Kawasaki kmx 125 czy yamaha dt 125?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kawasaki kmx 125 czy yamaha dt 125?
Witam mam 16 lat i 181 cm. Przymierzam się do kupna pierwszego enduro mam praktycznie zerowa wiedzę na ten temat wiec z góry przepraszam za błędy.
Zastanawiam siÄ™ nad dwoma
Kawasaki KMX 125
Yamaha DT 125
trochę poczytałem na ten temat ale nadal nie wiem. ogólnie ma mi służyć żeby jeździć po lasach i górkach.
mam parę pytań:
1.Ile będzie mnie to kosztować,który jest tańszy?
2.Czy ciężko się jeździ?
3.Awaryjność i dostępność części?
Na razie tyle pytań
Dzięki za odpowiedź.
Zastanawiam siÄ™ nad dwoma
Kawasaki KMX 125
Yamaha DT 125
trochę poczytałem na ten temat ale nadal nie wiem. ogólnie ma mi służyć żeby jeździć po lasach i górkach.
mam parę pytań:
1.Ile będzie mnie to kosztować,który jest tańszy?
2.Czy ciężko się jeździ?
3.Awaryjność i dostępność części?
Na razie tyle pytań
Dzięki za odpowiedź.
- Ryzu
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/3/2015, 21:15
Kmx i DT to bliźniaki w 80%, ale detetek jest o wiele więcej. Na zakup min 3500zł jeśli ma być z papierami, w sezonie to ciężko powiedzieć bo zależy na jaką sztukę trafisz i ile latasz. Ja przez 2 sezony ~4500km wydałem na części 550zl(musiałem tłok wymienić, jakby nie nawalil dozownik oleju to było by mniej o 400zl, teraz mi dojdzie ok 600zl) płynów nie liczyłem. Oczywiście jak trafisz na minę to możesz wydać kilka razy więcej.
Części są dostępne od ręki na jutro. Jeśli nigdy nie jezdziles na motocyklu to szukaj zablokowanego. Jeśli dt to szukaj wersji R(1989-2003)
Części są dostępne od ręki na jutro. Jeśli nigdy nie jezdziles na motocyklu to szukaj zablokowanego. Jeśli dt to szukaj wersji R(1989-2003)
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
1) oba bardzo podobne, DT jest pełno wiec z uzywanych czesci wiekszy wybór, a wiekszy wybór to zazwyczaj lepsze ceny. ale nie sugerował bym sie tym aż tak bardzo, ale DT jest popularniejsza zdecydowanie
2) czy trudno to raczej zalezy od kierowcy,
3) podobna to wytrzymałe sprzety i bardziej zalezy od stanu technicznego. po tyyyyyyylu latach to stan tech ma najwieksze znaczenie
2) czy trudno to raczej zalezy od kierowcy,
3) podobna to wytrzymałe sprzety i bardziej zalezy od stanu technicznego. po tyyyyyyylu latach to stan tech ma najwieksze znaczenie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
1. Kmx są tańsze, przynajmniej w moich okolicach.
2. Tak jak mówił jeno.
3. Do DT jest więcej części używanych. Do kmx'a tez trochę ich jest ale na pewno mniej, za to nową kupisz każdą. Ponoć dt są mniej awaryjne chociaż ja mam kmxa i nie mam z nim problemów.
2. Tak jak mówił jeno.
3. Do DT jest więcej części używanych. Do kmx'a tez trochę ich jest ale na pewno mniej, za to nową kupisz każdą. Ponoć dt są mniej awaryjne chociaż ja mam kmxa i nie mam z nim problemów.
Kawasaki KMX 125
-
0lzon - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 23/3/2014, 13:36
a sam nie widzisz ? jednemu sie podoba to innemu tamto....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości