Zobacz wątek - kawasaki zzr600 nie odpala
NAS Analytics TAG

kawasaki zzr600 nie odpala

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kawasaki zzr600 nie odpala

Postprzez interiakrzysiek3 » 1/12/2014, 21:30

witam panowie proszę o pomoc i porade bo już sam nie daje rade z moim moto. Sprawa wygląda tak ze kupiłem kawasaki zzr600 z 90 roku i nie odpalalo powodm tego mily być uszkodzone membrany w gaźnikach ale po przejrzeniu tylko jedna membrana była uszkodzona i to delikatnie a tak na zdrowy rozum to chyba powinien nawet na 3 gaźnikach odpalić . Probowalem odpalić plakiem ale nawet nie reaguje. Zdjelem pokrywe zaworow i okazało się ze rozrząd był przestawiony o jeden zabek ustawiłem jak trzeba wszystkie znaki się zgadzają ale nadal silnik nie daje znaku zycia na sciagnietych gaźnikach patrząc w dolot widać jak iskra skacze wiec jest. co mogę jeszcze sprawdzić lub przejrzeć aby moto wreszcie chociaż dalo znak zycia?
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20


Postprzez melvin » 1/12/2014, 21:45

próbowałeś podać trochę paliwa do cylindrów? skoro iskra jest to paliwo nie dochodzi...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez interiakrzysiek3 » 1/12/2014, 21:52

probowalem i to nie raz i nie dwa teraz mam scianiete gaźniki i jak wale plakiem to nawet nie strzeli ani nie da znaku zycia
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20

Postprzez SpeedyGonzales » 1/12/2014, 22:01

Luzy zaworowe są? Kompresja ok? Świeca sucha?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez interiakrzysiek3 » 1/12/2014, 22:12

luzy w normie swieca jak były gaźniki to mokra była po dlzszym kręceniu, kompresji nie mam jak spawdzic jak na razie
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20

Postprzez miki1406 » 2/12/2014, 09:56

Plak - pryskasz w gaźniki lub jak zdjęte to w króćce i kręcisz... Musi załapać jak wszystko jest ustawione prawidłowo...

Możesz też wyjąć świece i położyć je na palniku kuchenki. Wygrzać nad płomieniem i sprawdzić, czy wtedy zaskoczy.
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez interiakrzysiek3 » 2/12/2014, 16:25

Ale tlumacze przecież ze plakiem psikalem w krocce nawet na zdjętych gaźnikach i nie kaszlnal nawet myslalem ze plak może jakiś niepalny się trafil ale jak wykrecilem swiece i i wtedy psiknelem na swiece to mało garażu nie spaliłem . swiece tez probowalem wypalać tyle ze w piecu ale nic to nie dalo.
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20

Postprzez Invi » 2/12/2014, 16:41

Dziwne dość skoro tak zapala paliwo, a normalnie nie chce :P


Świeca może nie dawać iskry w silniku, mimo że na sucho jest. Ale nie wszystkie 4 na raz. Chyba że w instalacji coś ledwie zipie.

Luzy zaworowe chyba nie mogą być aż tak bardzo rozregulowane że nawet nie prychnie.

Może cewki na cylindrach są pozamieniane :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez miki1406 » 2/12/2014, 16:45

Coś jest źle poskładane... Iskra nie trafia w dobrym punkcie rozrządu... Skupiłbym się na sprawdzeniu poprawności jego ustawienia... Ząb w złą stronę i zapłon będzie mijał się z kompresją...

Na dobrą sprawę gaźniki bym wykluczył, bo winien zapalić nawet bez nich na samym plaku...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez interiakrzysiek3 » 2/12/2014, 20:57

cewki nie zamienione i kable tez ok bo patrzyłem jak ma być w serwisowce i wszystko niby się zgadza, rozrząd mam ustawiony tak jak w serwisowce czyli punkt in- na walku ssącym jest rownolegle z plaszczyzna głowicy tak samo punkt ex- na walku wydechowym tez pokrywa się z plaszczyzna głowicy na wale te kolko przy impulsatorze także pokrywa się się ze znakami w książce serwisowej.
Mam jeszcze takie pytanie czy zapłon powinien nastepowac także w pozycji DMP czy tylko w GMP tloka?
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20

Postprzez interiakrzysiek3 » 2/12/2014, 21:00

cewki nie zamienione i kable tez ok bo patrzyłem jak ma być w serwisowce i wszystko niby się zgadza, rozrząd mam ustawiony tak jak w serwisowce czyli punkt in- na walku ssącym jest rownolegle z plaszczyzna głowicy tak samo punkt ex- na walku wydechowym tez pokrywa się z plaszczyzna głowicy na wale te kolko przy impulsatorze także pokrywa się się ze znakami w książce serwisowej.
Mam jeszcze takie pytanie czy zapłon powinien nastepowac także w pozycji DMP czy tylko w GMP tloka?
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20

Postprzez 01franki » 3/12/2014, 08:06

Na magnecie znajdziesz "nabita" kreske a przy niej literke T. Ustaw ta kreske tak by pokrywala sie ze znakiem na obudowie. Jak juz ustawisz owe znaki to sprawdz czy znaki na zebatkach walkow rozrzadu pokrywaja sie z gorna plaszczyzna glowicy. Ps. Pierwsze modele "Zygzakow" mialy problemy z "wpadajacymi" w glowice zaworami wiec proponuje sprawdzic luzy zaworowe.
01franki
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/4/2009, 10:01

Postprzez interiakrzysiek3 » 3/12/2014, 16:24

wszystkie znaki się zgadzają nie wiem ile mam razy to powtarzac
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20

Postprzez interiakrzysiek3 » 4/12/2014, 14:43

chyba nie unikne zdejmowania głowicy gdyż po dmontarzu walkow rozrządu zalaniu dolotu benzyna i kręceniu walem z gniazd zaworowych ewidentnie widać jak ucieka powietrze
interiakrzysiek3
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/12/2014, 21:20



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr