Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez odiro » 25/11/2014, 17:20

cylindry Psychic są tajwańskie, miałem kiedyś okazję kupić drz z takim cylkiem , rozmawiałem na temat tych cylindrów z ich handlarzem który miał cylki od najtańszych do najdroższych i mi powiedział że ich jakość nie odbiega od fabrycznych, także za te pieniądze jest OK.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38


Postprzez fredi143022 » 26/11/2014, 15:19

mam pytania dotyczące regulacji sprzęgła w am6. Czy tam gdzie jest sprzęgło jest olej ? :D Pierwsze muszę go spuścić zeby odkręcić ten dekiel ? i ogólnie jak wyregulować sprzęgło na koszu , jak popuścić linke przy klamce itp ?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33


Postprzez henio12323 » 26/11/2014, 15:33

fredi - nim zadasz pytanie podejdź do motocykla i rusz troche głową. przeciez odkręcajac korek wlewu oleju, widzisz kosz sprzegłowy, wiec chyba logiczne jest to, że jest tam olej. i wycieknie jak odkręcisz pokrywe.

co do regulacji, też popatrz nie reguluje jej sie w jakims magicznym miejscu, tylko na początku i na koncu linki. to widać z daleka gdzie co i jak.

przy koszu jest sruba i nakrętka którąsie kontruje, ale ta regulacja ma sens tylko wtedy kiedy nie ma juz regulacji na lince
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 26/11/2014, 18:19

No właśnie tylko jak wyregulować przy klamce ? Bo mam dwie nakrętki .
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 26/11/2014, 21:39

MYSL MYSL! luzujesz nakrętki i regulujesz długosc pancerzyka.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 27/11/2014, 18:45

Dobra linka podciągnięta , ale dalej ciagnie mniej ale jeszcze lekko ciągnie no i troche dłużej chodzi zanim zgaśnie . Mam w planach wymiane oleju bo z tego co patrzyłem ten aktualny wygląda jak błoto. I teraz pytanie jaki olej kupić ? Jeżeli po wymianie oleju na rzadszy dalej będzie ciągnął to co dalej sprawdzać ? Tarcze raczej są w dobrym stanie ale nie jestem pewien na 100 % jeszcze sprawdze . A czy w ogóle opłaca się teraz na zime wymieniać olej czy on szybko traci swoje właściwości i lepiej po zimie wlać . Bo w zimie bede jeździł pewnie max raz na miesiac
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 27/11/2014, 23:15

z jednej strony przed zimą warto wymienic, bo syf który sie zbiera w oleju jest też szkodliwy, akurat w 2T w skrzyni nie ma produktów spalania itp wiec jest duzo bezpieczniejszy ten olej. ale jest pewien plus wymiany przed zima. z drugiej strony masz racje że zimą olej dostaje w tyłek, jest higroskopijny i zuzywa sie tez od stania samego.

ale to tylko motorower, tam zalejesz olej po frytkach a i tak to bedzie jeździło. także jak masz kiepski olej bez wahania bym wymienił. to tylko 20 zł za jakiegos castrola MTXa, czy 30 zł za motula transoila, zaden majątek, a na dobrą sprawe za litrówke masz prawie 2 wymiany oleju
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 28/11/2014, 19:38

Kupiłem castrol mtx 80w , spuściłem stary olej wlałem tego mtx wszystko jak trzeba link podciągnięta i albo jestem jakiś przewrażliwiony albo wydaje mi sie ze dymi nawet na lekko rozgrzanym silniku no i puszczając sprzegło podczas zmiany biegów troche szarpie , szarpie również jak gwałtownie dodaje i puszczam gaz...
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 28/11/2014, 20:06

dymienie nie ma znaczenia, bo ten olej sie nie moze spalać. chyba że ma przecieki do komory spalania.

sprawdzasz na rozgrzanym silniku czy zimnym ? na zimnym moze szarpać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 28/11/2014, 20:17

na lekko rozgrzanym , ale tak ogólnie co może być powodem tego szarpania ? silnik taki ogólnie narwany sie wydaje .Linke jutro popuszcze i zobacze. Może przez to że linka naciągnięta była noe wysprzęglał do konca i dlatego szarpał?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 28/11/2014, 21:25

mozliwe, mozliwe że też kosz sprzegłowy ci padł i stąd takie szarpanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filippo20 » 29/11/2014, 12:26

Siemka,
Wie ktoś gdzie mogę kupić osobno pierscienie do yzf 250 ? Znalazłem z wossnera ale troszke drogie, znajde cos taniej ?
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez henio12323 » 29/11/2014, 13:21

hehe taniej nie znajdziesz :P

tylko że pierscienie dokupuje sie do konkretnego tłoczka, czasami rózni producenci stosują rózne rozmiary pierscieni. wiec najpierw sprawdź jaki masz tłok i do niego szukaj pierscieni, od razu mówie ze czasami nie jest łatwo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filippo20 » 29/11/2014, 17:01

Znaczy siÄ™ na stronie wossnera jest podane : model 770X pod tlok okolo 77mm
filippo20
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37

Postprzez henio12323 » 29/11/2014, 18:10

super, ale jak masz tłok np vertexa to moze miec całkiem inny rodzaj pierscieni i nie wejdzie ci na grubosc w rowek na przykład.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 1/12/2014, 18:45

http://img09.olx.pl/images_tablicapl/16 ... djecia.jpg do czego służy ten przewód na dole gaźnika ? Bo mam ten sam gaźnik i nie mam tej rurki a z tego do czego ta rurka powinna być podłączona wydobywa się w małych ilościach olej
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 1/12/2014, 23:58

na dole gaźnika to jest przelew. jakby było za duzo paliwa w komorze pływakowej to nadmiar tamtędy moze uciec
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 2/12/2014, 19:45

Czy po wbiciu jedynki na zgaszonym silniku i puszczonym sprzegle kolo musi byc bezwzględnie zablokowane czy motocyklem można ruszyć ? Bo ja swoim mogę tak wolno poruszać ale tak jakby szarpie tzn co chwile się jakby zazebialo
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 3/12/2014, 00:34

jak silni kzgaszony czasmi bieg moze od razu nie wskoczyć. aby po odpaleniu wszystko było okej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qben142 » 7/12/2014, 00:09

Mam takie pytanie czym się różni motor 4T na wtrysku, a na gaźniku, czy warto brać motor na wtrysku?
qben142
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê
cron