Zobacz wątek - Alarm motocyklowy DATATOOL Problem.
NAS Analytics TAG

Alarm motocyklowy DATATOOL Problem.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Alarm motocyklowy DATATOOL Problem.

Postprzez DawidCBRF3 » 29/1/2015, 22:54

Witam.
Mam zamontowany alarm motocyklowy firmy DATATOOl w hondzie CBR F3.

Mianowicie niedawno wsiadając na moto alarm zaczął mi "wyć" lecz nie mogłem go rozbroić poniewąż padła bateria w pilocie , nie mogłem się spóźnić do pracy więc zostawiłem motor w garażu z alarmem aż padł akumulator.
Nastepnie po wymianie baterii w pilocie i naładowaniu akumulatora alarm w ogóle nie reaguje na pilota, nawet nie "wyje" , gdy podłącze akumulator alarm wydaje dźwięk taki sam jak przy uzbrojeniu i tak co około 10 sekund się to powtarza, nic więcej sie nie dzieje, alarmu nie można rozbroić.
Może ktoś wie jak go zresetować do ustawień fabrycznych , lub coś w tym stylu.


Może się komus przyda :
Załączniki
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg (137.7 KiB) Przeglądane 3878 razy
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg (137.7 KiB) Przeglądane 3878 razy
DawidCBRF3
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40


Postprzez miki1406 » 30/1/2015, 11:24

Możliwe, że alarm ma dodatkowy akumulatorek, który zasila syrenkę w przypadku próby odpinania elektroniki, czy zasilania...

Możliwe, że musisz po prostu poczekać...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez DawidCBRF3 » 30/1/2015, 11:34

Juz czekałem ale to nic nie daje alarm ma własny akumulator wrazie odciecia zasilania motocykla
DawidCBRF3
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40

Postprzez DawidCBRF3 » 30/1/2015, 22:18

Motocykl kupiłem już z alarmem , pisałem do poprzedniego właściciela o pomoc ale powiedział że on też kupił z alarmem.
DawidCBRF3
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40

Postprzez lagiboy » 31/1/2015, 13:57

a nie jest przypadkiem tak że po wymianie baterii trzeba pilot sparować z alarmem? ja tak miałem w samochodzie co prawda i połączone z centralnym zamkiem. wystarczyło włączyć zapłon i wcisnąć guzik pilota przez 10 sekund. zamigały światła i dziękuję. spróbuj, nie pamiętam czy guzik do otwierania czy zamykania ale to tylko 2 guziki więc ja bym spróbował.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez melvin » 31/1/2015, 20:44

reset to ponowne uruchomienie systemu w celu ponownego załadowania oprogramowania/sterowników, to co opisał ligaboy to właśnie parowanie/kodowanie kluczyka/pilota który po wyładowaniu baterii staje się nowym urządzeniem dla systemu alarmu, identyczna sytuacja występuje w BMW e46 gdy ktoś wymienia akumulator w kluczyku.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez DawidCBRF3 » 14/2/2015, 10:12

Problem rozwiazany wystarczyło zsynchronizować pilota z alarmem.
Jedno życie jeden cel latać Hondą CBR !
DawidCBRF3
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40

Postprzez miki1406 » 14/2/2015, 11:27

Cieszymy się :)

BTW
Bardzo lubię i sobie cenię ludzi, którzy "zamykają" temat...
Tylko takie coś może komuś kiedyś pomóc...
Jest problem - rozwiązałeś go - napisz jak to się skończyło - proste...

90% tematów jest inaczej - zapytanie -> 25 odpowiedzi -> gość naprawił i zero kontaktu.
Hiperirytujące
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr