Zobacz wÄ…tek - Åšciaganie w prawo
NAS Analytics TAG

Åšciaganie w prawo

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Åšciaganie w prawo

Postprzez Tristello » 8/3/2015, 21:24

Bylem dzisiaj ogladac pewne suzuki gs500, motorek zadbany ladny bez wyciekow, od pasjonata. Gdy przejechalem sie aby sprawdzic stan techniczny napotkalem dziwne uczucie. Motocykl rozpedzal sie plynnie, jechal prosto ale odpuszczajac gaz mialem wrazenie jakby sciagal mi tyl w prawo. Dodam ze wlasciciel powiedzial prosto z mostu ze prawa laga troche ciekla (w trakcie ogledzin nie zauwazylem takiego wycieku-moze wytarty) czy to moglo miec wplyw na moje wrazenie ? Czy moze po prostu tak mi sie wydawalo przez to ze (na moje oko) bylo troche za malo powietrza w kole? A moze jest jakas tego przyczyna, nie mialem akurat nikogo kto moglby sie przejechac i powiedziec czy tez odczuwa takie sciaganie tylu. Z gory dziekuje za odpowiedz ;-)
Avatar użytkownika
Tristello
Świeżak
 
Posty: 351
Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
Lokalizacja: RKR


Postprzez cioracz » 8/3/2015, 21:33

No ciekawe jak ciśnienie w oponach. Ale jak nie ciśnienie to albo zawias albo rama krzywa :) chyba ze sa inne przypadłości o których ja nie wiem
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce


Postprzez SpeedyGonzales » 8/3/2015, 22:40

Albo ustawienie koła. Mógł skręcić regulację naciągu tylko z jednej strony i stąd te cuda. Jeśli to poważna wada to trzeba spasować, GSów jest duża podaż na rynku używanych.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Invi » 8/3/2015, 22:57

Przez małą ilość powietrza (w rozsądnych granicach) nie będzie ściągało moto, wręcz przeciwnie.....
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Tristello » 9/3/2015, 05:23

jak usiedlismy we dwoje to opona bardzo wyraznie siadla. Jesli zle skrecone kolo bylo to nie jest to jakas wada prawda ? Wystarczy od nowa odkrecic i skrecic tak jak ma byc. Ale jak sprawdzic prostosc ramy skoro gdy puszcze gaz i kierownice to wtedy nie sciaga w zadna strone ? Ewentualnie wahacza ? Wedlug mnie rama jest prosta a problem pojawia sie tylko gdy zmniejszam obroty np z 9 popuszczam rolgaz i schodze na 7-6. Ale jak calkiem puszcze gaz to nic sie nie dzieje

EDIT: ogladam sobie to ogłoszenie i zauwazyłem coś dziwnego. Zerknijcie na zdjęcia w załączniku i zwróćcie uwagę na opony. Może ktoś sie wypowie o co w tym wszystkim chodzi ?
Załączniki
gs5002.jpg
gs5002.jpg (15.96 KiB) PrzeglÄ…dane 2052 razy
gs500.jpg
gs500.jpg (20.82 KiB) PrzeglÄ…dane 2052 razy
Avatar użytkownika
Tristello
Świeżak
 
Posty: 351
Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
Lokalizacja: RKR

Postprzez cioracz » 9/3/2015, 17:37

Ja wiem o co w tym chodzi. Są dwie różne opony. Co wygrałem? :D
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Rolnik62 » 9/3/2015, 17:46

Cioracz, ślad jest przesunięty, zobacz ;)
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Tristello » 9/3/2015, 18:38

patrzcie na prawÄ… stronÄ™ opon, nie sÄ… brudne
Avatar użytkownika
Tristello
Świeżak
 
Posty: 351
Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
Lokalizacja: RKR

Postprzez Grynfix » 9/3/2015, 18:44

Albo gościu skreca tylko w lewo albo coś z tym moto jest bardziej nie tak niż regulacja koła.. Tak jakby tylny wahacz ? był krzywy i prawa strona była wyżej .. No bo co innego dawałoby takie ślady o.O
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Tristello » 9/3/2015, 18:50

no właśnie.. jakies rady jak to dokładnie sprawdzić ? w tym tyg miałem jechać z $ kupić go ale w tej sytuacji, też myśle że to nie do końca wina zbyt małego ciśnienia w kołach oraz ewentualnie źle przykręconego koła. Moze ta cieknaca laga prawa jest tez przyczyna ?
Avatar użytkownika
Tristello
Świeżak
 
Posty: 351
Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
Lokalizacja: RKR

Postprzez Invi » 9/3/2015, 20:47

A może po prostu na błocie skręcał w lewą stronę?? :P



Ech... odpuścić sobie podejrzane moto :D Przecież GSów jest tyle że w promieniu 100km jest pewnie z 50 na sprzedaż :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Tristello » 9/3/2015, 21:08

Ee no wlasnie nie ma za duzo w mojej okokicy, poludniowowschodnia polska. Ciezko znalesc cos w granicach 4-5 tys. Wiecej nie mam, dlatego jesli to bylby tylko wahacz to do 100 zl sie wyrobie. Proste pytanie, jak mozna sprawdzic czy wahacz jest prosty, luzy na tulejach ? Czy moze macie inny pomysl
Avatar użytkownika
Tristello
Świeżak
 
Posty: 351
Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
Lokalizacja: RKR

Postprzez bachu12 » 9/3/2015, 23:13

Takich rzeczy nie da się sprawdzić w łatwy sposób, bo czasem różnica jest naprawdę niewielka. Ewentualnie możesz względnie wytrzeć opony, przejechać się po okolicy i zobaczyć jak ślad wygląda.

Ja bym odpuścił maszynę, która wzbudza jakieś wątpliwości.
bachu12
Świeżak
 
Posty: 251
Dołączył(a): 3/1/2015, 01:46



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê