uszkodzony chiński quad, kupić czy nie?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
uszkodzony chiński quad, kupić czy nie?
Witam.
mam "okazje" kupić od znajomego chińskiego quada 250cc. Problem w tym że quad nie odpala, rozrusznik jest uszkodzony, a na pych czasami potrafi zablokować tylne koła, nawet na czwartym biegu. Quad stał rok nie odpalany i coś go blokuje, podejrzewam że może chodzić o cylinder, nawet gdy wykręcę świece, tylne koła na czwartym biegu poruszają się z dużym oporem, wiem że ciężko jest zdiagnozować problem bez rozbierania silnika ale wolałbym nic nie rozbierać żeby znajomy nie powiedział że to ja coś uszkodziłem. Może ktoś z was miał podobny problem? jeśli tak co było przyczyną?
mam "okazje" kupić od znajomego chińskiego quada 250cc. Problem w tym że quad nie odpala, rozrusznik jest uszkodzony, a na pych czasami potrafi zablokować tylne koła, nawet na czwartym biegu. Quad stał rok nie odpalany i coś go blokuje, podejrzewam że może chodzić o cylinder, nawet gdy wykręcę świece, tylne koła na czwartym biegu poruszają się z dużym oporem, wiem że ciężko jest zdiagnozować problem bez rozbierania silnika ale wolałbym nic nie rozbierać żeby znajomy nie powiedział że to ja coś uszkodziłem. Może ktoś z was miał podobny problem? jeśli tak co było przyczyną?
- michalmazurek16
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 16/3/2013, 11:42
- Lokalizacja: Bodzentyn
przyczyn moze byc wiele
zatarta korba, nie ustawiony rozrząd, pękniety tłok, uszkodzona skrzynia, czy wykręcona śrubka. w zasadzie kazdy element który sie obraca moze miec uszkodzenie i powodowac taki efekt.
raz miałem takie cos to winą była zębatka pośrednia ( bo miałem rozrząd nie na łancuszku tykjo na popychaczach ) akurat ciezko dosyc było dostać tą zębatke. ale w 250tkach chyba sa tylko łancuszki, wiec robisz remont i powinein jeździć.
generalnie tak - jeżeli koszt remontu i zakupu motocykla nie przerośnie wartosci sprzętu sprawnego to mozna sie zainteresować tematem.
zatarta korba, nie ustawiony rozrząd, pękniety tłok, uszkodzona skrzynia, czy wykręcona śrubka. w zasadzie kazdy element który sie obraca moze miec uszkodzenie i powodowac taki efekt.
raz miałem takie cos to winą była zębatka pośrednia ( bo miałem rozrząd nie na łancuszku tykjo na popychaczach ) akurat ciezko dosyc było dostać tą zębatke. ale w 250tkach chyba sa tylko łancuszki, wiec robisz remont i powinein jeździć.
generalnie tak - jeżeli koszt remontu i zakupu motocykla nie przerośnie wartosci sprzętu sprawnego to mozna sie zainteresować tematem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- michalmazurek16
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 16/3/2013, 11:42
- Lokalizacja: Bodzentyn
To znowu ja, winowajcą okazał się stator który został "zmielony" przez śrubki, i quad okazał się nie 250cc a 150cc.
Mam pytanie, czy stanie siÄ™ coÅ› gdy zamontuje stator od 250cc do tego silnika 150cc?
Mam pytanie, czy stanie siÄ™ coÅ› gdy zamontuje stator od 250cc do tego silnika 150cc?
- michalmazurek16
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 16/3/2013, 11:42
- Lokalizacja: Bodzentyn
to wszystko to samo, rózni sie tylko tłokiem cylinder, moze głowicą i moze wałem. ale na 99% zapłon jest ten sam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
dziękuję za odpowiedź, to w takim razie zamontuje ten stator i mam nadzieje że wszystko będzie dobrze
- michalmazurek16
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 16/3/2013, 11:42
- Lokalizacja: Bodzentyn
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości