Kilka pytań o gs 500
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kilka pytań o gs 500
Witam mam takie pytanie ile kosztuje mniej wiecej kompletny napęd do gs 500 ? Zębatki + łańcuch. Taki który wytrzymałby ze 2-3 sezony.
Oraz czy taka wymiana jest trudna ?
Oraz jakie opony sa najlepsze do gs 500. Mowie o konkretnych modelach.
Oraz czy taka wymiana jest trudna ?
Oraz jakie opony sa najlepsze do gs 500. Mowie o konkretnych modelach.
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Szukaj zestawu, albo oddzielnie w każdym razie łańcuch D.I.D. a zębatki Sunstar, mogą być też JT Sprockets.
To 500, więc nie musisz brać wzmacnianego złotego DIDa, ale ważne żeby był to DID.
Wymiana nie jest trudna, jak nie masz dwóch lewych rąk i jakieś klucze to ogarniesz.
Do opon masz osobny wątek w którym jest sporo opinii.
To 500, więc nie musisz brać wzmacnianego złotego DIDa, ale ważne żeby był to DID.
Wymiana nie jest trudna, jak nie masz dwóch lewych rąk i jakieś klucze to ogarniesz.
Do opon masz osobny wątek w którym jest sporo opinii.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Jakis tam stojak i przynajmniej podstawowe klucze mam, naprawiac tez nie raz naprawialem, ale ciekawi mnie jedna rzecz. Na tych aukcjach sa dwa rodzaje lancuchow. Rozpiete i spiete, o ile rozpiete nie raz zakladalem to spiety jeszcze nigdy. Trzeba demontowac kolo czy jak ?
Czy kupujac oddzielnie lancuch i zebatki nie wkopie sie w problem ? Czy dane zebatki beda pasowaly do danego lancucha mozna to jakos sprawdzic ??
Czy kupujac oddzielnie lancuch i zebatki nie wkopie sie w problem ? Czy dane zebatki beda pasowaly do danego lancucha mozna to jakos sprawdzic ??
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Siema. Kupiłeś już sobie te maszynę? Polecam również DIDa jak koledzy wyżej i uwierz mi jak będziesz normalnie traktował moto to GS Ci go baardzo długo nie zje. Ten GS o którym rozmawialiśmy ma ten sam napęd co najmniej 5 sezon i co prawda nie jeździ dużo km rocznie ale zużycia jakiegoś nie wykazuje. Trzeba pielęgnować myć smarować i będzie na lata. Co do zębatek kupuj najlepiej zestawy i policz dokładne ile zębów masz na tyle i przodzie. Zaznacz sobie żeby się nie pomylić jakimś oczorypnym kolorem i policzysz przednią bez demontażu. Dalej co do wymiany w Gs napędu nie spinaj się, moto ma centralne stopki i bez problemu podnosisz tył. Nie ważne czy rozpinany czy nie, koło schodzi bez problemu a przednia zębatka będzie widoczna po odkręceniu częściowo dekielka lewego. Wystarczą podstawowe klucze nie ma filozofii. A i jak zamontujesz znowu koło to ustaw równo za pomocą linijki nabitej na wahaczu. Pozdro
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
Niestety jeszcze pogoda u mnie nie pozwala na jakikolwiek wyjazd po moto (snieg spadl znowu). Ale licze ze w tym tyg juz zalatwie sprawe, mam na oku po drodze 4 motocykle + ten o ktorym rozmawialismy to cos wybiore na pewno. Az z tych nudow wyspawalem sobie piekny stelaz na przyczepke
Wracajac do napedu, jakos specialnie sie nie boje wymiany napedu ale bylem ciekawy, a noz jakas nowa filozofia jest przy zmianie lancucha. Chyba bede sklonny do zamknietego lancucha po pierwsze z ciekawosci a po drugie wydaje mi sie ze taki jest trwalszy gdyz nie ma slabego punktu w postaci skuwki.
Pisales o liczbie zebow, mam rozumiec ze nie mozna zmienic liczby zebow na zebatkach ? Kupujac caly zestaw to chyba nie byloby problemu gdyby np. Oryginalnie bylo z przodu 15 a ja kupilbym 16, jak juz to w elastycznosci silnika chyba jakas mala roznica.. dobrze rozumiem ?

Wracajac do napedu, jakos specialnie sie nie boje wymiany napedu ale bylem ciekawy, a noz jakas nowa filozofia jest przy zmianie lancucha. Chyba bede sklonny do zamknietego lancucha po pierwsze z ciekawosci a po drugie wydaje mi sie ze taki jest trwalszy gdyz nie ma slabego punktu w postaci skuwki.
Pisales o liczbie zebow, mam rozumiec ze nie mozna zmienic liczby zebow na zebatkach ? Kupujac caly zestaw to chyba nie byloby problemu gdyby np. Oryginalnie bylo z przodu 15 a ja kupilbym 16, jak juz to w elastycznosci silnika chyba jakas mala roznica.. dobrze rozumiem ?
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Wiem wiem, znam ten system, bo to raz sie wrzucalo zebatke z komara do motorynki xD pytalem bo Bzyk podpowiedzial o liczeniu zebow.
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Narazie gs mi wystarczy 2-3 max 4 sezony az uzbieram na jakies zx6r z 2005-2007 roku, a przy okazji wpadnie wiecej doswiadczenia
Reasumujac, naped do gs w zupelnosci wystarczy ten za 333 PLN i nie ma co sie przejmowac iloscia zebow w zebatce. Dzieki panowie

Reasumujac, naped do gs w zupelnosci wystarczy ten za 333 PLN i nie ma co sie przejmowac iloscia zebow w zebatce. Dzieki panowie

-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
A może kupimy z dobrym napędem? zobaczymy na miejscu jak rzucę okiem to mi się przypomni:) w gs trzeba zakładać tak jak fabryka zaleca. nie ma co zmieniać ilości zębów.
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
wszystko zalezy od stanu motocykla, mam zaprzyjazniony warsztat wiec nie powinno byc problemu gdyby trzeba bylo cos odkrecic rozkrecic itp.
Bzyk oczywiscie ze lepiej z napedem ale to moze byc roznie, wiec tak na przyszlosc pytam.
Bzyk oczywiscie ze lepiej z napedem ale to moze byc roznie, wiec tak na przyszlosc pytam.
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości