Zobacz wątek - Motocykl na tor
NAS Analytics TAG

Motocykl na tor

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Motocykl na tor

Postprzez brtk » 15/11/2014, 21:49

Witam
Tak jak w temacie, rozglądam się za motocyklem typowo pod jazdę torową. Pojemność 600 , litr chyba jeszcze nie na moje możliwości. W chwili obecnej jeżdżę cbrką 600rr .W tym roku odwiedziłem tor w radomiu i złapałem bakcyla dlatego szukam 2 motocykla który będzie tylko i wyłącznie na tor (tory nie tylko w Polsce). Chcę kupić moto drogowe i je przebudować w miarę możliwości finansowych dlatego szukam co będzie najlepszą "bazą"

Pierwszym wyborem jaki biorę pod uwagę jest Yamaha R6 2006/2007 może jakaś nowsza jak się trafi w dobrych pieniądzach. Myślałem też na gsxr'em też 2006 w górę. W tej kwestii jestem jednak otwarty na porady i w zasadzie po to ten temat.

A może jakiś starszy moto w mniejszych pieniądzach ?
brtk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/11/2014, 19:53


Postprzez mlody636 » 16/11/2014, 11:34

A 636 rok 2005-2006?
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??


Postprzez jasnoksieznik » 16/11/2014, 22:07

Czytal?
http://www.scigacz.pl/Wyscigi,motocyklo ... ,8115.html

Samo seryjne moto to dopiero poczatek...
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez jaroaro » 16/11/2014, 22:47

Podejrzewam że mowa o torach typu Radom, Lublin, Jastrząb a tam na początek da radę seria. Na małych torach potrzebny jest dobry dól. R6 sprawdzi się w Poznaniu, gdzie najwolniejszy zakręt to ok 90-100km/h. Tak swoją drogą nie wiem czy nie byłem z Tobą w Radomiu. Honda CBR 600RR limitowana edycja?
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez andy7 » 16/11/2014, 22:50

Triumph Daytona 675

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jaroaro » 16/11/2014, 22:54

Nie wiem czy autor tematu nie chce zostawić Hondy, a kupić drugie moto na tor, więc raczej małe szanse że wyda powyżej 25k na zabawę.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez brtk » 16/11/2014, 23:58

Jasnoksieznik: tak czytałem, i tak jak w temacie pytam o najlepsza 'baze' do rozbudowy

Jaroaro: no nie koniecznie tylko kartingi, raczej planuje sie wybrać na większe tory i nie tylko Poznań. Co do tego czy byliśmy razem na Radomiu, możliwe , jeździła jedna rr'ka w edycji limitowanej ale to nie moja , ja jeździłem na szaro/pomarańczowej dokładnie 21.09

Andy7: to jest ciekawa propozycja

Wracając do tematu, zdaje sobie sprawę jakie to są koszta jeżeli sam moto bedzie kosztował w okolicach 20 tys. Pytam o zakup 2 motocykla , honda ma zostać na drogę i tak wiem ze sam seryjny moto to nie wszystko.
brtk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/11/2014, 19:53

Postprzez Corr » 17/11/2014, 00:20

Za to my się spotkaliśmy wtedy w Radomiu :D zielone 636 ;)

Co do modyfikacji, to moim skromnym zdaniem spokojnie na razie starczy Ci seria, z czasem będziesz zmieniać niedomagające części bo z tego co pamiętam to cbrka spokojnie dawała radę przy Twoich obecnych umiejętnościach. Wartoby było założyć slicki skoro to stricte torówka, no i owiewki wymienić na torowe bo szkoda kasy gdyby ori się miały rozwalić :D

Co do tego jaki model to niby z fabryki najbardziej torowa jest r6, ale podejrzewam, że gdybyś kupił Daytonę albo zx6rr(to jest 599 z lepszym zawiasem niż 636) też będziesz zadowolony.
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez brtk » 17/11/2014, 10:31

636 pamietam :)

Tak cbrka dawała rade z tym ,że po prostu mi jej szkoda w przypadku jakiegoś mocniejszego gruzowania.Wiadomo że na początku nie zainwestuje jakiś kosmicznych pieniędzy w motocykl tylko raczej w te podstawowe rzeczy i z nabywaniem umiejętności będę rozwijał moto. Nie chce mi się bawić w przekładanie owiewek , opon itd. przed każdym wyjazdem bo jest to dość czasochłonne i chyba nie za dobrze wpływa na kondycję org.
A może ktoś ma jedno moto które rozwija i przed każdym torowaniem przebiera w laminaty ? Jak to wygląda od strony praktyczniej?
brtk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/11/2014, 19:53

Postprzez andy7 » 17/11/2014, 10:32

brtk napisał(a):
Andy7: to jest ciekawa propozycja


szystko kwestia kasy.

Rownie dobrze mozna by poszukac cos z Ducati. Mysle, ze nawet starsza 916 - tke, tyle, ze tej szkoda by mi na tor ze wzgledu na mozliwosc zgruzowania.

748, 749, 996,998 ba nawet 999

Innym problemem to wlasnie przeznaczenie motocykla na dane Tory. Tory kartingowe Maja zupelnie inne zalozenia. np. Koszalin. Na ten typ torow zastanowil bym sie nad 125 - ka w 2T

Idealna byla by Aprilia RS 250



:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez miki1406 » 17/11/2014, 11:58

a nie lepiej coś starszego (np. Srad'a) i zostawić sobie zapas $$$ na graty??
Jeśli zaczynasz, to trzeba liczyć się z tym, że aby wywalczyć jakiś wynik, trzeba wybadać granice...
Jak się je bada?? Metodą glebową...

A wtedy :

1. opcja - świeże moto (RR/636 itp) - Nowoczesny motocykl pochłonie krocie na plastiki, mocowania, dekle, a w skrajności nawet piec. I świeży kombik, z gwiazdą za parę złotych się powyciera...

2. opcja - egzotyczne moto (2T / RS250) - Gleba i szukanie części przez dwa sezony za granicą - lipna perspektywa...

Jeśli zaczynasz przygodę, kup sobie jakiegoś Srada, CBR900, YZF'a, GSX-R olejaka itp coś taniego ale z zacięciem sportowym... Resztę kasy zostaw na awarie i serwisy, których nie unikniesz, kupując nawet nowe moto z salonu...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez downmian » 17/11/2014, 13:20

miki ma rację, sam bym tak zrobił
downmian
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/11/2014, 13:18

Postprzez andy7 » 17/11/2014, 15:02

Obojetnie jak postapi Autor nalezalo by przedewszystkim rozroznic Tory jakie bedzie sie odwiedzalo.

Ile to w PL jest torow typu Poznan ?

Ile jest typu Koszalin, Radom czy im podobnech ?

Na Poznan SRAD czy inne / podobne, to dobre rozwiazanie, na te mniejsze nie zabardzo.

Jezeli mialo byc uniwersalne, to tylko V-ka.

A o kosztach gentleman'i nie rozmawiaja :mrgreen:

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez brtk » 17/11/2014, 15:48

RS250 czy inne egzotyczne moto to z góry odpada.
Co do torów jakie chce odwiedzić to napewno nie tylko kartingi bo do Radomia czy Kisielina mam dalej niż na Brno czy Słowację.

Przemyślę jeszcze w co zainwestuje, w każdym razie dzięki za odpowiedzi.
brtk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/11/2014, 19:53

Postprzez melvin » 17/11/2014, 17:04

f4, najprzyjemniejsze moto na początki tororwania. Sporo moich znajomych lata na torach typu Radom, kilku na supermociakach, jest 600rr, jest 636, jest r6 04, zakup litra na małe tory nie ma sensu. Ja osobiście brałbym kawe 636 03-04, moto ma kosmiczne hamulce i jest to najbardziej dzikie moto z tej klasy, jednak jeśli chcesz dopiero zaczynać to f4 będzie bardzo przyjemnym i co najważniejsze tanim moto. A przy sprzedaży choćby po gruzie na części nie będziesz miał problemu.
BTW. Kwazi który kiedyś się tu sporo udzielał sprzedaje swoją torówkę:


http://allegro.pl/kawasaki-zx-6r-zx6r-6 ... 06441.html
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kaai » 17/11/2014, 19:49

r6 z rocznikow 2008 w gore.

bez papierow z kilkoma gratami za 25tys juz wyrwiesz.

na radom, ponzan, oczywiscie bez profesjonalnego scigania, tak dla siebie bedize idealna
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez melvin » 17/11/2014, 20:00

Kaai drogi sprzęt na początek nie ma żadnego sensu, po co ma się stresować ze rozwali 25kpln? Nie po to się jedzie na tor żeby obsrywać zbroję na myśl o zgruzowaniu moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kaai » 17/11/2014, 20:23

ano tak, nie doczytalem.

to jesli w mniejszych to 636, jesli cos tanszego i ma to miec sens, to gix k1, ewentualnie r6, ale tutaj uwazaj bo moze byc ciezko znalezc w miare egzemplarz, ktory nada sie na upalanie
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez melvin » 17/11/2014, 20:25

k1 jest toporna...jak znajomego 3/4k1 stało obok 929 to gabarytowo bardzo podobne...
Dla mnie 636 03-04 przy moim wzroście 187cm jest już małym i bardzo poręcznym moto wg mnie jest porównywalna z zx6r 08, ale w dość dużej rozbieżności czasowej miałem z nimi kontakt...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kaai » 17/11/2014, 20:37

ale nie chcial litra, a 929 to prawie litr.

k1 nie jezdzi sie najgorzej, a z rocznikow 2001, to calkiem fajna propozycja (na pewno na tor lepsza niz cbry, czy pierwsze zx6r).

jesli ma byc tanio i ma to miec jakis sens, to tylko r6 albo 600 k1.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr