senekkorzenna napisał(a):Światła w tych chińskich sprzętach są zasilane z prądnicy i odpowiadają za to trzy cewki.
Po za pozycyjnymi pozostałe światła zapalają się w trakcie uruchamiania silnika i dlatego ja zawsze polecam aby uruchamiając silnik mieć wyłączone światła.
To co on opisuje jest tak chaotyczne i nie spójne że bez osobistej kontroli nie jestem w stanie tego z diagnozować.
Problem może okazać się banalny np. zaśniedziałe styki bezpiecznika rurkowego.
Zaśniedziałe styki już rozważyłem i przeczyściłem je... wiem mogę pisać chaotycznie ale to z tego względu że wszystko działało (2 lata temu) jak należy a teraz lipa...
tak jak pisałem wyżej w pierwszej kolejności sprawdzę przewody, bo mogę mieć gdzieś przelamany i też to może być problem... sprawdze dokładnie masy...
Stator odaje tylko iskre na świece czy też działa jak w samochodach alternator?
jak odpalilem to sprawdziłem czy kierunki są i z przodu strasznie słabo migały...
tutaj próbuję się dowiedzieć czy może być już słabe te urządzonko które wrzuciłem w załączniku wyżej pod numerem 3 ewentualnie może ktoś mi podać numerami z tego zdjęcia jakie urządzenia powinienem sprawdzić?