Zobacz wątek - Yamaha Maxim xj700s jak zapali, to się dławi
NAS Analytics TAG

Yamaha Maxim xj700s jak zapali, to się dławi

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha Maxim xj700s jak zapali, to się dławi

Postprzez Kelly » 19/3/2014, 15:03

Cześć,

Kupiłam w listopadzie Maxima xj700s '85. Przy zakupie i chwilę po zakupie ładnie palił, ale postał w zimnym garażu i umarł...

Oddałam go do mechanika na czyszczenie i regulację gaźników, zawory też wyregulowali. W grzanym pomieszczeniu zapalał bez problemu, ale znowu jak chwilę pojeździł to się zaczynał dławić. Na zewnątrz, jak jest zimno, nie chce w ogóle zapalić.

Wymienili świece i nic.
Mechanik stwierdził, że trzeba wymienić dysze w gaźniku?(coś takiego, niestety nie znam się) bo "ktoś chciał z niego zrobić ścigacza i zamienił dwie dysze z 70 na 210".
Wymienili, nadal nic :(
No to teraz wpadł pan mechanik na kolejny pomysł, żeby zamontować pochłaniacz oparów paliwa?(jw. nie znam się :oops: ) bo nie ma, a podobno być powinien.
ehh...
Jak to też nie pomoże, to gość stwierdził, że się poddaje. :(

Drodzy koledzy, co sądzicie o wyczynach tego pana mechanika i może macie jakieś pomysły co tu poradzić?

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc ;)



PS Tak, wiem, wiem. Jak już zabieram się za jazdę motocyklem, to wypadałoby coś wiedzieć na ten temat. Jestem początkująca. Mam 21 lat. To moja pierwsza maszyna, no i właśnie na takich problemach przyszło mi zacząć się uczyć :/
Kelly
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/3/2014, 14:20


Postprzez RUTRA.RD » 20/3/2014, 14:55

ktos z dyszami dojebal :)


jak na cieplo pali na zimno nie to moze cos z ssaniem ale to jakie to roznice temperatur u ciebie zimno i cieplo ? -20 + 20 ??

nikt cie nie krytykuje za brak wiedzy ogolnie to mechanicy w pl sa chu warci nie wszyscy oczywiscie :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa