GSX-R 750 na drugie moto odpowiednie?
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
GSX-R 750 na drugie moto odpowiednie?
Witam co sÄ…dzicie o Suzuki GSX-R 750 K8? wygoda/komfort jazdy
Chciałbym się właśnie przesiąść na takie moto. Dwa sezony jeździłem na Suzuki GSX 600f i zastanawia mnie czy GSX-R jest dobrym wyborem. Jak to jest z tym systemem S-DMS?
Chciałbym używać na krótkie jak i na długie dystanse.
Zamierzam go kupić na okres około 3 lat.
188cm/75kg
Chciałbym się właśnie przesiąść na takie moto. Dwa sezony jeździłem na Suzuki GSX 600f i zastanawia mnie czy GSX-R jest dobrym wyborem. Jak to jest z tym systemem S-DMS?
Chciałbym używać na krótkie jak i na długie dystanse.
Zamierzam go kupić na okres około 3 lat.
188cm/75kg
- Pawetor90
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 15/3/2015, 10:38
- Lokalizacja: Bełchatów
Hymm... a poiwedź Ty mi czy gixxer kiedykolwiek był wygodny ? Z tych co ja miałem okazje sie przejechać to najbardziej poskładana pozycja. Nawet na R1 taki poskładany nie byłem
Komfort jazdy - wiesz to jest sportowy motocykl który nie jest do turystyki stworzony, nowe modele jak k8 ma już siedzenie twardości ławki pod blokiem.. O ile taki krótkie wypady będą na nim znośne to po przejechaniu się jak w moim przypadku z dolnego nad morze jakieś 700 - 800km kregosłup wyskoczy Ci do bałtyku. Jechaliśmy kiedyś na wycieczke..
Ja stare zx9, kuzyn R1 99' i kumpel na gixerze k6 .. ja zsiadłem jakby nigdy nic - duże moto z wygodną kanapa - turystyk nie wiele gorszy od gsxf pewnie Kuzyn na R1 troche gorzej ale całkiem mówi fajnie mu sie jechało nie był zmęczony ani nic.. 3'ci Tomek który uczestniczył w tej wyprawie Tomalskich z gixxa zszedł na sztywno.. przez 30min narzekał jak go w tyłku łupie, ze kregoslup, że tam to.. po prostu mieliśmy ubaw z chłopaka jak nie wiem co.
Ogólnie da się - nie bedzie tak wygodnie jak na gsxf i trasy po 200 - 300km się da zrobić.. powyżej bedzie to już męczące.. No i na Twoim miejscu - moja osobista opinia - jak chcesz 750 to wolałbym kupić litra. Idzie praktycznie tak samo z czego słyną 750 a jednak 1000 to 1000.. On idzie od dołu i przez cały zakres.. 750 ma charakter bliżej 600 i trzeba go wysoko krecić A uwierz, że jak nie latasz po torze tylko w trasy to mega uczucie jak odkrecasz i po prostu jedziesz do przodu
Komfort jazdy - wiesz to jest sportowy motocykl który nie jest do turystyki stworzony, nowe modele jak k8 ma już siedzenie twardości ławki pod blokiem.. O ile taki krótkie wypady będą na nim znośne to po przejechaniu się jak w moim przypadku z dolnego nad morze jakieś 700 - 800km kregosłup wyskoczy Ci do bałtyku. Jechaliśmy kiedyś na wycieczke..
Ja stare zx9, kuzyn R1 99' i kumpel na gixerze k6 .. ja zsiadłem jakby nigdy nic - duże moto z wygodną kanapa - turystyk nie wiele gorszy od gsxf pewnie Kuzyn na R1 troche gorzej ale całkiem mówi fajnie mu sie jechało nie był zmęczony ani nic.. 3'ci Tomek który uczestniczył w tej wyprawie Tomalskich z gixxa zszedł na sztywno.. przez 30min narzekał jak go w tyłku łupie, ze kregoslup, że tam to.. po prostu mieliśmy ubaw z chłopaka jak nie wiem co.
Ogólnie da się - nie bedzie tak wygodnie jak na gsxf i trasy po 200 - 300km się da zrobić.. powyżej bedzie to już męczące.. No i na Twoim miejscu - moja osobista opinia - jak chcesz 750 to wolałbym kupić litra. Idzie praktycznie tak samo z czego słyną 750 a jednak 1000 to 1000.. On idzie od dołu i przez cały zakres.. 750 ma charakter bliżej 600 i trzeba go wysoko krecić A uwierz, że jak nie latasz po torze tylko w trasy to mega uczucie jak odkrecasz i po prostu jedziesz do przodu
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Przymierzałem się do GSX-Ra i jeśli chodzi o pozycję siedzącą to dużo bardziej mi przypasowała jak np na r6. 1000 to jeszcze za duża pojemność jak dla mnie. Bardziej zastanawiam się nad GSX-R 600 albo 750. Ale chciałym kupić moto na okres około 3 lat dlatego bardziej byłbym skłonny kupić 750, tylko zostanawia mnie jak to jest z agresywnością jej w porównaniu do 600. Jeździłem na GSX 600f 86KM olejak a jednak 750 ma to 150 koni i nie wiem jak to jest z ogarnięciem takiego motocykla czy jest duża różnica między 600.
Ostatnio edytowano 16/3/2015, 18:54 przez Pawetor90, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Pawetor90
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 15/3/2015, 10:38
- Lokalizacja: Bełchatów
Powiem Ci tak.. 750 idzie jak 1000.. A nawet czasami lepiej. Idzie lepiej niż stare R1 czy mój thunderace..
Przełozenie masy do mocy jest lepsze niż w 1000.. Ten motocykl to naprawdę zabijaka.. 700/750 wywodzą sie jak może wiesz z torowych zapierdzielaczy. Mega osiągi zamknięte w małej budzie.. Poza rozmiarem to 750 a 1000 jest to samo przy czym 750 trzeba krecić do wysokich obrotów a 1000 idzie po prostu z dołu.. a jak chcesz na 2-3 lata.. myślisz, że gixxer 600 Ci nie styknie ? To ma chyba ~120kM ? To idzie lepiej niż cbr 954
Przełozenie masy do mocy jest lepsze niż w 1000.. Ten motocykl to naprawdę zabijaka.. 700/750 wywodzą sie jak może wiesz z torowych zapierdzielaczy. Mega osiągi zamknięte w małej budzie.. Poza rozmiarem to 750 a 1000 jest to samo przy czym 750 trzeba krecić do wysokich obrotów a 1000 idzie po prostu z dołu.. a jak chcesz na 2-3 lata.. myślisz, że gixxer 600 Ci nie styknie ? To ma chyba ~120kM ? To idzie lepiej niż cbr 954
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
750 idzie jak 1000? Skończ wypisywać te brednie Grynfix. GSXR 750 nie wypluło nigdy na hamowni tych 150KM i o ile fakt moto idzie porównywalnie do starych Rjedynek typu rn04 to uwierz że poprzednią ZX-10R wciągałem GSXR 750 K6 airboxem... To obecną bym go zjadł i wypluł wydechem Skąd ty bierzesz wene na wypisywanie tych herezji? Jeździłeś w ogóle jakimś nowszym Litrem? Czy tak tylko bajki sobie wypisujesz?
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
owszem.. miałem okazje przejechać się kumpla gixxem k6 1000..
Nie raz widziałem jak chłopaki na lotnisku sie próbowali i zaleznie od kierownika sprzety szły porównywalnie.. Raz 1000 pierwszy.. raz 750..
No ja pisalem o rn01 które widziałem jak 3/4 wciąglo 750 poza tym, że trzeba krecić nie idzie wcale gorzej od 1000
Nie raz widziałem jak chłopaki na lotnisku sie próbowali i zaleznie od kierownika sprzety szły porównywalnie.. Raz 1000 pierwszy.. raz 750..
No ja pisalem o rn01 które widziałem jak 3/4 wciąglo 750 poza tym, że trzeba krecić nie idzie wcale gorzej od 1000
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Black-Ghost
Więc pytanie do Ciebie. Twoim zdaniem 750 nadaje się na drugie moto czy bardziej byś proponował 600? Według mnie jest to 25KM różnicy niby nie mało ale czy jest to znacząca róznica jeśli chodzi o ogarnięcie moto? Przypomnę dwa sezony śmigałem na GSX 600f.
Więc pytanie do Ciebie. Twoim zdaniem 750 nadaje się na drugie moto czy bardziej byś proponował 600? Według mnie jest to 25KM różnicy niby nie mało ale czy jest to znacząca róznica jeśli chodzi o ogarnięcie moto? Przypomnę dwa sezony śmigałem na GSX 600f.
GSX-R 750 k8
- Pawetor90
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 15/3/2015, 10:38
- Lokalizacja: Bełchatów
Jak 2 sezony jeździłeś, to chyba wiesz na co cie stać? Jak trzesz łokciami i walisz długie gumy, to możesz i na litra wskakiwać Jak opon nawet nie pozamykałeś... to jeździj dalej tym gsxfem
W sumie nie bardzo widzę sens 750, 600 na luzie wystarczy po tym słabowatym turystyku.
W sumie nie bardzo widzę sens 750, 600 na luzie wystarczy po tym słabowatym turystyku.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Invi napisał w sumie to samo co chciałem napisać... Jeśli czujesz sie na siłach to Gix 750 nie powinien cie przerosnąć.. a jeśli nie to 600 w zupełności wystarczy
I nie słuchaj tych bzdur że Gix 750 idzie jak litry Bo chłopak trochę urwał sie od rzeczywistości...
Grynfix Proszę skończ wypisywać te głupoty.. Świat poszedł do przodu litry mają po 200KM i 200kg wagi co daje przelicznik 1/1 a najnowszy gix 750 ma biede 150KM wypluć na hamowni i nie waży 150kg
I nie słuchaj tych bzdur że Gix 750 idzie jak litry Bo chłopak trochę urwał sie od rzeczywistości...
Grynfix Proszę skończ wypisywać te głupoty.. Świat poszedł do przodu litry mają po 200KM i 200kg wagi co daje przelicznik 1/1 a najnowszy gix 750 ma biede 150KM wypluć na hamowni i nie waży 150kg
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
powiem ci tak. jak chcesz 3/4 w k6+ to zycze powodzenia. ja szukalem od kwietnia, w listopadzie kupilem bo akurat znajomy sprzedawal.
750 jest malo na rynuku, sa drogie k8 to wydatek 25tys w gore (bez gratow ofc).
wracajac do pytania, bo tym gsxf, na 750 bym nie wchodzil, poszukaj 600.
black - gixy po L1 dostaly w dupe. jak chcesz najmocniejsza jednostke, ktora najlepiej sie prowadzi, to tylko k6/k7, albo k8-l0 (mapy zaplony + inne owiewki, reszta ta sama)
750 jest malo na rynuku, sa drogie k8 to wydatek 25tys w gore (bez gratow ofc).
wracajac do pytania, bo tym gsxf, na 750 bym nie wchodzil, poszukaj 600.
black - gixy po L1 dostaly w dupe. jak chcesz najmocniejsza jednostke, ktora najlepiej sie prowadzi, to tylko k6/k7, albo k8-l0 (mapy zaplony + inne owiewki, reszta ta sama)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
tanio. pokaż to moto, jeśli nie ma grafik 3d na boku to malowane, tak btw (bo owiewka oryginal na bok kosztuje 750zl, wiec duzo ludzi leci w kulki).
//a to czy ejstes gotowy to tak jak invi mowil, gumy pozamykane etc to czemu nie. jesli jezdziles spokojnie, turystycznie, to nawet nie siadaj, bo go w calosci nie sprzedasz:D
//a to czy ejstes gotowy to tak jak invi mowil, gumy pozamykane etc to czemu nie. jesli jezdziles spokojnie, turystycznie, to nawet nie siadaj, bo go w calosci nie sprzedasz:D
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Akurat wychodzi to 25tys zł tak jak mówiłeś, można tu natrafić na okazje. Zdjęcia nie mam, będę miał w poniedziałek to podeślę.
Raczej turystycznie tym gsxfem nie jezdziłem mam tu bardzo dobre warunki do jazdy na moto, górzyste terenu, dużo winkli
Raczej turystycznie tym gsxfem nie jezdziłem mam tu bardzo dobre warunki do jazdy na moto, górzyste terenu, dużo winkli
- Pawetor90
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 15/3/2015, 10:38
- Lokalizacja: Bełchatów
Pawetor90 napisał(a):można tu natrafić na okazje.)
Dział bajki i mity pomyliłeś fora. W przypadku motocykli nie ma czegoś takiego jak okazja Albo są motocykle tyle warte ile rzeczywiście są, albo są droższe
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Panowie zluzujcie trochę gumkę w majtach Ale również sie podpisze pod tym że nie ma okazji.. Jeśli coś jest warte dobrych pieniędzy to nikt tego nie sprzedaję taniej.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości