Spalanie oraz zywotnosc 2t?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Spalanie oraz zywotnosc 2t?
Witam.
Prosilbym was o pomoc, a mianowicie, abyscie mi powiedzili nastepujace rzeczy:
1. Jakie jest spalanie do 8-10 tys. obrotow w (aprilia RS; Cagiva mito,raptor,planet; Honda NSR; Derbi GPR <- 2t)
2. Jaki jest dostep czesci do nich
3. Jaka jest ich zywotnosc
4. Co ile nalezy przeprowadzac wymiane czesci i jakie wyniosa one koszta
Prosilbym was o pomoc, a mianowicie, abyscie mi powiedzili nastepujace rzeczy:
1. Jakie jest spalanie do 8-10 tys. obrotow w (aprilia RS; Cagiva mito,raptor,planet; Honda NSR; Derbi GPR <- 2t)
2. Jaki jest dostep czesci do nich
3. Jaka jest ich zywotnosc
4. Co ile nalezy przeprowadzac wymiane czesci i jakie wyniosa one koszta
- gogol1998
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 20/11/2014, 17:06
- Lokalizacja: Kartuzy
1. Zależy od stopnia odblokowania, modelu, 5-8 litrów więc nie mało.
2. Najlepszy do Aprili i Hondy.
3. Zależy od modelu, części, użytkowania. To wysilone jednostki, więc przeważnie 15 do 20 tyś km.
4. Koszt zaczyna siÄ™ od 1500PLN.
2. Najlepszy do Aprili i Hondy.
3. Zależy od modelu, części, użytkowania. To wysilone jednostki, więc przeważnie 15 do 20 tyś km.
4. Koszt zaczyna siÄ™ od 1500PLN.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Ok 500 wyjdzie za samą korbę, to nie wsk że masz tłok za 20zł, to mocno obciążone sportowe jednostki.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
gogol1998 napisał(a):Czyli jakie czesci sa najczesciej do wymiany, co jaki czas?? Czytalem rowniez ze nsr niby zywotna, czy to prawda?
Tłok, łożyska, cylinder do szlifiu, tulejowania lub wymiany, w zależności od materiału. Średnio codwa remonty wymiana korby.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Speedi coś sie chyba trochę przeliczyles nie jest konieczne co 20tys wymieniac łożysk (mowie o nsr). Wymieniasz je gdy to potrzebne. Tłok, pierscionki, łozyski igielkowe, co dwa remonty korba. I tyle. Nie trzeba wymieniac lub tulejowac cylka
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Tak, masz rację ale łożyska przy tym tłoku czy korbie to groszowe sprawy Wiele osób robi wszystko, ale też zależy tu od modelu, tutaj mamy cztery a mówiłem bez wgłębiania się w szczegóły.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
2T to sport, tutaj koszta wymiany i spalanie nie są tak ważne jak osiągi, przynajmniej dla producenta. Chcesz taniej kup 4T, chcesz wyciskać z pierdziawki co się da, a nie masz uprawnień na normalne moto to kup sobie 2T płacz płać.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości