy się zaświeci ww. kontrolka, to po ~15km paliwa już nie ma :P
- niezbyt zwrotny

Odczucia:
Sportowy turystyk, który ostro zapier.... Duża masa (260kg), mocny silnik, zdecydowanie nie dla początkujących. Wcześniej jeździłem na sporo słabszych sprzętach i stwierdzam, że RF900 zostaje u mnie na dłużej. Spalanie dla niektórych może być koszmarne, mi nie przeszkadza, bo wiedziałem, na co się porywam. Ale w zamian jest komfort, którego może pozazdrościć niejeden turystyk. Jazda z pasażerem w dalsze trasy to czysta przyjemność, czasami muszę spoglądać w lusterka, czy pasażer aby na pewno siedzi :) Kultura pracy niektórych przeraża, bo silnik na wolnych obrotach dziwnie pracuje, a nie jest to wina zaworów, rozrządu czy panewek - ten typ tak ma.

Ciekawostki:
RF900 wzorowany był na aucie Ferrari Testarossa, stąd taki wygląd (wloty). No i przede wszystkim - każdy się dziwi 5 biegowej skrzyni w takim mocnym sprzęcie :) Idzie się przyzwyczaić, po mieście używam przeważnie pierwszych trzech biegów, nie trzeba tak stopą wachlować :)
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koxier123 » 6/7/2013, 13:04

Hehe Może mój pizdryk Simson S53 heh.
Plusy:
Wygodny
Jak na taki motorek bradzo szybko sie rozpedza
"Chodzi" jak marzenie
Pali na jedno kopniecie
Mało pali
bardzo przyjemna jazda
Minusy:
jak mu sie za dużo da po garach to często sie cos psuje(ostatni rok nie jeździłem)
nie za mocno przymocowane boczne dekle
to wszystko. ten motorek to świetna sprawa :D
Koxier123
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/7/2013, 12:30

Postprzez RSSSS » 23/8/2013, 13:41

Yamaha R6 2009r.

Na razie słabe strony w mojej opinii z punktu widzenia codziennego użytkowania:
- brak wyświetlacza biegów
- brak sensownej wielkości schowka (pod siedziskiem pasażera mieści się tylko smartphone, jak wyjmiemy zestaw narzędzi to zmieszczą się 3 smartphony), żeby cokolwiek zabrać (np. zabezpieczenie antykradzieżowe) to trzeba jeździć z plecakiem.
- brak wskaźnika poziomu paliwa
- niski moment z dołu
- słaba widoczność w lusterkach, żeby dostrzec co jest bezpośrednio za nami to trzeba albo bardzo mocno się wychylać lub patrzeć "pod pachą"
- bardzo gwałtowna reakcja (przyhamowanie silnikiem) przy odpuszczeniu gazu.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Tomcat86 » 30/8/2013, 13:53

Honda VTX 1800 R (2003)

PLUSY:

- gabaryty nie odczuwalne w czasie jazdy. Prowadzi się miękko i przyjemnie, a robi wrażenie.
- przepiękny dźwięk tłumika przy odpowiednim wydechu... jak to cudo wchodzi na obroty to asfalt się pod nim trzęsie.
- spory zakres i łatwość w modyfikacji motocykla, kwestia fantazji: od wysokich kierownic, przez różne gmole, aż do przycięć i kształtowania nadkoli. (chociaż wydaje mi się że wersja N tutaj będzie lepsza).
- super przyspieszenie, (duży zakres mocy do wykorzystania kiedy jej potrzebujesz)
- praktycznie bez awaryjny. Silniki nie do zajeżdżenia.
- większość maszyn dostępnych na polskim rynku jest w dobrym stanie.
- całkiem dobra wygoda w czasie jazdy (no nie jest to goldwing... ale po 400 km trasy, zsiadam i zasadniczo nie mam problemów żeby się wyprostować, ręce nie bolą)
- wał kardana, nie trzeba się martwić o wiecznie naciągający się i brudzący łańcuch, który wymaga smarowania co 300 km.

MINUSY:
- wymaga dosyć silnego raidera. Stopka w tych modelach kładzie motocykl dosyć nisko na bok, (ludzie którzy pierwszy raz taki odstawiają mają wrażenie że moto się przewraca) maszyna jest ciężka więc wymaga sił żeby ją w ogóle postawić na koła.
- szeroko rozstawione podesty (podłogi), które ocierają o asfalt przy zbyt mocnym złożeniu - szczególnie odczuwane na rondach :D
- spalanie... no niestety VTX lubi dużo wypić. W czasie bardzo ostrej jazdy potrafi osuszyć pełny bak moment (spalanie koło 10-12l na 100km.), ale spokojnie jadąc mi wychodzi coś koło 7l. Legenda głosi, że podobno komuś udało się zejść poniżej 6l - nie wiem... może. Nie mi.
- wymaga odrobiny obeznania się z motocyklami, ta Vka na śliskiej nawierzchni potrafi przymielić tylnym kołem nawet na 3 biegu.
- problematycznie długawa droga hamowania. No niestety nie ma co się oszukiwać, do swojej potrzebowałem założyć Nissiny z górnej półki przeznaczone dla takich cruzów bo wcześniej motocykl posiadał bardziej "systemy zwalniające" niż "hamulce".
Tomcat86
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/8/2013, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kuba210796 » 17/6/2014, 23:15

HONDA CB 500 1998 ROK

+Wygodna
+Bez awaryjna - prostota konstrukcja i niema prawa się coś popsuć.
+Ekonomiczna - spalanie na trasie 4,5-5l/100 mieszany cykl 5-6l i przy ostrym odkręcaniu 7/100 - tą granicę ciężko przekroczyć :)
+57 km i 190kg wagi - jak na klasę 500ćset - to jest liderem.
+W miarę łagodne oddawanie mocy,z pozytywnym kopem od 7 tyś obr.
+Dosyć duży bak 18litrowy - pozwala na rzadkie zajeżdżanie na cpn
+Tania w utrzymaniu - (serwisowanie)
+Dobrę hamulce - większość narzeka,ale po roku 96, dwie tarzczę z zaciskami brembo sprawują się ponad przeciętnie jak na tego typu motocykle.
+Światła - naprawdę bardzo dobrze oświetla drogę
+Lekkość i zwinność - mała masa własna pojazdu
+Co honda to honda

Minusy:
-Powyżej 150km/h brakuję mocy.
-Brak wskaznika paliwa/kontrolki rezerwy. W razie W zostaje tylko kranik.
-Mogła by być ciut większa - lubie dużę motocykle
-Wygląd - jest ładna , ale brakuję mi sportowego zacięcia
-Opony - tył 130 szer. wydaje się troszkę za mało.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Cracku » 24/6/2014, 20:27

Yamaha DT 80 lc2 v53 1993r.

Plusy:
- Tani motocykl
- Tanie części
- Dużo mocy jak na 80
- Mało awaryjna
- Dosyć wysoka

Minusy:
- Dużo pali (7-8 litrów)
- Mała prędkość (90 km/h), ale to enduro więc nie ma co wymagać
- Brak wskaźnika paliwa
- Tylni hamulec (Bęben)
Cracku
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/6/2013, 16:08
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Croowab » 21/9/2014, 18:19

Gsx1400
Plusy
+piękny klasyczny wygląd (rzecz gustu)
+mało popularny (dla mnie zaleta)
+mocny i niezawodny silnik (można z 6 ruszyć i zadziwić niejednego plastika)
+geometria (nie jest to typowy turystyk ale można śmiało ruszać w trasę choć wersja N przysparza też problemów)
+jazda z plecaczkiem nie jest tu problemem
+schowek pod siedziskiem (miesci sie skrzynka piwa, spiwór i teściowa)
+wygodne siedzenie
+w pełni regulowane zawieszenie (choć nie łatwo jest je odpowiednio ustawić)
+mimo swojej wagi ok250kg dość prosty w prowadzeniu.
+3 kufry plus schowek i można sporo zapakować na podróż
+daje naprawdę sporo fun'u z prowadzenia

Minusy
-spalanie (minimum 7litrów)
-z uwagi na moc silnika dość szybko znika tylna opona i układ napędowy
-brak abs
-dość ciężki ( czuć jak trzeba go gdzieś wprowadzić)
-ceny akcesorii i ich dostęp
-brak wyświetlacza biegów
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51

Postprzez TheMaciej » 30/9/2014, 12:43

MZ ETZ 250

+ Cena
+ Klasyczny wręcz już prawie zabytkowy wygląd
+ Boski klekot
+ Błękitny dym
+ Szybki i wściekły (jak na 250kę)

- spalanie (5-7 litrów, oceniane na oko)
- coraz trudniej o części, a o dobre części to już nie mówię
- puchnące tłoki, grzejący się silnik
- zapłon, po przeróbce na elektryka ujdzie, ale 200zł nie moje
- słabe ładowanie nawet na nowych podzespołach, praktycznie zawsze trzeba liczyć prąd
- rozwalający się mechanizm napędowy obrotomierza
- skomplikowane sprzęgło
- Więcej mocy niż hamulców
- Rozkręca się podczas jazdy, trzeba dokręcać wszystko co tydzień


Generalnie - ideał do nauki jazdy i nauki dłubania. Nie polecam komuś kto boi się śrubokręta. Po pewnym czasie pojawia się potrzeba nowego motocykla bo albo Vmax za mały albo zasięg nie dostateczny
TheMaciej
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30/9/2014, 12:33
Lokalizacja: Bedzin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr