Odległość tłoka od głowicy 250 2T ile wynosi ?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Odległość tłoka od głowicy 250 2T ile wynosi ?
Witam.
Mam pytanie piersze slysze o takim czyms ale bezmala to bardzo ważne wiec wole sie upewnic .
Jaka ma być odległość denka tłoka od głowicy ? czy ma byc tylko zeby nie bilo i jak najwyzej czy jak ?
Umnie krawęć tłoka jest idealnie na równo z płaszczyzną cylindra a tłok ma denko w kształcie "grzybka" ma to jakies znaczenie ? tłoka ma iść troche niżej czy jak prosił bym o kilka słów wyjasnienia bo nie czaje tego zbytnio.
Aha dodam ze ciagle padaja mi uszczelki pod głowica cylinder i głowica były w planowaniu .
Motocykl honda Cr 250 rocznik 91-94 nie wiem dokladnie
Mam pytanie piersze slysze o takim czyms ale bezmala to bardzo ważne wiec wole sie upewnic .
Jaka ma być odległość denka tłoka od głowicy ? czy ma byc tylko zeby nie bilo i jak najwyzej czy jak ?
Umnie krawęć tłoka jest idealnie na równo z płaszczyzną cylindra a tłok ma denko w kształcie "grzybka" ma to jakies znaczenie ? tłoka ma iść troche niżej czy jak prosił bym o kilka słów wyjasnienia bo nie czaje tego zbytnio.
Aha dodam ze ciagle padaja mi uszczelki pod głowica cylinder i głowica były w planowaniu .
Motocykl honda Cr 250 rocznik 91-94 nie wiem dokladnie
- vein12
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 17/7/2014, 18:42
mozliwe że miałes juz za duzo planowań i po prostu stopien spręzania jest zbyt wysoki.
takie info powinno byc w ksiązce serwisowej, kazdy motocykl moze mieć rózne wartosci.
dla przykładu KTM ma rózne wartosci dla modeli SX inne dla EXC, i wynosza one od 0 mm czyli na równo do ilustam dziesątych mm ponizej krawędzi
jak pada uszczelka - przedmuchy, to rozwiązaniem moze byc grubsza uszczelka pod cylinder robiona na zamówienie - chyba też dopuszcza sie wrzucenie dwóch cienkich
takie info powinno byc w ksiązce serwisowej, kazdy motocykl moze mieć rózne wartosci.
dla przykładu KTM ma rózne wartosci dla modeli SX inne dla EXC, i wynosza one od 0 mm czyli na równo do ilustam dziesątych mm ponizej krawędzi
jak pada uszczelka - przedmuchy, to rozwiązaniem moze byc grubsza uszczelka pod cylinder robiona na zamówienie - chyba też dopuszcza sie wrzucenie dwóch cienkich
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
to lepiej ustaw minimalnie żeby tłok sie schował dla bezpieczenstwa. szczególnie jak amatorsko ganiasz to zazwyczaj taka opcja jest lepsza, róznicy mocy i tak nie odczujesz. a wszystko mniej bedzie dostawało w tyłek. no i uszczelka pod głowicą by tak nie padała
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości