Zobacz wÄ…tek - RozrzÄ…d fmi157
NAS Analytics TAG

RozrzÄ…d fmi157

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

RozrzÄ…d fmi157

Postprzez Mam_Pytanie » 14/2/2015, 17:02

Witam szukałem już po różnych forach i nigdzie nie moge znaleźć jak mam ustawic rozrząd w silniku 157fmi. W moim silniku wyrobiła się tulejka na tej zębatce co jest krzywka od popychaczy zaworów i wymieniłem ją na nową lecz pech chciał i nie zaznaczyłem sobie miejsca w którym wyciągnąłem tą zębatke. Ustawiłem więc po swojemu czyli tłok w górnej pozycji i krzywka skierowana w góre i o dziwo silnik odpalił lecz zawory nie otwierają sie tak jak ma być i kompresja cofa mi się w gaźnik prosze o pomoc w ustawieniu tego rozrządu.
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie


Postprzez Ganjamafia » 14/2/2015, 18:04

A więc tak o ile pamiętam i się nie mylę na magnecie masz 3 oznaczenia znak T musi być widoczny na klapie jak masz ten plastikowy korek od strony magneta to znaczy że tłok jest w pozycji górnej potem w głowicy masz rowek musisz ustawić zębatkę tak aby znaki się pokrywały pamiętaj aby podczas tej pracy nie kręcić magnetem bo tłok nie będzie w górze robiłem tak w swoim to to jest męczarnia powodzenia do odważnych świat należy :)))
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin


Postprzez Mam_Pytanie » 14/2/2015, 18:24

A ja na tej zębatce mam taką kropke zaznaczoną to ona ma być skierowana w gore i też ma się pokrywać z tymi znakami czy jak? a i w którym dokładnie miejscu jest ten znak na głowicy?
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Ganjamafia » 14/2/2015, 18:32

znak jest tuż obok zębatki od rozrządu znaki musza sie na siebie kierować (- -)
Ganjamafia
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez Mam_Pytanie » 15/2/2015, 11:35

A czy to napewno to będzie przyczyną cofania się kompresji w gaźnik?
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Mam_Pytanie » 15/2/2015, 18:51

Tak to jest na tych laskach popychaczy nie na łańczuszku.
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Mam_Pytanie » 15/2/2015, 19:24

Tam mam tak samo jak w linku po 0,05 na ssącym i wydechowym. Ustawiłem też ten rozrząd tak jak mi Ganjamafia napisał i kompresja już się nie cofa teraz tylko mam prroblem z wyregulowaniem gaźnika. Wiecie może jakie są ustawienia fabryczne tego gaźnika PZ27?
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Mam_Pytanie » 15/2/2015, 19:56

A iglica na którym ząbku?
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Mam_Pytanie » 23/2/2015, 16:01

Po ustawianie rozrządu i wyregulowaniu gaźnika problem dalej powrócił kompresja bije w gaźnik i strzela z wydechu ogniem a i jeszcze przyjrzałem się dokładnie oznaczeniom silnika i wychodzi na to że jest to dokładnie silnik 163fml. Prosze o pomoc bo już sam nie mam pomysłu co zrobić.
Mam_Pytanie
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/2/2015, 17:17
Lokalizacja: Opolskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê