Zobacz wÄ…tek - Åšwiat 4t, a 2t
NAS Analytics TAG

Åšwiat 4t, a 2t

Enduro, Cross
_________

Åšwiat 4t, a 2t

Postprzez kaacpper » 15/11/2014, 13:31

Witam!
jak wiadomo wyczynowe 4t różnią się od 2t, ale moje pytanie brzmi "Czy utrzymanie 4t jest droższe od 2t?" W 4t można przejeździć 2-3 sezony, gdzie w 2t należałoby zrobić remont co sezon. Jednak 4t pochłonie więcej kasy niż 2t. Powiedzcie mi z Waszego doświadczenia czy utrzymanie 4t jest droższe 2t i czym się objawia :) (sprzedaję na wiosnę mojego kx'a 85 i zastanawiam się and kupnem 250 4t)
Pozdrawiam kaacpper
Avatar użytkownika
kaacpper
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
Lokalizacja: Sandomierz


Postprzez henio12323 » 16/11/2014, 10:42

nie jest droższe, jest podobne. miałem to i to, i tu i tutaj szła furmanka kasy. w 4T jak dojdzie remont to kilka tysiecy szybko moze zginąć. w 2T remont tanszy ale częsciej, wiec na jedno wychodzi ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez majasportomoto » 16/11/2014, 20:40

Witam
Z autopsji mogę Ci napisać że koszta utrzymania,jeśli piszemy na moim przykładzie czyli
exc250 2t 2006 i exc450 2003 rfs są w przybliżeniu takie same.Ze wsząd trąbią że 2t tańsze itp
ale na moim przykładzie zaobserwowałem że oprócz sporej dawki paliwa w 2t trzeba wydawać sporo na olej do mieszanki,często schodzą świece,z racji nerwowego oddawania mocy częściej schodzi też napęd i tylna oponka:)Także to wszystko się wyrównuje i wg. mnie trzeba kierować się odczuciami z jazdy:)
majasportomoto
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2/6/2008, 09:28
Lokalizacja: okolice Myślenic

Postprzez majasportomoto » 16/11/2014, 20:40

Witam
Z autopsji mogę Ci napisać że koszta utrzymania,jeśli piszemy na moim przykładzie czyli
exc250 2t 2006 i exc450 2003 rfs są w przybliżeniu takie same.Ze wsząd trąbią że 2t tańsze itp
ale na moim przykładzie zaobserwowałem że oprócz sporej dawki paliwa w 2t trzeba wydawać sporo na olej do mieszanki,często schodzą świece,z racji nerwowego oddawania mocy częściej schodzi też napęd i tylna oponka:)Także to wszystko się wyrównuje i wg. mnie trzeba kierować się odczuciami z jazdy:)
majasportomoto
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2/6/2008, 09:28
Lokalizacja: okolice Myślenic

Postprzez henio12323 » 16/11/2014, 21:22

akurat co do napędu i opony - 4T ma duzo mocniejsze kopnięcie z dołu i napęd i opony idą duuuuzo szybciej. w dodatku w 4T jest hamowanie silnikiem spore, wiec kazde odpuszczenie gazu to tak jak uzycie hamulca w 2T wiec zuzycie oponki.

w 4T musisz zalewać drogi olej i to dosyc często wiec też są koszta. ale tak czy siak koszta sa bardzo zblizone. i tutaj lepiej kupic nie pod względem ksoztów tylko pod względem tego co bardziej odpowaida zawodnikowi lub zaleznie od terenu w jakim sie jeździ.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kaacpper » 17/11/2014, 08:26

Jeżeli koszta są przybliżone, to chętnie zaopatrzyłbym się w 250 4t, ale niestety za w miarę zdrowego trzeba dać 7-8k, ja będę miał 4,5k więc muszę dozbierać :) Ale do mojej jazdy 4t byłby znacznie lepszy :)
Avatar użytkownika
kaacpper
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez majasportomoto » 17/11/2014, 22:20

Witam
Tak jak wcześniej pisałem pod moim tyłkiem 2t szybciej zjadał mi nieco szybciej napęd i oponki a wynikało to z faktu że wymagał ode mnie sporo agresywniejszej jazdy niż na 4t.Dodam że mówimy tu o warunkach tzw hard enduro także może z tąd moje nieco odmienne uczucia.
majasportomoto
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2/6/2008, 09:28
Lokalizacja: okolice Myślenic



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê