Zobacz wÄ…tek - Problemy z rejestracjÄ… NA A2
NAS Analytics TAG

Problemy z rejestracjÄ… NA A2

Porady, dyskusje i inne dywagacje na temat motocykli, którymi można się poruszać posiadając kategorię prawa jazdy A2
_________

Problemy z rejestracjÄ… NA A2

Postprzez koksu94 » 12/11/2014, 15:46

Witam
Niedawno zakupiłem Sv krajową i chciałbym ją zblokować aby spełniała wymogi kat A2. Wiem już że blokowanie przeprowadza firma z Rzeszowa MAR-MOT i jest to blokowanie w pełni zgodne z prawem, z której usług pewnie skorzystam. Tylko pojawił sie problem jeśli chodzi o przegląd i samą rejestrację w WK. Otóż tak przegląd podobno można zrobić tylko na okręgowej stacji pojazdów (dzwoniłem na podstawową i powiedzieli ze bez problemu zrobią) więc jak z tym jest??? W krośnie na jednej z okręgówek ziomek powiedział ze nie ma szans na podbicie przeglądu bo producent nie przewidział blokady w tym modelu. ale tam ziomek powiedział że albo będzie opinia rzeczoznawcy albo mogę się nie fatygować do niego. Wiec jak to jest z tym przeglądem musi by okręgówka czy nie??? znacie może w Rzeszowie jakieś stacje gdzie zrobię taki przegląd?? Teraz drugi temat dzwoniłem do wydziału komunikacji do Krosna z zapytaniem co mi będzie potrzebne przy przerejestrowaniu koleś odesłał mnie do jakiejś pani (mówiłem babie ze bedzie wykres z hamowni faktura za zblokowanie motocykla) a ona mi w grzeczny sposób powiedziała ze mogę się pier..... bo takiego czegoś to ona nie zarejestruje bo musi być homologacja ze moto wychodziło z taką mocą. i jestem trochę w kropce bo nie wiem czy iść na żywioł i blokować i po kolei załatwiać bo szkoda wydawać 600zł za blokowanie skoro nie zarejestrują. Ktoś moze rejestrował moto w taki sposób w krośnie??? Faktycznie robią takie problemy???? Jakie macie opinie o firmie MAR-MOT????? Są jakieś sposoby na to???

Przepraszam ze tak sie rozpisałem ale chciałem w miarę dokładnie opisać sytuację. Po prostu nie rozumiem dlaczego wszyscy robią problemy jak jest to prawnie ustanowione ze można blokować motocykl i SV się w te wymogi łapie.

Proszę o w miarę szybką pomoc bo wstępnie jestem umówiony na piątek na blokowanie i nie wiem czy potwierdzać czy odwołać. Prosze was o pomoc
Ostatnio edytowano 22/11/2014, 13:06 przez koksu94, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia


Postprzez fincher » 12/11/2014, 16:05

Ja jak blokowałem to też było dziwnie. Najpierw byłem w WK zapytac kierownika działu rejestracji pojazdów o taką zmianę mocy w dokumentach.To dowiedziałem się że muszę napisać pismo do producenta do Japonii z zapytaniem o zgodę.... i inne takie durne pomysły były.

Zablokowałem motocykl samemu, potem na hamowanie, dalej do rzeczoznawcy i na przegląd do okręgowej, tam było "dodatkowe badanie techniczne po zmianach konstrukcyjnych". I teraz WK tam wypełniłem wniosek o uznanie nowych danych technicznych. Taki sam wypełnia się jak zakłada się gaz do auta. Pani która mnie obsługiwała nie robiła żadnych problemów, dostała wyniki badania technicznego od diagnosty i tak wpisała w dowód.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45


Postprzez koksu94 » 12/11/2014, 20:24

No właśnie jeszcze u mniejszego praktycznie każdy diagnosta zada opinii rzeczoznawcy i teraz nie wiem czy blokować w mar-mot i próbować dalej czy samemu zblokować zrobić hamownie i rzeczoznawcę i probowac dalej pchać. Co panowie poradzicie w tej sytuacji????
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez leff » 12/11/2014, 20:57

w Wawie wymagali rzeczoznawcy wiec lepiej to miec
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez koksu94 » 12/11/2014, 22:00

Czyli co lepiej samemu sie pobawić w blokowanie i zrobić rzeczoznawce??? Wyjdzie pewnie taniej a na tym tez mi zalezy.
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez Crank » 15/11/2014, 17:43

Ja swoją GPZ blokowałem samemu, później hamownia i z wykresem do rzeczoznawcy. Byłem w kilku stacjach diagnostycznych, w jednej chcieli "homologacje hamowni" co jest nie do zdobycia a w innej tylko orzeczenie rzeczoznawcy i bez problemu przeszła przegląd+dokument o zmianach konstrukcyjnych pojazdu. W urzędzie wystarczyły tylko dokumenty od diagnosty i nie było problemów. W sumie z rejestracja bez zmiany blach kosztowało mnie to 500 zł.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez koksu94 » 19/11/2014, 16:13

Witam
Postanowiłem działać sam z moja sv. Mam jeszcze wizytę w WK jak zakończę wszystko to napisze jak to u mnie wyglądało
Pozdrawiam
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez koksu94 » 20/11/2014, 09:58

Witam bylem dzis w swoim wydziale komunikacji i odmówili mi rejestracji z dokumentami które mialem rzeczoznawca Hamownia przegląd. Poprosiłem o rozmowę z rzeczniczka powiedziała mi ze musze miec zgodę producenta na blokowanie bo tak to oni nie wiedza czy jest to zgodne z homologacja. Kazała mi zostawić wniosek z dokumentami w kancelarii bo musza miec czas na rozpatrzenie wniosku do 30 dni. Dzwoniłem do suzuki motor Poland i powiedzieli ze na blokadę rolgazu nie mogą wystawić zaświadczenia,jedynie na moduł zamontowany w ich serwisie który kosztuje 3000zl. I pytanie co teraz????? Obawiam sie ze decyzja będzie odmowna czy da sie ich jakos załatwić???
Pozdrawiam
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez leff » 20/11/2014, 12:47

popros o podstawe prawna odmowy rejestracji
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez koksu94 » 20/11/2014, 17:10

Mówiła cos o jakiejś homologacji w nowszych pojazdach ktora nie dopuszcza blokowania. W suzuki motor Poland powiedzieli ze jk jest rzeczoznawca i diagnosta to walczyć z nimi bo nie maja prawa odmówić. I nie wiem juz co robic na razie musze poczekać czy sie odezwa. W razie odmowy co odwołanie pisac czy jak??? Co poradzicie


Ps. Pocieszam sie tylko tym ze po zblokowaniu przez gości (600zl) bylo by to samo. Jak pani powiedziała możesz miec i zaświadczenie od papierza ale wg takiej homologacji nie można blokować. Chyba nie musze mówi jak mnie tym tekstem wku.... .
Pozdrawiam
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 17:21

W jaki sposob blokowales?

IMHO pani chodzi o homologacje blokady, nie o homologacje moto.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez koksu94 » 20/11/2014, 18:03

Blokada na rolgaxie jest założona jest wydruk z hamowni itd(komplet) jej chodzi o homologacje moto bo powiedziała mi ze albo producent cos tam zrobi albo mogę zarejestrować jako sam co raczej mija sie z celem. Wszystko jest ok porobione zdjęcia diagnosta jak i rzeczoznawca nie mieli żadnego ale do niej ale pani ze producent nie przewidział blokady w tym moto i ch...
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez fincher » 20/11/2014, 19:10

To że tak mówiła nie znaczy że tak jest.
U mnie w WK też kierowniczka kazałą zgodę producenta z Japoni załatwić..... Ale jak poszedłem normalnie do okienka z takimi papierami jak ty masz to od ręki wszystko załatwili. Trafiłeś na idiotkę która nie spotkała sie nigdy z czymś takim i nie wie co zrobić.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 19:33

Jeszcze raz zadam to samo pytanie: blokada jest z homologacja czy bez? Kupiles jakis zestaw z papierami, czy szwagier dostrugal Ci blaszke?
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez koksu94 » 20/11/2014, 20:48

Blokadę sam robiłem ale zrozum ze oni nie maja nic do blokady tylko do tego ze producent nie wypuszczał tego modelu z taka moca i tyle. Nawet jak bym miał z serwisu blokadę i papier na nia to i tak nic z tego.
koksu94
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/5/2014, 15:53
Lokalizacja: kombornia

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 20:54

No wlasnie ze nie do konca - kupujac oryginalna blokade dostajesz w komplecie potwierdzenie, ze dany motocykl moze byc blokowany w ten sposob i do tej mocy. Bardzo czesto w papierach blokady jest VIN pojazdu. Wtedy pani w WK nie ma nic do gadania.

Tu masz przyklad:
http://shop.alphatechnik.de/shop/index. ... &sort=20a&
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez leff » 20/11/2014, 21:02

GPZ500 blokowalem w ASO ale zalozona przez nich blokada NIE MA ZADNEJ homologacji
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Fugu » 20/11/2014, 21:09

Czyli miales szczescie, ze przeszlo. Jak widac nie kazdemu sie udaje.

Z ciekawosci - jak blokowali?
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez leff » 20/11/2014, 22:32

krocce w gazniku i cos jeszcze, nie pamietam dokladnie

zwyczajnie sie WK przypieprza bo nie wie co z tym zrobic, nie ma zadnych okreslonych wymagan wiec sie blakaja jak dzieci we mgle
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez andy7 » 21/11/2014, 05:54

koksu94 napisał(a):Mówiła cos o jakiejś homologacji w nowszych pojazdach ktora nie dopuszcza blokowania.


Bzdury gadaja.

Tak jak radzi Leff wystap z pismem w ktorym pytasz o podstawe prawna i zadasz odpowiezi na pismie.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Następna strona


Powrót do Motocykle na kategorie A2



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê