Suzuki GN 125 - pomocy
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Suzuki GN 125 - pomocy
Witam.
Jestem od niedawna posiadaczem suzuki gn 125 (1998r). mam z nim jeden problem a mianowicie chodzi o to,ze jak jade na wysokich obrotach i wcisne mu sprzeglo to obroty spadaja normalnie ale nie zatrzymuja sie na jalowych obrotach tylko spadaja do 0 i motor gasnie.
Nie redukuje przy tym biegow ani nic, poprostu wciskam sprzeglo. Mialem tak na 4 i 5 biegu. Na innyc biegach nie testowalem wiec nie wiem. Chcialem dodac jeszcze,ze robilem pare testow i przy jezdzie np w terenie kiedy zmieniam czesto biegi nic sie nie dzieje ale jak jade dluzsza chwile na piatce np kilometr to wtedy moto gasnie i wcale nie jes to szybka predkosc-okolo 60km/h. Tak jakby nie moze wrocic do jalowych obrotow.
Ktos moze cos doradzi?
Dzieki wielkie i pozdrawiam
Jestem od niedawna posiadaczem suzuki gn 125 (1998r). mam z nim jeden problem a mianowicie chodzi o to,ze jak jade na wysokich obrotach i wcisne mu sprzeglo to obroty spadaja normalnie ale nie zatrzymuja sie na jalowych obrotach tylko spadaja do 0 i motor gasnie.
Nie redukuje przy tym biegow ani nic, poprostu wciskam sprzeglo. Mialem tak na 4 i 5 biegu. Na innyc biegach nie testowalem wiec nie wiem. Chcialem dodac jeszcze,ze robilem pare testow i przy jezdzie np w terenie kiedy zmieniam czesto biegi nic sie nie dzieje ale jak jade dluzsza chwile na piatce np kilometr to wtedy moto gasnie i wcale nie jes to szybka predkosc-okolo 60km/h. Tak jakby nie moze wrocic do jalowych obrotow.
Ktos moze cos doradzi?
Dzieki wielkie i pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4/4/2015, 21:46 przez Kokuj, łącznie edytowano 1 raz
- Kokuj
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/3/2015, 17:30
- Lokalizacja: GÄ…sawa
Czy obroty biegu jałowego nie są za niskie? Może spróbuj je nieco podnieść.
Następnie jeśli to nie pomoże zdemontuj gaźnik wykonaj porządne czyszczenie i regulację, szczególną uwagę zwróć na stan membrany podciśnienia (czy nie jest popękana, dziurawa) i szczelności w jej połączeniach.
Następnie jeśli to nie pomoże zdemontuj gaźnik wykonaj porządne czyszczenie i regulację, szczególną uwagę zwróć na stan membrany podciśnienia (czy nie jest popękana, dziurawa) i szczelności w jej połączeniach.
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Obroty na biegu jalowym mam okolo 1400, mysle,ze to jest w porzadku bo normalnie musza sie wachac w granicach 1350-1500.
Dzieki wielkie, zatem zobacze ten gaznik. Chyba,ze ktos jeszcze zna jakas przyczyne to prosze o komentarrz, dzieki!
Dzieki wielkie, zatem zobacze ten gaznik. Chyba,ze ktos jeszcze zna jakas przyczyne to prosze o komentarrz, dzieki!
- Kokuj
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/3/2015, 17:30
- Lokalizacja: GÄ…sawa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość