Zobacz wątek - xt 600 2kf nie ma ciągłości iskry raz na pare obrotów silnik
NAS Analytics TAG

xt 600 2kf nie ma ciągłości iskry raz na pare obrotów silnik

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

xt 600 2kf nie ma ciągłości iskry raz na pare obrotów silnik

Postprzez maksymilianxt600 » 1/12/2014, 08:14

Witam. Mam xt 600 2kf z 89 mam problem z iskrą raz jest raz nie ma . Próbowałem założyć inne cewki butelkowe różne świece,kable i nic to nie dało proszę mi.napisać co to może być
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra


Postprzez SpeedyGonzales » 1/12/2014, 21:06

W takim razie nie o cewkę chodzi. Wszystkie połączenia dobre? Moduł ma czyste połączenie? Ściągałeś dekiel, strator ok?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


xt

Postprzez maksymilianxt600 » 2/12/2014, 21:18

kable są nowe a na wszystkich założone są konektory . stator nie wrzuca się w oczy jedynie na module jest obsmolony kabel od fazy
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez braaaap » 2/12/2014, 21:24

A jak z modułem ?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

xt

Postprzez maksymilianxt600 » 3/12/2014, 19:25

No moduł kupiłem nowy. Ale też nie mam pewności że jest on sprawny nie wiem jak go sprawdzić
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez miki1406 » 3/12/2014, 20:12

Przetarty przewod impulsatora. Albo przez wirnik/kolo zamachowe, albo pekniecie w okolicy dekla i zwarcie do masy...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez braaaap » 3/12/2014, 21:47

Ehh tak to już jest ,druciarze robią byle szybciej,byle taniej a później wychodzi to co wychodzi :( posprawdzaj jeszcze wszystkie styki, połączenia od modułu głównie chociaż moim zdaniem sprawa tkwi nieco głębiej . Od kiedy tak ci sie dzieje ? jechałeś i ci zgasł ? czy samo z siebie tak ?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez maksymilianxt600 » 4/12/2014, 10:57

Nie jechałem taką kupiłem już prawie skończyłem remont została mi. Tylko lakier plastikow i elektryka
maksymilianxt600
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/11/2014, 08:48
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez braaaap » 5/12/2014, 20:31

"remont" ? tzn ? co robiłeś ?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez SpeedyGonzales » 5/12/2014, 21:15

braaaap napisał(a):Ehh tak to już jest ,druciarze robią byle szybciej,byle taniej a później wychodzi to co wychodzi :(

Zapomniałeś dodać, że polacy to tacy złomiarze. Porządny samochód ma mało który, ponadto niektórzy wyciągają ze stodoł jakieś graty typu Fiat 125p, WSK i inne, co najgorsze druciarze potem remontują te swoje złomy i chcą jeździć po ulicach! Trzeba podwyższyć paliwo do 7zł, żeby druciarze zniknęli z dróg, a zostały osoby godne do ich użytkowania, jak politycy, księża, celebryci, prezesi, nie druciarze jeżdżący używanymi śmieciami ;-)
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 7 gości




na górê