przez SpeedyGonzales » 22/1/2015, 18:55
To wina zbyt dużej lub małej dawki paliwa, może zalewać go a takie buuu oznacza zwykle mało paliwa więc gaźnik lub filtr czy kranik.
1. Lej olej zalecany dla tego modelu, nie ma różnicy czy to będzie motul lub każdy inny, ważne są normy (jakość) i lepkość.
2. Są niby preparaty do tego, ale jak dasz olej do mieszanki lub zwykły rozcieńczony z benzyną to nic się nie zepsuje.
Dodam jeszcze o wymianie, ilość oleju jest zwykle wybita obok wlewu, myślę że będzie ok 800ml. Jeśli nie ma to musisz poszukać w google.
Olej wymieniasz na ciepłym silniku (szybciej spływa, wiąże zanieczyszczenia), zaczynasz od oczyszczenia okolic wlewu i spustu, a następnie odkręcasz wlewu żeby nie było podciśnienia i olej szybko spływał, spuszczasz olej do naczynia (jak korek wpadnie wyciągnij dużym śrubokrętem, ma magnes). Jak spłynie i zacznie kapać możesz delikatnie przychylić motocykl w stronę spustu i znów postawić prosto za jakiś czas, będziesz widział. Potem czyścisz korki, wkręcasz, lejesz przez lejek miarką (jak nie masz kup za parę złotych, miarkę nieraz dołączają do proszków np 0.5l też się nada) odpowiednią ilość, zakręcasz, patrzysz czy nie kapie i jeździsz.