yzf r6 2003r gaśnie (traci obroty)
Posty: 12
• Strona 1 z 1
yzf r6 2003r gaśnie (traci obroty)
Witam.
Liczę na waszą pomoc, nie hejty
Moto kupiłem w okolicach października i... Wszystko było ok.. Aż do momentu gdy przyzwyczaiłem się do Moto i próbowałem stawiać go na koło... Gdy się zagrzeje (nie mówię tu o 100stopniach, wystarczy mu 60/70stopni) traci obroty i gaśnie, Mechanik stwierdził że to cewki Ale nie jednak nie... Gdyż r6 nie musi się ostudzić, tylko "odstać" po 5/10 minutach gdy go odpalam ponownie działa jak powinien.
Wasza rada pewnie będzie żeby nie stawiać na koło i po problemie... Ale jednak liczę na poważne odpowiedzi i pomoc.
Czy ktoś miał podobnie?, a może wie w czym tkwi problem?
Liczę na waszą pomoc, nie hejty
Moto kupiłem w okolicach października i... Wszystko było ok.. Aż do momentu gdy przyzwyczaiłem się do Moto i próbowałem stawiać go na koło... Gdy się zagrzeje (nie mówię tu o 100stopniach, wystarczy mu 60/70stopni) traci obroty i gaśnie, Mechanik stwierdził że to cewki Ale nie jednak nie... Gdyż r6 nie musi się ostudzić, tylko "odstać" po 5/10 minutach gdy go odpalam ponownie działa jak powinien.
Wasza rada pewnie będzie żeby nie stawiać na koło i po problemie... Ale jednak liczę na poważne odpowiedzi i pomoc.
Czy ktoś miał podobnie?, a może wie w czym tkwi problem?
Łukasz
- Gnomen
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47
Wydaje mi się, że wystarczy regulacja luzu zawodowego. Po rozgrzaniu zawory się nie domykają, następuje dekompresja i silnik słabnie aż do zaginięcia, choć przyczyny mogą być też inne.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Hmmm. Nie powiedział bym ze po rozgrzaniu, bo silnik może być gorący i pracuje normalnie,gaśnie mi wtedy jak go stawiam na koło to potem mi gaśnie na sprzęgle... Stało mi sie tak jeszcze w innej sytuacji, gdy wyjeżdżałem pod górkę (na zlocie) i musiałem co chwila stawać a potem znowu na 1 biegu dalej pod górkę (i tak około 700m).. Myślałem też ze jak dostaje zadużych obrotów, ale to też wykluczylem po kilku próbach.. Również grzałem go do 100stopni aż do momentu włączenia wentylatora, ale i w tym przypadku dalej pracował jak należy... No i powoli samemu zaczyna mi brakować pomysłów, a nie znam w okolicy specjalisty od motocykli.. Jedynie mechanicy co umieją coś wymienić..
Dzięki za odpowiedź i czekam na dalsze podpowiedzi i pomoc;)
Dzięki za odpowiedź i czekam na dalsze podpowiedzi i pomoc;)
Łukasz
- Gnomen
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47
A to na pewno modelowo 2003, a nie 2002 na gaźnikach?
W r6 jest czujnik przechyłu? Może się odblokował i robi problemy.
Albo jakieś luźne połączenie, w stylu poluzowanej klemy, ale wtedy miałbyś problem na dziurach, a nie tylko przy hamowaniu.
A jak przyśpieszasz, tylko tak zajebiście konkretnie To też się tak dzieje, czy idzie normalnie?
A i jeszcze jedno: nie stawiać na koło i po problemie
W r6 jest czujnik przechyłu? Może się odblokował i robi problemy.
Albo jakieś luźne połączenie, w stylu poluzowanej klemy, ale wtedy miałbyś problem na dziurach, a nie tylko przy hamowaniu.
A jak przyśpieszasz, tylko tak zajebiście konkretnie To też się tak dzieje, czy idzie normalnie?
A i jeszcze jedno: nie stawiać na koło i po problemie
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
2003r czyli 5sl na wtrysku jak narazie wstawiłem go do pokoju i bawię się przy poprawkach lakierniczych, wymiana klocków i innych pierdołach.
Sprawdziłem wszystkie kabelki, styki, klemy... Ogólnie wszystko co mi przyszło do głowy.
Rzeczywiscie miałem luźny wtyk od akumulatora i wymieniłem go, ale wątpię że to było przyczyną.
Przy 200/h nie miałem z tym problemu.
Możesz kolego mi dać jakiś namiar na ten czujnik? Gdzie go znajdę i jak sprawdzić czy jest on sprawny bądź czy jest prawidłowo zamocowany ?
Sprawdziłem wszystkie kabelki, styki, klemy... Ogólnie wszystko co mi przyszło do głowy.
Rzeczywiscie miałem luźny wtyk od akumulatora i wymieniłem go, ale wątpię że to było przyczyną.
Przy 200/h nie miałem z tym problemu.
Możesz kolego mi dać jakiś namiar na ten czujnik? Gdzie go znajdę i jak sprawdzić czy jest on sprawny bądź czy jest prawidłowo zamocowany ?
Łukasz
- Gnomen
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47
Moto kupiłem używane ze względu na atrakcyjną cene.. Sprzedawca (z Rzeszowa) uprzedził mnie że cena jest niższa ponieważ miał szlifa i Moto był malowany.. Ale do sedna.. Pod kanapa jest strasznie pokąbinowane z instalacją... (lepiej brzmi najeba*e) bardzo prosiłbym posiadaczy r6 2003r o podesłanie mi kilku fotek po zdjeciu przedniej i tylnej kanapy. Niestety żadnego czujnika z napisem up nie znalazlen ale możliwe ze go wgl nie ma ponieważ mam odcięte 2 kable o_O
znalazłem też jakis czujnik i nie mam pojęcia do czego on jest, ale jest uszkodzony (symbole na kostce fe218bh, 066500-4010, 85c/m, t/s, h/w) mógłby ktoś mi powiedzieć co to jest?! o_O e-mail:vhiskerss@Gmail.com
Nigdy więcej ttaniego Moto... !
znalazłem też jakis czujnik i nie mam pojęcia do czego on jest, ale jest uszkodzony (symbole na kostce fe218bh, 066500-4010, 85c/m, t/s, h/w) mógłby ktoś mi powiedzieć co to jest?! o_O e-mail:vhiskerss@Gmail.com
Nigdy więcej ttaniego Moto... !
Łukasz
- Gnomen
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47
Gnomen napisał(a):znalazłem też jakis czujnik i nie mam pojęcia do czego on jest, ale jest uszkodzony (symbole na kostce fe218bh, 066500-4010, 85c/m, t/s, h/w) mógłby ktoś mi powiedzieć co to jest?!
Symbol wskazuje na przekaźnik od kierunków.
Co do ogarnięcia - tu masz kilka zdjęć pod siedzeniami r6:
http://r6blog.com/removing-the-rear-fairing/
ctrl rolka myszki przybliża - będziesz lepiej widział
-
.BasH. - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 8/12/2014, 19:37
- Lokalizacja: Bory Tucholskie
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość