Problem z gilera gsm
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z gilera gsm
Witam!
Tak jak w temacie mam problem ze swojÄ… Gilerom GSM z silnikiem derbi sendy (EBS),
i problem polega na tym że poodczas jazdy na pełnym gazie (obojętnie który bieg) wtedy gaśnie jakby brakowało jej paliwa ale po odjęciu gazu chodzi z powrotem. Nie można także uregulować gaźnika, a pochodzi on ze sprawnego motoroweru (Dellorto PHBG 21mm)
Ze względu na to zrobiłem w nim żeczy takie jak :
1 Uszczelka pod głowicą i pod cylindrem (nowe oczywiście)
2 Doszczelniłem kruciec gaźnika
3 Zatkałem wejście w gaźniku na olej ponieważ sam mieszam
4 Sprawdzałem kompresja i jest taka że palec odpycha
Nie jest ona zablokowana bo wybebeszyłem dyfuzor i na biegu jałowym kręci do ok 13 tys. Na ciepłym silniku nie trzyma wolnych obrotów i wgl nie reaguje na regulację gaźnika. Mam już membranki do wymiany bo mają prześwit ale nwm czy jest to z czymś związane. Simering od strony zapłonu cały, ale nie wiem czy nie przepuszcza od strony sprzęgła bo strasznie na biało kopci na zimnym silniku i bardzo mi tłumik olejem brudzi. To chyba już wszystko, bardzo proszę o pomoc bo ja już nie mam sił z tym walczyć.
Tak jak w temacie mam problem ze swojÄ… Gilerom GSM z silnikiem derbi sendy (EBS),
i problem polega na tym że poodczas jazdy na pełnym gazie (obojętnie który bieg) wtedy gaśnie jakby brakowało jej paliwa ale po odjęciu gazu chodzi z powrotem. Nie można także uregulować gaźnika, a pochodzi on ze sprawnego motoroweru (Dellorto PHBG 21mm)
Ze względu na to zrobiłem w nim żeczy takie jak :
1 Uszczelka pod głowicą i pod cylindrem (nowe oczywiście)
2 Doszczelniłem kruciec gaźnika
3 Zatkałem wejście w gaźniku na olej ponieważ sam mieszam
4 Sprawdzałem kompresja i jest taka że palec odpycha
Nie jest ona zablokowana bo wybebeszyłem dyfuzor i na biegu jałowym kręci do ok 13 tys. Na ciepłym silniku nie trzyma wolnych obrotów i wgl nie reaguje na regulację gaźnika. Mam już membranki do wymiany bo mają prześwit ale nwm czy jest to z czymś związane. Simering od strony zapłonu cały, ale nie wiem czy nie przepuszcza od strony sprzęgła bo strasznie na biało kopci na zimnym silniku i bardzo mi tłumik olejem brudzi. To chyba już wszystko, bardzo proszę o pomoc bo ja już nie mam sił z tym walczyć.
- szafa1997
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/9/2013, 16:49
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
A masz tam 50cc czy 80cc? Bo jak 50cc to jak dla mnie masz za duży gaźnik i może zalewać. Świeca jest sucha czy mokra? Bo raczej na kawę z mlekiem bym nie stawiał. Filtr powietrza masz czysty? To, że na zimnym bardzo kopci to normalne. U mnie to jest normalnie siwo jakby ksiądz z kadzidłem stał na zimnym.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości