główka ramy
Posty: 9
• Strona 1 z 1
główka ramy
Mam pytanie. Jak mocno powinna być dokrecona główka ramy? Jakim momentem? Chodzi o bandita 1200. Mam wrażenie że jest jakiś minimalny stuk przy hamowaniu i nie wiem czy luz jest za duży czy może poszło łożysko. Jest opcja że powstały luz kasuje się poprzez dokręcenie śr.?
- kodi
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
- Lokalizacja: wrocław
Zdejmij półkę, masz tam dwie sruby. Jeżeli dolna jest luźna, dokręć ją i zakontruj górną. Jak to nie pomoże to spróbuj rozebrać i zobaczyć w jakim stanie jest łożysko.
Co do momentu to nie mam pojęcia, narazie dokręć na oko i zobacz czy dalej ci stuka.
Pozdrawiam
Co do momentu to nie mam pojęcia, narazie dokręć na oko i zobacz czy dalej ci stuka.
Pozdrawiam
YZF+Highway To Hell
-
exuprad - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 28/7/2006, 17:45
- Lokalizacja: Koszalin
lozyska nigdy sie nie dokreca do oporu, bo pozniej jak skrecisz wszystko nie ruszysz kierownica, albo bedzie wszystko strzelac. Jezeli jest to jakies minimalne stukanie to proponuje dokrecic ta dolna zakretke o pol obrotu i pozniej skontrowac.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
lmpk napisał(a):a dlaczego pol a nie 3/4 ?
zawsze jak u mnie pojawialy sie jakies drobne luzy czy to w CBR czy jeszcze NSR metoda prob i bledow czyli kilkakrotnym sciaganiem polki i dokrecaniem lozyska doszedlem do wniosku, ze pol obrotu jest najbardziej optymalne. Byc moze w bandicie nie wystarczy pol obrotu i niestety bedzie trzeba po raz kolejny sciagac polke.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Dołączę się do tematu.
Od momentu regulacji główki ramy czyli od 13000 km w B6 z główką ramy nic nie było robione. Ostatnio zauważyłem, że moto ma jakieś opory w skręcaniu. Jak puszczę kierę na prostym to moto zwala się raz na jedną raz na drugą stronę. Czy to wina smarowania? Jeśli smarować jak to sprawnie zrobić?
Od momentu regulacji główki ramy czyli od 13000 km w B6 z główką ramy nic nie było robione. Ostatnio zauważyłem, że moto ma jakieś opory w skręcaniu. Jak puszczę kierę na prostym to moto zwala się raz na jedną raz na drugą stronę. Czy to wina smarowania? Jeśli smarować jak to sprawnie zrobić?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
falconiforme napisał(a):Ostatnio zauważyłem, że moto ma jakieś opory w skręcaniu. Jak puszczę kierę na prostym to moto zwala się raz na jedną raz na drugą stronę.
Łożyska do wymiany, wybity "punkt środkowy" - dlatego moto wala się na boki.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
musieli napisał(a):falconiforme napisał(a):Ostatnio zauważyłem, że moto ma jakieś opory w skręcaniu. Jak puszczę kierę na prostym to moto zwala się raz na jedną raz na drugą stronę.
Łożyska do wymiany, wybity "punkt środkowy" - dlatego moto wala się na boki.
qtwa, a duże to koszta? można jeszcze długo na tym jeździć?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Koszta to +- 100zł za łożyska + robota (w granicach 200zł). A czy da się jeździć? Jasne, ze się da. Tylko sam widzisz jaka to jazda...
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości