TroubleX napisał(a):Witam,
Jak już zdążyłem się zorientować aby motocykl został zarejestrowany na a2 musi spełniać odpowiednie wymogi tj musi zostać zablokowany do 35kW i przelicznik mocy do masy nie większy niż 0,20.
Zdarza się jednak że motocykle z dużo wyższym stosunkiem mocy do masy są rejestrowane na a2, ale warunkiem jest to że od nowości mają wbite w dowód 35kW, zazwyczaj takie moto sprowadzana są z Niemiec.?
TAk jak sam zauwazyles.
Motocykle z innych krajow moga Taki wpis miec i bedziesz bez problemu mogl je w PL zarejestrowac.
Nie znaczy to jednak absolutnie nic, bo mimo, ze sprzet bedzie mial w DR wpis 35 kW to Ty majac kat. PJ A2 nie bezdiesz mogl sie tym motocyklem poruszac
1. oryginylny moc powyzej 70 kW
2. Stosunek mocy do wagi przekracza liczbe 0,2
To drugie co Prawda zadko wystepuje ale niemniej niezgodne z prawem.
TroubleX napisał(a):No to w takim razie czemu w tych motocyklach w których stosunek mocy do masy jest odpowiedni jest możliwość zmiany kW w dowodzie? Przecież też w oryginalnych papierach jest większa moc wpisana
Dochodzi do Ciebie, ze inne kraje Maja inne prawo ?
W Niemczech mozesz sobie zdlawic V-Max'a, ZZR 1400 czy Hayabuse, albo BMW S 1000 RR i jest to tam w pelni legalne, mozesz poruszac sie tymi motocyklami majac PJ kat. A2,
W Polsce jest inne prawo i tego nie mozna.