Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 21/12/2014, 21:10

Wątpię aby suzuki było w czymś lepsze od konkurencji (a przynajmniej większość osób które znam nie jeździ na rmzetach) więc może po prostu chwilowy przestój.

Fredi zdjęcie się nie wyświetla.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez fredi143022 » 21/12/2014, 21:22

Poprawione
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33


Postprzez henio12323 » 21/12/2014, 22:20

jak sag za duzy to sciskasz mocniej sprezyna. ale czy 11 powinienes miec to nie jestem 100% pewien, ale próbuj.


co do rmz, te starsze byly srednio odbierane, wadliwe pierwsze wtryski, byly generalnie sypliwe i malo osob bylo do nich przekonana, dopiero nowsze modele byly bardziej doceniane, ale wciaz rmz ty sa malo popularne, mala cene trzymaja, ale jezdza niezle i wcale nie sa jakos mocno sypliwe.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 21/12/2014, 23:49

spotkałem się z czymś takim że kontrą była mała śrubka wkręcana w tą nakrętkę (przez co nakrętka ściskała gwint) i zastanawiał bym się czy u Ciebie nie ma tego rozwiązania patrząc na grubość tej nakrętki.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez fredi143022 » 22/12/2014, 00:37

Właśnie dziwne to jest ale nie ma kompletnie nic żadnej kontry. Spotkaliście się z takim czymś ?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez kris514 » 22/12/2014, 12:29

no to sprawdz czy pojdzie jak uzyjesz wiekszej sily
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez fredi143022 » 22/12/2014, 15:37

dobra udało się podkręcić uderzając młotkiem w śrubokręt. Sag zmniejszył się do 10 cm , chyba właśnie tyle powinno być . Zawieszenie zrobiło się zauważalnie twardsze , jutro przetestuje i zobacze czy dalej bedzie dobijało.
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez filippo20 » 24/12/2014, 15:48

Siemka!
czy jakikolwiek prześwit miedzy tlokiem a cylindrem bez pierscieni to jest juz bardzo zle ?
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez kris514 » 24/12/2014, 17:00

a jaki motor? tlok pasowany jest +/- na 5 setnych milimetra.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez filippo20 » 24/12/2014, 17:01

juz nie mam sily do tego , męcze się i męcze
moto yzf 250 2005
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez henio12323 » 24/12/2014, 17:21

no to oddaj do mechanika, jak sie nie znasz to zawsze sie bedziesz męczył a i tak moze nic nie wyjść.

oddaj tłok i cylinder do pomiarów, zapłącisz 20-30 zł przy dobrych układach i przynajmniej bedziesz wiedziałco i jak. na oko to sobie mozna składac takie silniki....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez filippo20 » 24/12/2014, 17:38

wiem o co chodzi ale nie do konca juz siedze w tym dlugo,
mechanika nie mam blisko :/ i kasy tez mało
teraz mam tylko pytanie czy powinno cokolwiek prześwitywać
najpierw do starego cylindra zamowilem tlok selekcji C , zadnej roznicy nie zobaczylem .
teraz kupilem cylinder i wkladając do niego tłok oryginalny (ten stary) na prowadnicy tloka jest luz okolo 0,06 ale w innym miejscu przeswit, teraz mam tlok z wossnera selekcji C i jest to samo co z oryginalem . I czy wkladam tlok do nowego czy do satrego cylindra jest to samo.
Moze sie myle jak ma byc z tym luzem . WyglÄ…da to mniej wiecej podobnie jak tu , moze troszke mniejszy przeswit https://www.youtube.com/watch?v=WDjl2YzXxjc
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez henio12323 » 24/12/2014, 20:22

powinno 0.05 przeswitu byc ;) pomogło ?


to wyslij cylinder, 20 zł cie nie zbawi na pomiar, jest opcja że cylinder nie jest okragły tylko zrobiło sie jajo.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez filippo20 » 24/12/2014, 21:16

mierzyłem stary cylinder nie wychodziło ze jest jajowaty. W nowym cylinderze jest tak samo powtarzam. Dziwna sprawa
a odnosnie tego filmiku to jak wyglada tam sprawa ?
---------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=g-EM9nhZodM tak wygląda mniej więcej luz z pierscieniami , moze troche mniej
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez henio12323 » 24/12/2014, 22:27

tłok jak widze selekcji B a nicasilu juz prawie nie widac, wiec na logike mi przychodzi że raczej cos kiepsko dobrane :P

luz wydaje sie troche za duzy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez filippo20 » 24/12/2014, 22:49

ten filmik to nie moje :p i luz mam troche mniejszy wydaje mi sie
a luz u gory niby powinien miec okolo 0,20 skoro cylinder ma 77,00 a tlok u gory ~76,80.
jak wkladam szczelinomierz miedzy prowadnice tloka to wychodzi okolo 0,06 luzu
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez Nagaroth » 26/12/2014, 18:03

Siemanko mam pytanie, czy cos sie moze stac z oponÄ… albo cos jezeli wyjade sobie crossem w takÄ… pogode jak jest teraz czyli brak sniegu troche bloto itd, z kolcami w tylnej oponie? Bo mam kolce a chce je wkoncu przetestowac xd I jak kawalek po asfalcie przejade to sie cos z nimi moze stac?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kris514 » 26/12/2014, 20:10

Tłok mierzy się tuż pod sworzniem i tam ma trzymać odpowiedni wymiar.

W błocie z kolcami nic się nie stanie a na asfalcie może asfalt ucierpieć dlatego jest zakaz używania opon z kolcami w pl (jeśli o samochody chodzi)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez filippo20 » 26/12/2014, 20:19

ok dzięki wielkie , czyli u gory wiekszy luz nie przeszkadza ?
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez Nagaroth » 26/12/2014, 20:28

Nie no od moto nic sie z asfaltem nie stanie ;p delikatnie bede jechal ten kawałek, no to wkrecam je i już, bo opona i tak powoli do wymiany.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê