Zobacz wÄ…tek - SX 450 Problem
NAS Analytics TAG

SX 450 Problem

Enduro, Cross
_________

SX 450 Problem

Postprzez lechopay » 5/1/2015, 17:51

Witam kupilem KTMa sx 450 z 2006 roku i mam taki problem. Otoz mierzylem kompresje i okazalo sie ze nie jest za duza ( niecale 6 barów) i do tego bierze olej. SX jako tako ciagnie ale nie ma tego takiego pier..... jak na 450 Wyregulowalem luzy zaworowe, zmienilem olej i filtry ale nic nie pomoglo. KTM przed kupnem stal pol roku nie palony i myslalem ze po prostu sie zastal ale pojezdzilem chwile i nic. Dodam jeszcze ze przy paleniu moto na ssaniu kolektor po chwili robi sie czerwony. Tlok sie konczy ? Moze ktos mial podobny problem, moze jakies opinie, podpowiedzi


POZDRAWIAM
YZ 80
lechopay
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 27/4/2010, 15:48
Lokalizacja: Wierzchowina


Postprzez kris514 » 5/1/2015, 17:55

Skoro kompresji brak to albo tłok albo zawory. To że bierze olej skłania bardziej na tłok ale musisz rozebrać i pomierzyć wszystko wtedy będziesz wiedział co i jak.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 5/1/2015, 21:01

powiedz mi jakim cudem mierzyłes kompresje ? jak ten sprzęt ma autodekompresator ?


skoro sie robi czerwony to jest mocno źle wyregulowany gaźnik

zacznij od czyszczenia gaźnika, jak długo stał to zazwyczaj wiąże sie to z osadem którego ciezko jest usunąć bez sprzetu, wiec warto wrzucic gazior na ultradzwięki. potem go wyregulować. wymien swiece bo pewnie ta długo nie pociągnie jak jest przegrzana.

jak bierze olej to pewnie tłoczek w niedługim czasie bedzie do wymiany. ale nawet jak bierze olej kompresje bedzie miał poprawną. bardziej tutaj obstawiał bym ewentualnie problemy z zaworami, nieszczelnosci itp chociaz one też znacząco nie wpłyną na moc silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lechopay » 6/1/2015, 12:51

No akurat ten sprzęt ma dekompresator ale reczny na kierownicy także nie było problemu by zmierzyć kompresję. Zagładę do silnika i okaże się co jest nie tak
YZ 80
lechopay
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 27/4/2010, 15:48
Lokalizacja: Wierzchowina

Postprzez henio12323 » 6/1/2015, 16:06

no nie bardzo bo ma autodekompresator w silniku, bez niego praktycznie nie dał bys rady normalnie kopnać. kopki by sie łamały co wyjazd.

ma też dodatkowy autodekompresator ręczny na kierownicy to racja, ale on działa całkiem inaczej, on naciska bezposrednio na dzwigienke, autodekompresator to "wybrzuszenie" na wałku rozrządu który niepozwala sie zamknąc zaworom szczelnie. bo cały czas są podparte, i ten garb sam sie chowa po odpaleniu i przy obrotach powyzej 900-1000 obrotów. ( czasami jak sie mocno obniza obroty niskie to słychac jak stuka autodekompresator)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê