Pierwszy motor dla osiemnastolatka, 167 cm wzrostu
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Pierwszy motor dla osiemnastolatka, 167 cm wzrostu
Witam!
Niebawem zamierzam podejść do kursu na kategorię A2. Inspiracją jest dla mnie wujek, który sam jeździ Aprilią RS1000 Factory. Szukam motocyklu, który ma wygląd ścigacza, albo enduro. Mój budżet to około 12-13 tyś zł. Trochę już o tym poczytałem i spośród motocykli, które dotychczas obejrzałem w oko wpadły mi: Honda CB500F, KTM Duke 390 czy Kawasaki Ninja 250R/300R. Przeszkodą dla mnie są moje warunki fizyczne. Mam zaledwie 167 cm wzrostu i 55 kg wagi. Czy znalazłoby się coś i dla mnie?
Pozdrawiam!
Niebawem zamierzam podejść do kursu na kategorię A2. Inspiracją jest dla mnie wujek, który sam jeździ Aprilią RS1000 Factory. Szukam motocyklu, który ma wygląd ścigacza, albo enduro. Mój budżet to około 12-13 tyś zł. Trochę już o tym poczytałem i spośród motocykli, które dotychczas obejrzałem w oko wpadły mi: Honda CB500F, KTM Duke 390 czy Kawasaki Ninja 250R/300R. Przeszkodą dla mnie są moje warunki fizyczne. Mam zaledwie 167 cm wzrostu i 55 kg wagi. Czy znalazłoby się coś i dla mnie?
Pozdrawiam!
- Wcz0rajszy
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23/3/2015, 14:51
Ale chcesz na tym jeździsz czy postawić to w pokoju, bo nie bardzo rozumiem ?
Powiedz jak chcesz jeździć, gdzie chcesz jeździć, to wtedy Ci podpowiemy.
Bo jak narazie to wygląda trochę tak jakbyś chciał albo latać na paralotni, albo nurkować...
Powiedz jak chcesz jeździć, gdzie chcesz jeździć, to wtedy Ci podpowiemy.
Bo jak narazie to wygląda trochę tak jakbyś chciał albo latać na paralotni, albo nurkować...
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Motocykl do jazdy rekreacyjnej, od czasu do czasu też po mieście ale taki, który po wjechaniu na autostradę nie będzie musiał zjeżdżać ciągle na prawy pas
- Wcz0rajszy
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23/3/2015, 14:51
KTM to taki supermociak, fajna zabawka do miasta najłatwiej z nich wszystkich powinien wstawać na gumę po szutrze przejedziesz od biedy. Na autostradę nie nadaje się kompletnie. I Wygody bym w nim zbytnio nie szukał
CB500F nie mam zdania, nie wiem co autor miał na myśli szczerze mówiąc ale nie odradzam. Po prostu nie mam zdania
Ninja 250/300 Lekkie, fajnie się kładzie po winklach, owiewka napewno pomoże powyżej 150-160 km/h również nie spodziewał bym się tutaj wygody, pozycja całkowicie inna niż na KTM.
V-max we wszystkich tych sprzętach nie jest jakiś powalający, ale wystarczający
Musisz określić się bardziej szczegółowo. Winkle najszybciej pokonasz prawdopodobnie na Kawie , na gumę najłatwiej postawisz KTM'a, a najwygodniejsza będzie pewnie Honda.
CB500F nie mam zdania, nie wiem co autor miał na myśli szczerze mówiąc ale nie odradzam. Po prostu nie mam zdania
Ninja 250/300 Lekkie, fajnie się kładzie po winklach, owiewka napewno pomoże powyżej 150-160 km/h również nie spodziewał bym się tutaj wygody, pozycja całkowicie inna niż na KTM.
V-max we wszystkich tych sprzętach nie jest jakiś powalający, ale wystarczający
Musisz określić się bardziej szczegółowo. Winkle najszybciej pokonasz prawdopodobnie na Kawie , na gumę najłatwiej postawisz KTM'a, a najwygodniejsza będzie pewnie Honda.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
"powyżej 150-160 km/h" - kawe spokojnie do 160km/h można rozpędzić ale z większymi prędkościami może być problem. Można co prawda osiągnąć te 180km/h ale potrzebny jest kawałek prostej drogi
Oczywiście jeśli chodzi o serie.
Oczywiście jeśli chodzi o serie.
Kawasaki Ninja 250R -> Yamaha FZ6 S2
-
koperta4512 - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 31/1/2013, 19:57
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Idz najpierw na ten kurs, zacznij na nim jezdzic, a zobaczysz, ze sporo pytan odpadnie juz po kilku jazdach.
Teraz to gadka sie slepym o kolorach.
Jest caloa masa ktora bedzie sie nadawac.
Teraz to gadka sie slepym o kolorach.
Jest caloa masa ktora bedzie sie nadawac.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Nie myślałeś o czymś blokowanym ? Sv650S ? Hornet ? co prawda są to troche inne bryły niż Ninja ale zawsze coś.
Tylko nie daj sobie wcisnąć czegoś pokroju R6 albo 636 "zablokowanego na A2 w profesjonalnym warsztacie" bo i tak nic z tego nie bedzie
Edit myślę że ten wzrost może być troche przeszkodą nawet na kursie na A2. Ja mam ok 177-180 ważę 65-67 kg a na pierwszych jazdach Honda CBF500 wydawała mi się strasznie ciężka.
Tylko nie daj sobie wcisnąć czegoś pokroju R6 albo 636 "zablokowanego na A2 w profesjonalnym warsztacie" bo i tak nic z tego nie bedzie
Edit myślę że ten wzrost może być troche przeszkodą nawet na kursie na A2. Ja mam ok 177-180 ważę 65-67 kg a na pierwszych jazdach Honda CBF500 wydawała mi się strasznie ciężka.
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości