Nowy Silnik , Dt 50 MBK X limit iskra
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Nowy Silnik , Dt 50 MBK X limit iskra
Hejka , mam wielki problem ponieważ nie wiem co zrobic , a szkoda mi motorku dt 50 ( MBK X Limit 2007r ) motorek się wystał parę lat w szopie , aż pomyślałem , że go zrobię , ale tłok się zapieczętował w cylindrze , więc kopka nie działa , ale gdy wlałem olej pol roku temu to uruchomiłem kopkę , ale okazało się , że iskry nie ma... u mnie niestety jest osobno moduł moric , osobno cewka , iskrownik 12 cewkowowy, również silnik był zalewany wodą przed stawieniem do szopy bo chłodnica była padnięta i zrobiła się sama rdza w środku tzn od strony sprzęgła jest , nie wiem jak w środku , biegi wchodzi mi tylko jedynka i luz , ale obstawiam ,że po odpaleniu tryby się ustawią bo skrzynia do końca jeździła a silnik ma przejechane 11 tysięcy i niestety pierw bym chciał zrobic iskrę i nie wiem czy kupic na allegro bdb silnik z 2009 roku przebiegiem również 11 tysięcy i przełożyc i dopiero robic iskrę czy np zmienic cylinder za 120 zł maline i ogarniac poprostu iskrę czuje poprostu , że silnik to kaput ... , że trzebało by zmienic w nim wszystko sprzęgło uszczelniacze lozyska itp , a motorkiem bym chciał na sezon 5-8 tys km zrobic i sprzedac
Cewka sprawka
Fajka również
Iskrownik nie mam pojęcia był kiedyś wyciek i iskrownik lekko jest zabrudzony olejem i karter od strony iskrownika jest pęknięty i może wilgoc go załatwiła ??
Cewka sprawka
Fajka również
Iskrownik nie mam pojęcia był kiedyś wyciek i iskrownik lekko jest zabrudzony olejem i karter od strony iskrownika jest pęknięty i może wilgoc go załatwiła ??
- Anonim510
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 18/4/2012, 17:02
szkoda kasy na nowy silnik, generalnie to zrób tak
spusc olej ze skrzyni, jak poleci biała maź to rozbieraj dekielk i zregeneruj pompe wody.
sciągnij cylinder i zobacz w jakim stanie jest tłok korbowód itp, zobacz cyz masz tam tone rdzy czy wszystko wygląda sensownie. jak nie ma rys, i wszystko nie jest mocno skorodowane to jeszcze bedzie jeździło.
wyczysc gaźnik, wymien swiece.
i teraz trzeba dojść dlaczego nie ma iskry, wilgoć nie ma mocno znaczenia,m chyba że to korozja juz cos przeżarła.
kluczyk działa ? moze zapłon nie jest włączony albo jakieś gaszenie silnika odcina iskre, tam przy module albo zapłonie powinien być zółtoczarny przewód, i idzie gdzies do kierownicy do wyłączania zapłonu, warto go na próbe odpiąć żeby miec pewnosc że to nie odcina iskry
spusc olej ze skrzyni, jak poleci biała maź to rozbieraj dekielk i zregeneruj pompe wody.
sciągnij cylinder i zobacz w jakim stanie jest tłok korbowód itp, zobacz cyz masz tam tone rdzy czy wszystko wygląda sensownie. jak nie ma rys, i wszystko nie jest mocno skorodowane to jeszcze bedzie jeździło.
wyczysc gaźnik, wymien swiece.
i teraz trzeba dojść dlaczego nie ma iskry, wilgoć nie ma mocno znaczenia,m chyba że to korozja juz cos przeżarła.
kluczyk działa ? moze zapłon nie jest włączony albo jakieś gaszenie silnika odcina iskre, tam przy module albo zapłonie powinien być zółtoczarny przewód, i idzie gdzies do kierownicy do wyłączania zapłonu, warto go na próbe odpiąć żeby miec pewnosc że to nie odcina iskry
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości