yamaha yzf 750 problem z hamulcami przód.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
yamaha yzf 750 problem z hamulcami przód.
Witam wszystkich.
Mam ogromny problem z hamulcem przednim w yamaha yzf750.
Zaczęło się jak zwykle od wypadku.
zaczęło kapać z zacisku wiec rozkręciłem oba okazało się że w jednym z zacisków jest skoszony tłoczek wydmuchałem tłoczki sprężarką wymyłem i włożyłem tłoczki na płyn hamulcowy dwa tłoczki miały widoczne zarwania wiec spolerowałem je papierem 1000.
Zamontowałem odpowietrzyłem i jadąc hamulec zaczął rosnąc aż się zablokował na światłach (środek skrzyżowania).
Oczywiście odkręciłem odpowietrznik i hamulec puścił.
rozkręciłem okazało się że znów skoszony tłoczek wydmuchałem go i złożyłem ponownie.
zrobiłem to 3 razy i 3 razy działo się to samo.
Wymieniłem zaciski na yamaha fzr 600 używki oraz pompa hamulcowa.
Zamontowałem odpowietrzyłem i znów tosamo.
Hamulce odpowietrzam one rosną w trakcie używania aż do zaciśnięcia ich na maxa odkręcenie odpowietrznika lub schłodzenie tylko pomaga.
Wylałem płyn hamulcowy wlałem nowy dot4 i znów zaciski łapią co gorsze oba na raz nie tylko jeden jak było w przypadku poprzednich zacisków.
Robiłem już wszystko i nie mam pojęcia czego to wina.
Prosze pomóżcie.
Mam ogromny problem z hamulcem przednim w yamaha yzf750.
Zaczęło się jak zwykle od wypadku.
zaczęło kapać z zacisku wiec rozkręciłem oba okazało się że w jednym z zacisków jest skoszony tłoczek wydmuchałem tłoczki sprężarką wymyłem i włożyłem tłoczki na płyn hamulcowy dwa tłoczki miały widoczne zarwania wiec spolerowałem je papierem 1000.
Zamontowałem odpowietrzyłem i jadąc hamulec zaczął rosnąc aż się zablokował na światłach (środek skrzyżowania).
Oczywiście odkręciłem odpowietrznik i hamulec puścił.
rozkręciłem okazało się że znów skoszony tłoczek wydmuchałem go i złożyłem ponownie.
zrobiłem to 3 razy i 3 razy działo się to samo.
Wymieniłem zaciski na yamaha fzr 600 używki oraz pompa hamulcowa.
Zamontowałem odpowietrzyłem i znów tosamo.
Hamulce odpowietrzam one rosną w trakcie używania aż do zaciśnięcia ich na maxa odkręcenie odpowietrznika lub schłodzenie tylko pomaga.
Wylałem płyn hamulcowy wlałem nowy dot4 i znów zaciski łapią co gorsze oba na raz nie tylko jeden jak było w przypadku poprzednich zacisków.
Robiłem już wszystko i nie mam pojęcia czego to wina.
Prosze pomóżcie.
- Michał yzf750
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/2/2015, 15:30
- Lokalizacja: Kielce
o stary...
Powietrze w układzie może sie brać ze starych przewodów hamulcowych - to w końcu tylko guma i podczas wypadku mogło ją coś naciągnać i są teraz mikrokanaliki gdzie wilgoć się dostaje.
Jeśli masz nową pompke hamulca (o którym w ogole hamulcu mówimy? tył przod) to rozumiem, że wymeniłeś pompkę przy klamce hamulca. Jeśli zacisk masz już okej i pompka też wierzysz, że jest dobra to zostaje chyba ostatni element układanki - przewody. Na allegro kupisz za grosze przewody jakieś na podmianke, przy kawalku szczęścia używany oplot za 100zl.
No mi nic innego nie przychodzi do glowy.
Bo w końcu hamulce w moto to banalna sprawa .. Pompka, klamka, przewód, zacisk. Jeśli na obu zestawach sie tak dzieje to nieszczelności z racji starych gumek przy tłoczkach klamki i zacisku można wykluczyć (chyba, że maja tą samą awarie co poprzedni komplet - ale w to wątpie) to przewód. Zobacz na łączenia przewodu z kakuciem - może tam masz jakieś śladu i tamtędy się dostaje wilgoć czy coś innego co po prostu zaburza prace hebli. Dziwna sprawa troche.
Powietrze w układzie może sie brać ze starych przewodów hamulcowych - to w końcu tylko guma i podczas wypadku mogło ją coś naciągnać i są teraz mikrokanaliki gdzie wilgoć się dostaje.
Jeśli masz nową pompke hamulca (o którym w ogole hamulcu mówimy? tył przod) to rozumiem, że wymeniłeś pompkę przy klamce hamulca. Jeśli zacisk masz już okej i pompka też wierzysz, że jest dobra to zostaje chyba ostatni element układanki - przewody. Na allegro kupisz za grosze przewody jakieś na podmianke, przy kawalku szczęścia używany oplot za 100zl.
No mi nic innego nie przychodzi do glowy.
Bo w końcu hamulce w moto to banalna sprawa .. Pompka, klamka, przewód, zacisk. Jeśli na obu zestawach sie tak dzieje to nieszczelności z racji starych gumek przy tłoczkach klamki i zacisku można wykluczyć (chyba, że maja tą samą awarie co poprzedni komplet - ale w to wątpie) to przewód. Zobacz na łączenia przewodu z kakuciem - może tam masz jakieś śladu i tamtędy się dostaje wilgoć czy coś innego co po prostu zaburza prace hebli. Dziwna sprawa troche.
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
powietrze bierze tłoczkami jak juz, zakoszone to zasysają powietrze to po 1
po 2 zoabcz w jakim stanie jest tarcza, jak ma próg to moze tam sie zapierać klocek który kosi tarcze, zobacz tez czy klocki są równo zdarte czy tez podkoszone
zobacz też czy przy wciskaniu klamki cały zacisk nie pracuje
ostatnio miałem podobny przypadek w trialu, poszedł nowy zestaw naprawczy hamulców, wszystko poskładane bardziej dokładnie niz serwis zaleca :d a mimo to ciekło proiblem tkwił w skoszonych klockach przez tarcze
po 2 zoabcz w jakim stanie jest tarcza, jak ma próg to moze tam sie zapierać klocek który kosi tarcze, zobacz tez czy klocki są równo zdarte czy tez podkoszone
zobacz też czy przy wciskaniu klamki cały zacisk nie pracuje
ostatnio miałem podobny przypadek w trialu, poszedł nowy zestaw naprawczy hamulców, wszystko poskładane bardziej dokładnie niz serwis zaleca :d a mimo to ciekło proiblem tkwił w skoszonych klockach przez tarcze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości