[Aktualności] Kawasaki Ninja H2 i H2R - wrażenia na...
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] Kawasaki Ninja H2 i H2R - wrażenia na..
Dyskusja na temat: Kawasaki Ninja H2 i H2R - wrażenia na gorąco
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2 i H2R - wrażenia na gorąco
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2 i H2R - wrażenia na gorąco
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Zapodalibyscie chociaz onboard, chcialbym zobaczyc jak wskazowka goni po obrotomierzu (ale pewnie jest lcd)<br><hr>R@F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wersja 300konna to zdecydowanie pocisk do kupienia w sklepie - ale za ciezka kase....skromniejszym scigantom na cwiartke pozostana przecinaki i busy z turbo...<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=dtjfo9-tam4" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=dtjfo9-tam4</a><br><hr>włochacz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
od 0:43 jest to co każdego zainteresuje<br><hr>włochaczKomentatorzy napisał(a):<a href="https://www.youtube.com/watch?v=dtjfo9-tam4" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=dtjfo9-tam4</a><br><hr>włochacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
h2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):bez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jedyny plus tej wersji h2 jest taki ze bardzo tanim kosztem będzie mozna podniesc moc jak w standardowym tdi za pomocą przze programowania jednostki sterującej w okolice powiedzmy 230 może 240 km .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):bez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):h2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki <br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"według kawasaki h2r to najszybciej przyspieszajacy pojazd seryjnie produkowany " jkuz pomine fakt ze h2r to nie drogowy pojazd boz aczyna mnie to denerwować powoli , ale dodam tylko ze kawasaki zapomniało o venomie gt lub redaktor przytoczył ich gadke sprzed jakiegoś czasy gdy venom gt jeszcze niebył produkowany tak czy owak venom gt ma 1250 km i 1250 kg full bak co z 80 kg kierowca daje prawie 1000 km/tone venom gt wersje h2 zjada na kolacje , a wersja h2r ma 326 km i wazy 310 kg zkierowca wiec faktycznie ma nieco więcej jak 1000 km/tone i faktycznie może mieć trochę lepsze odejście ale niedługo do produkcji ma wejść venom gt 2 wersja która przy tej samej masie ma mieć 1500 km wiec kawa długo nieutrzyma tytułu najlepiej przyspeiszajacego pojazdu seryjnie produkowanego choć nie wiem właściwie co to znaczy skoro h2r niema homologacji drogowej w rpzeciwnestwie do venoma gt który ja ma .<br><hr>tdi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=turV3v9RYeU" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=turV3v9RYeU</a> venom gt potrzebuje 5,5 sek na przyspeiszenie z 200 do 300 km/h bmw s1000 rr jakies 2 razy tyle oczywiście wynika to z faktu ze s1000rr blisko 300 już jest na granicy predkosci maxymalnej i tam jej dramatycznie spada G ale z 200-250 eska robi w 3,6 sek venom w jakies 2 -2,5 sekundy zobaczymy co pokaze h2r oczywiście na zamkniętym torze <br><hr>tdi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale venoma już nie produkukują<br><hr>vr6Komentatorzy napisał(a):"według kawasaki h2r to najszybciej przyspieszajacy pojazd seryjnie produkowany " jkuz pomine fakt ze h2r to nie drogowy pojazd boz aczyna mnie to denerwować powoli , ale dodam tylko ze kawasaki zapomniało o venomie gt lub redaktor przytoczył ich gadke sprzed jakiegoś czasy gdy venom gt jeszcze niebył produkowany tak czy owak venom gt ma 1250 km i 1250 kg full bak co z 80 kg kierowca daje prawie 1000 km/tone venom gt wersje h2 zjada na kolacje , a wersja h2r ma 326 km i wazy 310 kg zkierowca wiec faktycznie ma nieco więcej jak 1000 km/tone i faktycznie może mieć trochę lepsze odejście ale niedługo do produkcji ma wejść venom gt 2 wersja która przy tej samej masie ma mieć 1500 km wiec kawa długo nieutrzyma tytułu najlepiej przyspeiszajacego pojazdu seryjnie produkowanego choć nie wiem właściwie co to znaczy skoro h2r niema homologacji drogowej w rpzeciwnestwie do venoma gt który ja ma .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Wydumka" to moim zdaniem twoja wypowiedź. Interesują Cię tylko pojazdy które mają homologację drogową tylko ile jest dróg na których legalnie można wykorzystać ich potencjał ? Z jednej strony myślisz logicznie a z drugiej idiotycznie.<br><hr>zixaKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):bez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):h2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki <br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie mieli bardzo doświadczonego i kompletnego kierowcy<br><hr>miKomentatorzy napisał(a):Zapodalibyscie chociaz onboard, chcialbym zobaczyc jak wskazowka goni po obrotomierzu (ale pewnie jest lcd)<br><hr>R@F<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale przeczytaj to z sensem tam jest napisane seryjnie produkowany co nie oznacza ze zalegalizowany do jazdy po publicznych drogach tylko ze bedzie mógł go każdy kupić a produkcja nie bedzie ograniczona tak jak w przypadku venoma gt<br><hr>GośćKomentatorzy napisał(a):"według kawasaki h2r to najszybciej przyspieszajacy pojazd seryjnie produkowany " jkuz pomine fakt ze h2r to nie drogowy pojazd boz aczyna mnie to denerwować powoli , ale dodam tylko ze kawasaki zapomniało o venomie gt lub redaktor przytoczył ich gadke sprzed jakiegoś czasy gdy venom gt jeszcze niebył produkowany tak czy owak venom gt ma 1250 km i 1250 kg full bak co z 80 kg kierowca daje prawie 1000 km/tone venom gt wersje h2 zjada na kolacje , a wersja h2r ma 326 km i wazy 310 kg zkierowca wiec faktycznie ma nieco więcej jak 1000 km/tone i faktycznie może mieć trochę lepsze odejście ale niedługo do produkcji ma wejść venom gt 2 wersja która przy tej samej masie ma mieć 1500 km wiec kawa długo nieutrzyma tytułu najlepiej przyspeiszajacego pojazdu seryjnie produkowanego choć nie wiem właściwie co to znaczy skoro h2r niema homologacji drogowej w rpzeciwnestwie do venoma gt który ja ma .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale jest na drogach jako wyrób dopuszczony do ruchu pozatym ma być produkowana wersja 1500 km .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):"według kawasaki h2r to najszybciej przyspieszajacy pojazd seryjnie produkowany " jkuz pomine fakt ze h2r to nie drogowy pojazd boz aczyna mnie to denerwować powoli , ale dodam tylko ze kawasaki zapomniało o venomie gt lub redaktor przytoczył ich gadke sprzed jakiegoś czasy gdy venom gt jeszcze niebył produkowany tak czy owak venom gt ma 1250 km i 1250 kg full bak co z 80 kg kierowca daje prawie 1000 km/tone venom gt wersje h2 zjada na kolacje , a wersja h2r ma 326 km i wazy 310 kg zkierowca wiec faktycznie ma nieco więcej jak 1000 km/tone i faktycznie może mieć trochę lepsze odejście ale niedługo do produkcji ma wejść venom gt 2 wersja która przy tej samej masie ma mieć 1500 km wiec kawa długo nieutrzyma tytułu najlepiej przyspeiszajacego pojazdu seryjnie produkowanego choć nie wiem właściwie co to znaczy skoro h2r niema homologacji drogowej w rpzeciwnestwie do venoma gt który ja ma .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):ale venoma już nie produkukują<br><hr>vr6<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
potencjał przyspeiszenia do określonej predkosci przez prawo na danym odcinku -wszędzie, potencjał predkosci maxymalnych gdy pominiemy głupie często przepisy jak chociażby ograniczenie predkosci na nowych autostradach tez na wielu odcinkach da się wykorzystać jak ktoś umie jezdzic i ma trochę wyobraźni kawa h2 niepotrzebuje większego odcinka do rozpędzenia się do 300 km.h niż daewoo matiz do rozpędzenia się do predkosci maxymalnej 160 km/h ,jak slysze gości którzy mowia po co komu haja u nas i tak niema dróg tpo jzu wiem ze niemaja pojęcia o czym pisza ,ktoś kto umie jezdzic i ma wyobraznie wykorzysta potencjal tego motocykla na większości odcinków pozatym ilu robi z klazdego wyjazdu z domu tour de poloń swoim passatem ? wiec co toz a gadka wgl ? nawet wtak wolnych pojazdach mało kto ciagle ciśnie do dechy wszędzie w wiekzosci wykorzystując może 30/% mocy na codzien wiec jak ktoś sobie kupuje gsxr 1000 to ma takie prawo w wdemokratycznym państwie jak passata itp. i nic ci do tego ile wykorzystuje potencjalu tego motocykla sama swiadomosc mocy mpod manetka dla odp klienta się ...itd. sam masz raczej większe problemy zmyśleniem logicznym jak widzisz;) <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):bez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):h2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki <br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):"Wydumka" to moim zdaniem twoja wypowiedź. Interesują Cię tylko pojazdy które mają homologację drogową tylko ile jest dróg na których legalnie można wykorzystać ich potencjał ? Z jednej strony myślisz logicznie a z drugiej idiotycznie.<br><hr>zixa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dla tego kto chce takiego gsxr 1000 nawet odwiniecie na chwile manetki na 2 biegu żeby pcozuc ciag daje satysfakcje z jazdy i to mu wystarcza itd. .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Czytalem w angielskiej prasie,ze h2 zjada nowa r1 na sniadanie<br><hr>hghhh<br>Komentatorzy napisał(a):nie chce mi sie szukac testu - ale to chyba na prostej? przy czasie okrazenia raczej nie ma szans, tym bardziej ze w cenie h2 r1 jest w wersji z wypasionym zawieszeniem...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):pierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):bez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):h2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki <br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):"Wydumka" to moim zdaniem twoja wypowiedź. Interesują Cię tylko pojazdy które mają homologację drogową tylko ile jest dróg na których legalnie można wykorzystać ich potencjał ? Z jednej strony myślisz logicznie a z drugiej idiotycznie.<br><hr>zixa<br>Komentatorzy napisał(a):potencjał przyspeiszenia do określonej predkosci przez prawo na danym odcinku -wszędzie, potencjał predkosci maxymalnych gdy pominiemy głupie często przepisy jak chociażby ograniczenie predkosci na nowych autostradach tez na wielu odcinkach da się wykorzystać jak ktoś umie jezdzic i ma trochę wyobraźni kawa h2 niepotrzebuje większego odcinka do rozpędzenia się do 300 km.h niż daewoo matiz do rozpędzenia się do predkosci maxymalnej 160 km/h ,jak slysze gości którzy mowia po co komu haja u nas i tak niema dróg tpo jzu wiem ze niemaja pojęcia o czym pisza ,ktoś kto umie jezdzic i ma wyobraznie wykorzysta potencjal tego motocykla na większości odcinków pozatym ilu robi z klazdego wyjazdu z domu tour de poloń swoim passatem ? wiec co toz a gadka wgl ? nawet wtak wolnych pojazdach mało kto ciagle ciśnie do dechy wszędzie w wiekzosci wykorzystując może 30/% mocy na codzien wiec jak ktoś sobie kupuje gsxr 1000 to ma takie prawo w wdemokratycznym państwie jak passata itp. i nic ci do tego ile wykorzystuje potencjalu tego motocykla sama swiadomosc mocy mpod manetka dla odp klienta się ...itd. sam masz raczej większe problemy zmyśleniem logicznym jak widzisz;) <br><hr>tdi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości