Heniek
to moze okresl jaka moc powinien miec jednocylindrowy silnik o pojemnisci 275 ccm ?
Oprocz norm spalania ktore saw motocyklach drugorzedne producent musi wywiazac sie jeszcze z jednego drobiazgu jakim jes zywotnisc silnika, bo musi dac na niego 2 lata gwarancji a nie zamierza naprawiac sprzetu na swoj koszt.
I w dalszym ciagu poam przyklad BMW gdzie z 1176 ccm osiagnieto 167 KM a poprzez kompletny uklad wydechu jak dotad nikomu nie udalo sie uzyskac wiecej niz 8 - 9 KM.
Mowisz mapy zaplonu, wiec sie zapytam kto te mapy zaplonu ma stuning'owac ? Pan Kazio z osiedlowego garazu ? Mam w rodzinie kogos kto sie tym raz zajal i w/g opini wlasciciela subjektywnie mu sie podobalo i byl zadowolony. Pytanie tylko jak by wygladal w realu test na hamowni. Z prasy wiem, ze szanse poprawy to 50 % drugie 50 % to pogorszenie osiagow, no ale ten Sound ! ! ! Tyle tylko, ze Sound na dluzszej trasie przeszkadza i zaniza koncentracje. Bez zatyczek jazda jest uciazliwa, no chyba, ze ktos jest gluchy jak pien
Ludzie, zrozumcie, ze przy tym sprzecie nieda sie juz za normalne pieniadze poprawic producenta. Jakie koszty ma ten Tuning generowac ? 2 - 3 wartosci nowego motocyjla ?
Pomine juz fakt, ze3,7 KM wiecej i mamy jazde bez upranien, bo moc przekracza dopuszczalne zalozenia prawodawcy co do kat. PJ.
Tuning w przypadku TEGO motocykla to przerost formy nad trescia.
P.S.Poda ktos koszta akcesoryjnego uladu wydechowego ?