Yamaha R6 nagły brak mocy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha R6 nagły brak mocy
witam posiadam yamahe r6 z 2000r jezdze nia juz ponad rok i wszystko bylo ok ale podczas ostatniej jazdy zaobserwowalem dziwna sytuacje podczas normalnej rekreacyjnej jazdy wszystko jest ok nic sie niedzieje ale gdy wkrecam go na wyzsze obroty jadac chwile z predkoscia ponad 240km/h nagle spada z obrotow wyglada to tak jakby braklo paliwa odkrecam manetke a tu nic spada z obrotow i utrzymuje sie na okolo 4 tys obrt przy czym dzwiek silnika jest dziwny po niecalej min nagle jakby odzyskiwala sily normalnie przyspiesza i dzwiek silnika tez brzmi normalnie sytuacja sie powtarzala za kazdym razem gdy agresywnie przyspieszalem i osiagalem duza predkosc
jesli ktos wie jakie moga byc tego przyczyny to prosze o pomoc
jesli ktos wie jakie moga byc tego przyczyny to prosze o pomoc
- xXadhad:P
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/12/2014, 22:10
Gaźnikom się przyjrzyj. Poziom paliwa, czyszczenie, stan membran.
SRAD dawał podobne objawy jak miał zasyfiony filtr paliwa (w baku), ale wtedy gasł i odpalał dopiero jak nalało się paliwa do gaźników, a nie tracił moc.
W sumie to dziwny dźwięk silnika i brak mocy przypomina pracę na 3 cylindry, jesteś pewien że to nie to?
SRAD dawał podobne objawy jak miał zasyfiony filtr paliwa (w baku), ale wtedy gasł i odpalał dopiero jak nalało się paliwa do gaźników, a nie tracił moc.
W sumie to dziwny dźwięk silnika i brak mocy przypomina pracę na 3 cylindry, jesteś pewien że to nie to?
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
biore pod uwage ze moze chodzic na 3 garach ale to wyglada tak jak by na min pracowal na 3 a potem wszystko wraca do normy i jest ok ale tak jak piszesz to bede musial zajzec w filterek paliwa itp poniewaz przy spokojnej jazdzie nic sie niedzieje moze po prostu zapchalo i paliwo nienadaza nalecec podczas gdy silnik jest na wyzszych obrotach i potrzebuje wiecej paliwa
- xXadhad:P
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/12/2014, 22:10
W tych rocznikach r6-tek, czestÄ… usterkÄ… jest Å‚uszczenie sie warstwy nicasilu na sciankach cylidrow - wiec zanim zaczniesz inwestowac kase w ten silnik sprawdz cisnienie na wszystkich cylindrach, jeli na jednym lub kilku wartosci beda znacznie nizsze to inwestowanie kasy w ten silnik w mojej ocenie mija sie z celem. Jesli cisnienie na garach jest ok - sugeruje rowniez jak wyzej standardowy serwis, filtrow, gaznikow, swiec, zaworow itp...
Problem z nicasilem najczesciej objawia sie dopiero jak silnik zlapie temperature, na zimnym czesto jest ok.
Problem z nicasilem najczesciej objawia sie dopiero jak silnik zlapie temperature, na zimnym czesto jest ok.
- toper-utl
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25
Zawory byly dopieero co robione a tak pozatym dzis przecczyscilem filterki i dmuchnolem sprezarka w wezyk zasilajacy w paliwo i wydmuchalo jakies zanieczyszczenia z gaznikow zrobilem jazde prubna i juz jest wszystko w porzadku na cale szczescie to zasyfione gazniki sa przyczyna a nie tak jak piszesz brak cisnienia sprezania dmuchniecie sprezarka naraize pomoglo ale na wiosne bedee musial powymieniac filtry przeczyscic wyregulowac i synchronizowac gazniki tak jak nalezy dzieki za podpowiedzi
- xXadhad:P
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/12/2014, 22:10
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości