Yamaha Maxim xj700s jak zapali, to się dławi
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha Maxim xj700s jak zapali, to się dławi
Cześć,
Kupiłam w listopadzie Maxima xj700s '85. Przy zakupie i chwilę po zakupie ładnie palił, ale postał w zimnym garażu i umarł...
Oddałam go do mechanika na czyszczenie i regulację gaźników, zawory też wyregulowali. W grzanym pomieszczeniu zapalał bez problemu, ale znowu jak chwilę pojeździł to się zaczynał dławić. Na zewnątrz, jak jest zimno, nie chce w ogóle zapalić.
Wymienili świece i nic.
Mechanik stwierdził, że trzeba wymienić dysze w gaźniku?(coś takiego, niestety nie znam się) bo "ktoś chciał z niego zrobić ścigacza i zamienił dwie dysze z 70 na 210".
Wymienili, nadal nic
No to teraz wpadł pan mechanik na kolejny pomysł, żeby zamontować pochłaniacz oparów paliwa?(jw. nie znam się ) bo nie ma, a podobno być powinien.
ehh...
Jak to też nie pomoże, to gość stwierdził, że się poddaje.
Drodzy koledzy, co sądzicie o wyczynach tego pana mechanika i może macie jakieś pomysły co tu poradzić?
pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
PS Tak, wiem, wiem. Jak już zabieram się za jazdę motocyklem, to wypadałoby coś wiedzieć na ten temat. Jestem początkująca. Mam 21 lat. To moja pierwsza maszyna, no i właśnie na takich problemach przyszło mi zacząć się uczyć :/
Kupiłam w listopadzie Maxima xj700s '85. Przy zakupie i chwilę po zakupie ładnie palił, ale postał w zimnym garażu i umarł...
Oddałam go do mechanika na czyszczenie i regulację gaźników, zawory też wyregulowali. W grzanym pomieszczeniu zapalał bez problemu, ale znowu jak chwilę pojeździł to się zaczynał dławić. Na zewnątrz, jak jest zimno, nie chce w ogóle zapalić.
Wymienili świece i nic.
Mechanik stwierdził, że trzeba wymienić dysze w gaźniku?(coś takiego, niestety nie znam się) bo "ktoś chciał z niego zrobić ścigacza i zamienił dwie dysze z 70 na 210".
Wymienili, nadal nic
No to teraz wpadł pan mechanik na kolejny pomysł, żeby zamontować pochłaniacz oparów paliwa?(jw. nie znam się ) bo nie ma, a podobno być powinien.
ehh...
Jak to też nie pomoże, to gość stwierdził, że się poddaje.
Drodzy koledzy, co sądzicie o wyczynach tego pana mechanika i może macie jakieś pomysły co tu poradzić?
pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
PS Tak, wiem, wiem. Jak już zabieram się za jazdę motocyklem, to wypadałoby coś wiedzieć na ten temat. Jestem początkująca. Mam 21 lat. To moja pierwsza maszyna, no i właśnie na takich problemach przyszło mi zacząć się uczyć :/
- Kelly
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/3/2014, 14:20
ktos z dyszami dojebal
jak na cieplo pali na zimno nie to moze cos z ssaniem ale to jakie to roznice temperatur u ciebie zimno i cieplo ? -20 + 20 ??
nikt cie nie krytykuje za brak wiedzy ogolnie to mechanicy w pl sa chu warci nie wszyscy oczywiscie
jak na cieplo pali na zimno nie to moze cos z ssaniem ale to jakie to roznice temperatur u ciebie zimno i cieplo ? -20 + 20 ??
nikt cie nie krytykuje za brak wiedzy ogolnie to mechanicy w pl sa chu warci nie wszyscy oczywiscie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości