kawasaki zx6r 2001 problem z wkrecaniem sie na obroty
Posty: 7
• Strona 1 z 1
kawasaki zx6r 2001 problem z wkrecaniem sie na obroty
witam
jak juz napisalem w temacie mam kawasaki zx6r z 2001r. bardzo mila i agresywna zabaweczka;P ale mam z nia maly problem. Mianpwicie chodzi o to ze gry motor jest zimny silnik na jalowym i na kazdym biegu pracuje plynnie bez zarzutow (jakby wszystko bylo perfekcyjne). w momencie gdy motor sie rozgrzeje do normalnej temp. ok 65stopni to zaczyna troszke wariowac. Na jalowym wyglada na to ze wszystko jest ok ale na kazdym biegu przy wkrecaniu sie na obroty bardzo przerywa. dzieje sie to w granicach od 1100 - 4000 obrotow, pozniej znowu dostaje mocy i dziala bez zarzutow. dodam ze swiece byly wymienione( stare byly czarne a na 4-tej od lewej byl taki lepki smar jakby smola), gazniki wyczyszczone i zsynchronizowane, olej i filtry wymienione. przejzalem tez wszystki dysze igly w gazniku (wygladaja na stan bardzo dobry). motor ma zrobione okolo 18500mil i mam go ponad pol roku. dzieje sie tak od listopada.
pomozcie prosze bo nie wiem co mam rozbic. czy moze to byc przyczyna uszczelki pod glowica??? martwi mnie troszke ta smolista swieca.
nie wiem jak mam sobie poradzic.
jak juz napisalem w temacie mam kawasaki zx6r z 2001r. bardzo mila i agresywna zabaweczka;P ale mam z nia maly problem. Mianpwicie chodzi o to ze gry motor jest zimny silnik na jalowym i na kazdym biegu pracuje plynnie bez zarzutow (jakby wszystko bylo perfekcyjne). w momencie gdy motor sie rozgrzeje do normalnej temp. ok 65stopni to zaczyna troszke wariowac. Na jalowym wyglada na to ze wszystko jest ok ale na kazdym biegu przy wkrecaniu sie na obroty bardzo przerywa. dzieje sie to w granicach od 1100 - 4000 obrotow, pozniej znowu dostaje mocy i dziala bez zarzutow. dodam ze swiece byly wymienione( stare byly czarne a na 4-tej od lewej byl taki lepki smar jakby smola), gazniki wyczyszczone i zsynchronizowane, olej i filtry wymienione. przejzalem tez wszystki dysze igly w gazniku (wygladaja na stan bardzo dobry). motor ma zrobione okolo 18500mil i mam go ponad pol roku. dzieje sie tak od listopada.
pomozcie prosze bo nie wiem co mam rozbic. czy moze to byc przyczyna uszczelki pod glowica??? martwi mnie troszke ta smolista swieca.
nie wiem jak mam sobie poradzic.
- krynios
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/2/2015, 18:24
- Lokalizacja: uk
Czarne świece, a więc za bogata mieszanka. Z tamtą świecą zapewne chodzi o zaolejenie. Może puszczać uszczelniacz zaworowy jak i nieszczelne pierścienie.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Na upartego byś to ogarnął bez zrzucenia czapki, ale wkładanie tłoków od dołu z nowymi pierścieniami to będzie dramat. Do tego przy uszczelniaczach trzeba rozpiąć zawory, a jak któryś wpadnie to i tak zrzucanie czapy Cię czeka...
Wygodniej, bezpieczniej, szybciej i pewniej - zrzucić głowicę, dać do szlifu i żeby ogarnięty szlifierz od razu wymienił uszczelniacze i dotarł zaworki...
Wygodniej, bezpieczniej, szybciej i pewniej - zrzucić głowicę, dać do szlifu i żeby ogarnięty szlifierz od razu wymienił uszczelniacze i dotarł zaworki...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Kolega Ci podpowiedział co działać. Od siebie dodam, że zanim zaczniesz grzebać zrób test sprężania i próbę olejową.
I edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim.
I edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości