sebasbox napisał(a):No wiec jeśii chcesz odpowietrzyć efektywnie układ hamulcowy w motocyklu musisz to zrobić przelewowo tj. na odpowietrznik przy zacisku nasuń wężyk (dostaniesz w każdymi hipermarkecie typu castorama, dobierz odpowiedni rozmiar żeby wszedł ścisło, jak będziesz miał z tym problem delikatnie go podgrzej), drugą końcówkę wężyka włóż do naczynia do którego będzie spływał płyn. końcówka ma być zanurzona w płynie żeby nie dostawało się powietrze. Dopiero wtedy zaczynasz właściwe odpowietrzanie układu tj. pompujesz klamką,przytrzymujesz a następnie delikatnie luzujesz odpowietrznik przy zacisku (nie pozwalasz żeby klamka zeszła do samego końca, zakręcasz odpowietrznik chwilę przed tym jak dotknie manetki. W wężyku (kup przezroczysty), będziesz widział baloniki powietrza. Pompujesz aż znikną zupełnie.
Tak i robiłem. Ale chyba nie przeczytałeś uważnie
dokładnie tak jak wyżej napisałeś. Uzupełniłem płyn w zbiorniczku na górze, nasunąłem wężyk na odpowietrznik i zacząłem pompować naciskając na klamkę z taką różnicą że końcówkę wężyka nasuniętego w odpowietrzniku nie przymocowałem do jakiegoś naczynia lub nie zanurzałem w płynie tylko robiłem tak, że zakręcałem odpowietrznik i naciskałem na klamkę pompując, później zaciskałem klamke do końca i trzymając ją odkręcałem odpowietrznik żeby się wydostało powietrze. Kiedy wyszło wszystko zakręcałem i pompowałem dalej. Kiedyś to robiłem i działało a teraz już nic nie ruszy