przez henio12323 » 4/12/2014, 12:56
ja mam taki silnik, i raz mi zaczał brac olej po 500 km, a teraz juz z 2000 km nabite i nic nie bierze. ogólnie zgodze sie że silniki sa pancerne jak sie umie dbac. ale zazwyczaj tam nie ma odpowiednich filtrów powietrza, i jazda w pyle jest szkodliwa, często też cuda sie dzieją z zaworami, i pełno takich crossowych widziałem z powypalanymi zaworami. ( na ulicy tak sie tego nie spotyka)
co do całego motocykla, hamulce są spoko póki sie nie rozklekoczą, bo potem hamowania nie ma. zawieszenia tam praktycznie nie ma. mogli by od razu na sztywno wspawać jakas spręzyne z żuka i było by 10X lepsze niz to co tam siedzi.
plastiki i elementy spawane to najgorszy punkt chyba. jeszcze jak sie względnie mało waży, i nie skacze to ilestam to wytrzyma. ale ostrzejsza jazda i potrafi pękać.
generalnie sprzęty spoko.... ale takie cos jest realnie warte z 500-700 zł. za tyle bym szukał jakies fajnej używki. 3500 to totalny bezsens. nawet 2000 zł i w góre to bezsens wydawania tyle kasy na taki syf.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW